Name your price en hou het binnen de grenzen van de wet ajb. Hoef dus geen illegale meuk, maar een oplossing voor mijn probleem is welkom
quote:Hmm, goed punt. Zal es kijken of ik daar wat mee kan.
Op donderdag 15 mei 2003 12:51 schreef Helox het volgende:
Contact opnemen met EA? Als je een geldige key hebt (dus niet uit het doosje in een winkel halen) dan kunnen ze je vast wel verder helpen.
quote:Hmm, deze kun je niet meer updaten enzo.. werkt dus niet online.
Op donderdag 15 mei 2003 13:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Gewoon downloaden en de key invullen bij installatie.. moet gewoon werken hoor. Ff no-cd-patch eroverheen eventueel.
quote:Ahh oke.. probeer ik dat.. en ik wacht even op EA
Op donderdag 15 mei 2003 13:27 schreef DaForZz het volgende:
Download de clonecd versie en pas je eigen key toe. Dit lijkt me legaal aangezien de clonecd dan je back-up is van je originele cd's.
quote:Ja doe maar, als ik weer vragen heb ofzo contact ik je wel ffies. Thx!
Op donderdag 15 mei 2003 13:44 schreef detulp050 het volgende:
Deze mag dicht ?
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 15-05-2003 21:22]
quote:Dank!!
Op donderdag 15 mei 2003 13:51 schreef detulp050 het volgende:
Op verzoek weer geopend !
Oke, heb ffies gekeken, wordt allemaal nix.. zal dus toch CD'tje moeten kopen. Als je wat hebt mag je me mailen op:
bf1942 [AT] nigelator.demon.nl (zelf ff werkend mailadres van fabrieken ). Uiteraard kun je ook hier reageren.
Owjah, voor de duidelijkheid, we gaan hier geen handeltje in ISO's opzetten dus
edit: bij nader inzien kan deze wel
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 16-05-2003 13:54]
quote:dat zie je fout, als je de serial key hebt, mag je een versie downloaden/kopieren van iemand.(legaal/illegaal)
Op vrijdag 16 mei 2003 13:57 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Als iemand zijn originele cd's wil verkopen is dat oke. Het kopieëren en verkopen (ook al is het tegen weinig) van cd's waar copyrights op rusten is volgens mij altijd illigaal. Originele cd's aanbieden ok, kopietjes niet.
aldus EA games, en daar gaat het hier om
toen ik een aantal legale cd's kapot had, waren ze bij de Dixons bereid om voor mij kopien te maken, dus het zal ook echt wel kloppen wat EA zei
quote:Volgens mij mag iemand niet een kopie verkopen, ook al is diegene in het bezit van een CD-key.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:50 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
dat zie je fout, als je de serial key hebt, mag je een versie downloaden/kopieren van iemand.(legaal/illegaal)
aldus EA games, en daar gaat het hier om
toen ik een aantal legale cd's kapot had, waren ze bij de Dixons bereid om voor mij kopien te maken, dus het zal ook echt wel kloppen wat EA zei
Hij verdiend er tenslotte geld op?
quote:Klopt, ik heb dit ook aangegeven om die reden.
Op vrijdag 16 mei 2003 22:41 schreef detulp050 het volgende:
Besloten is, in overleg met topicstarter (per mail) dat alleen originele CD's in dit topic mogen worden aangeboden. Omdat anders iedereen CD's gaat vragen waar hij/zij de key van heeft.
quote:Tulpje van me, hij kan dicht
Op zaterdag 17 mei 2003 10:04 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Klopt, ik heb dit ook aangegeven om die reden.
Er is iemand die me gevonden heeft op MSN, wellicht kom ik er met diegene uit
Als iemand met cd's (evt met cdkey) zich aandient hoor ik het wel
Dus, de echte cd's
quote:Nou DeTulp noemde de reden ook al. Het is voor ons totaal oncontroleerbaar of de user wel of geen key heeft. De user NiGeLaToR zie ik vaker posten en vertrouw ik wel. Maar als we het hier toe staan moeten we het ook aan andere users toestaan. Ik kan rustig als gebruiker zeggen dat ik een key heb en of iemand me even kopietjes wil sturen zonder dat ik daar eerlijk over ben. En voor ons is dat niet te controleren. Vandaar gewoon geen kopietjes verhandelen.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:50 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
dat zie je fout, als je de serial key hebt, mag je een versie downloaden/kopieren van iemand.(legaal/illegaal)
sorry voor de offtopicheid, ik hoop dat iemand NiGeLaToR nog kan helpen
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 17-05-2003 15:07]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |