Twee dagen later "Cast Away" gezien, vond die niet slecht maar toch duidelijk minder dan deze film over kleine Elliot.
Zag 'em in een overvolle zaal bij de sneak-preview, was er anders waarschijnlijk niet heen gegaan.
Vrees dat, als je geen macho bent en ook geen overspannen verwachtingen hebt, je toch een leuke film gaat zien.
quote:Ik ook! Toevallig zeg
Op 03 maart 2001 23:25 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb 'm vandaag gezien
Ik vond 'm ook erg goed. Weet de gevoelige snaar in eerste instantie nog niet te raken, maar gaandeweg raak je steeds meer betrokken bij de hoofdpersoon. De film boeide me gaandeweg dan ook steeds meer. Goed geacteerd, met Gary Lewis als de vader als hoogtepunt. De ontwikkeling die zijn karakter doormaakt is meeslepend. Zoals gezegd, de film bouwt langzaam op en eindigt met een, vond ik, fantastische ontknoping. Ik kreeg er megakippenvel van die nog geruime tijd tijdens de aftiteling aanhield...
quote:zag de film in de gids staan, denk dat ik m wel weer ga kijken. echt een grote film
Op dinsdag 31 december 2002 06:24 schreef Stormvogel het volgende:
Woensdag: 22:00 Billy Elliot (3 reacties)
Met Jamie Bell, Jean Heywood, Jamie Draven e.a (2000) BBC1 Drama 7.8
Ga hem straks dus opnemen en morgen lekker kijken.
En nog een gelukkig nieuwjaar aan iedereen, enzo
quote:Erg mooie film inderdaad.
Op donderdag 2 januari 2003 00:45 schreef Verfokker het volgende:
Nou hij was mooi hoor (uur geleden afgelopen al, maartoch...)
En nog een gelukkig nieuwjaar aan iedereen, enzo
[Dit bericht is gewijzigd door dr.Tesla op 02-01-2003 01:17]
Mooie films zijn tegenwoordig schaars in contrast tegen al die oppervlakkige films van tegenwoordig die het alleen maar moeten hebben van sex, flauwe grappen en lompe acties-scene's..
Heel erg, maar ik heb de halve film met betraande ogen gezeten, hij raakt me echt op een hele bijzondere manier, echt fantastisch!!
quote:me too!
Op donderdag 9 januari 2003 00:22 schreef LuQas het volgende:
Heb hem zojuist gekeken (had hem al tijdje op de band staan) en ik kan geloof ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat dit de mooiste film is die ik ooit heb gezien.....Heel erg, maar ik heb de halve film met betraande ogen gezeten, hij raakt me echt op een hele bijzondere manier, echt fantastisch!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:tegenwoordig kijk ik of de film uit hollywood vandaan komt.. zo ja laat ik hem staan
Op zaterdag 3 februari 2001 12:01 schreef Biglebowski het volgende:
weer eens wat anders dan een monsterHOllywood-productie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |