quote:Niet als je veel glijmiddel gebruikt en heel relaxed bent
Op vrijdag 16 mei 2003 20:41 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Lijkt mij toch ERG pijnlijk...
quote:Jouw vriendin heeft een achterkant van een penseel jouw pisbuis ingetrapt ?
Op vrijdag 16 mei 2003 20:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
okay, dan begin ik zelf wel...
mn vriendin beslooyt om de achterkant van een penseel naar binnen te steken. hij ging zon 8 cm naar binnen.......... heb wel eens gehoord dat mannen in hun lul geneukt worden... wat is hier van waar?
quote:DUDE!!!!!!!
mn vriendin beslooyt om de achterkant van een penseel naar binnen te steken. hij ging zon 8 cm naar binnen.......... heb wel eens gehoord dat mannen in hun lul geneukt worden... wat is hier van waar?
quote:GEIL
quote:het doet dus echt GEEN pijn.... zolang je maar met iets heel duns begint..... het penseel was zon 2 mm dik
Op vrijdag 16 mei 2003 20:44 schreef haaahaha het volgende:
p*i*j*n*l*i*j*k me dunkt
quote:het lijkt me niks jeroen echt niet
Op vrijdag 16 mei 2003 20:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:[..]
het doet dus echt GEEN pijn.... zolang je maar met iets heel duns begint..... het penseel was zon 2 mm dik
Ik heb een keer een soa-test gedaan, en toen ging dat mens ook met een heel dun rietje een heel klein stukje mn penis is.
Ik kan het gevoel niet omschrijven, maar prettig is iets wat absoluut niet in de buurt komt..
*brr*
quote:liever niet...
Op vrijdag 16 mei 2003 20:47 schreef Visie het volgende:
nog noooit van gehoord..... pics?
Je moet dan iig wel echt goed verpest zijn mocht je daar je genot uit kunnen halen...
mzzl
quote:HAHHAAHAHAH japseye
Op vrijdag 16 mei 2003 20:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
foto's hiervan zijn er genoeg van op het net.....
zoek op pisshole insertions / japseye insertions... penis insertions... want die plaatjes zullen hier wel niet mogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |