Hen het spel (DMC) snel en in goede staat binnengekregen. Daarbij reageerde hij altijd snel en vriendelijk op de gestelde vragen via mail.
Goed email contact. Er waren wat problemen met verzenden, maar dat lag aan de PTT (verkeerde brievenbus )
Maar ik ben tevreden!
maar het gaat om het volgende
mag mijn account weer geunbanned worden?
meerdere uitleg hier:
Even mijn naam zuiveren! LEES EN HUIVER
het betreft dus om deze account: kaio
is gesloten door tulp050
maar verder nix aan gedaan
Niks op aan te merken.
D-Devil
Idem dito.
Erikc
Deadline van het bieden (op een Nokia 7650) verstreken, in eerste instantie akkoord met 160 euro echter de telefoon bleek van iemand anders te zijn die er bij nader inzien toch liever 180 minimaal voor wil hebben. Dat stond dus mooi niet in het topic. Tevens is alle contact nu verbroken door beide heren, ook op het door mij voorgestelde compromis van 170 euro wordt niet meer gereageerd. Erg slordig en de slechte ervaring staat aldus genoteerd.
Ik ben de verkoper, TheDJ heeft wel gewoon betaald, maar toen hij het ontvangen heeft mailde hij me dat er in 1 van de drives nog een CD van mij zat. Ik heb hem toen teruggemaild met de vraag of hij die terug wou sturen, op mijn kosten uiteraard.
Niks meer van gehoord, ook na herhaald mailen niet.
Dus TheDJ
vandaag een 8210 van hem gekocht, zeer netjes afgehandeld (niet in andermans topic waar ik interesse toonde) en zeer behulpzaam en eerlijk afgehandeld
ik ben er blij mee
Zie verhaal hierboven, ook van zijn kant volgens het boekje afgehandeld.
Blapiet iig 1 waard. Aankoop was goed gegaan. incl het testen en de vele koffie. [TK]Siemens multimedia box/
Ben er ook wel eens bij geweest dat ie een dig cam kocht van een fokker. Netjes halverwege afgesproken, netjes waren getest vantevoren. [Gez]-Te ruil mobo voor digicamera/
c.crusher en zover ik weet was c.crusher ook een goede verkoper die zelfs bereid was m nog meer onze kant op te rijden (ookal wonen we zo ongeveer aan de andere kant van het land).
Als ik er punten voor mochtgeven zou ik ze beide minstens 1 geven
Positief dus. Snel betaald.
[TK] Koopvideo's
Snel en goed afgehandeld, en de banden zijn in goede staat (+ een gratis Strategospel gekregen
)
[TK] nintendo goodies, GBA/GC/N64 spellen
Netjes. Alles zag er zo goed als nieuw uit en het was goed verpakt .
(of moet dit in FB? 't Leek me hier wel op z'n plaats)
Ik hem heb een TI-83 rekenmachine gekocht bij Coazter! Ik had Zondag het geld overgemaakt, en ik had de rekenmachine donderdag middag binnen! Keurig verpakt in bubbeltjes papier! En ik ben er heel bij mij
Croatzer
Horny-Devil
Netjes vandaag het spel ontvangen en de verzendkosten op mijn rekening gestort..
Tazmanian, ook goed
Telefoon netjes op tijd, goed ingepakt, en de telefoon ziet er nog goed uit
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:52 schreef B_BOY het volgende:![]()
deamon heeft me zwaard gekocht en netjes opgehaald perfecte afhandeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |