quote:Ooit van inflatie gehoord?
Op donderdag 15 mei 2003 11:16 schreef Plompzak het volgende:
Tip 1: Doe het niet
Tip 2: Zet je geld op een spaarrekening, daar wordt het misschien langzaam meer, maar nooit minder!
quote:tering, goed bezig ben je, ik loop te kutten met Prolion. Heb gister gekocht voor 0,27 en heb nu weer tekoop gezet op 0,27 want schiet niet op. Hopelijk komt ie nog in de buurt...
Op donderdag 15 mei 2003 11:18 schreef WorstKaas het volgende:
Tip 3: Koop gisteren Pharming op 1.19
Koers vandaag 1.78 en stijgende!
quote:Verpatsen die handel.
Op donderdag 15 mei 2003 11:22 schreef sgoldie het volgende:[..]
tering, goed bezig ben je, ik loop te kutten met Prolion. Heb gister gekocht voor 0,27 en heb nu weer tekoop gezet op 0,27 want schiet niet op. Hopelijk komt ie nog in de buurt...
quote:yep, en toch, om de een of andere reden ben ik (de man van de spaarrekening) een stuk blijer dan mijn collega's (waarvan er redelijk wat fors veel geld verloren hebben met hun particuliere aandeel avontuurtjes... en dan heb ik het niet over enkele luizige duizend euro's maar toch iets meer.......)
Op donderdag 15 mei 2003 11:21 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ooit van inflatie gehoord?
Ik volg altijd het beleggings advies wat ik van een professionele belegger kreeg: "Als Jan met de Pet aandelen begint te kopen, verkoop dan alles en pleur het op een spaarrekening..."
Het heeft me zeker geen windeieren gelegd....
quote:denk je dat pharming nu nog zin heeft om te kopen??? Want dan ga ik met je mee en verpats ik Prolion voor 0,24
Op donderdag 15 mei 2003 11:33 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Verpatsen die handel.
Net zoals Neconomy, koers komt voorlopig niet meer van zijn plaats.
Koop Pharming, koersdoelen van een aantal Euro.
quote:Yep,
Op donderdag 15 mei 2003 11:38 schreef sgoldie het volgende:[..]
denk je dat pharming nu nog zin heeft om te kopen??? Want dan ga ik met je mee en verpats ik Prolion voor 0,24
en koop ik voor 1,80 pharming
Buy on the rumour, sell on the fact.
Laatblokken zijn erg mager.
quote:ok, moet ik snel zijn met de aankoop pharming, want dan ga ik hem verkopen op 0,24, of zal ik op 0,25 proberen en dan eind van de dag pharming kopen?
Op donderdag 15 mei 2003 11:39 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Yep,
Buy on the rumour, sell on the fact.
Laatblokken zijn erg mager.
quote:Spaarrekening waar je 4.5% krijgt met een inflatie van 3% levert 1.5% op, op jaarbasis.
Op donderdag 15 mei 2003 11:34 schreef Plompzak het volgende:[..]
yep, en toch, om de een of andere reden ben ik (de man van de spaarrekening) een stuk blijer dan mijn collega's (waarvan er redelijk wat fors veel geld verloren hebben met hun particuliere aandeel avontuurtjes... en dan heb ik het niet over enkele luizige duizend euro's maar toch iets meer.......)
Ik volg altijd het beleggings advies wat ik van een professionele belegger kreeg: "Als Jan met de Pet aandelen begint te kopen, verkoop dan alles en pleur het op een spaarrekening..."
Het heeft me zeker geen windeieren gelegd....
Op de beurs heb je winnaars en verliezers. Gelukkig behoor ik (nog) tot de winnaars met een rendement van meer dan 100% op mijn ingelegde geld.
quote:Ik weet niet hoeveel geld je erin hebt zitten. Meestal maakt zo'n cent ook niet al te veel uit.
Op donderdag 15 mei 2003 11:41 schreef sgoldie het volgende:[..]
ok, moet ik snel zijn met de aankoop pharming, want dan ga ik hem verkopen op 0,24, of zal ik op 0,25 proberen en dan eind van de dag pharming kopen?
Op welke koers zal ik mijn kooporder Pharming plaatsen?
edit: heb ze op bestens dan maar gezet
[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 15-05-2003 11:55]
quote:Heb je al gekocht?
Op donderdag 15 mei 2003 11:44 schreef sgoldie het volgende:
kheb 1820 aandeeltjesOp welke koers zal ik mijn kooporder Pharming plaatsen?
edit: heb ze op bestens dan maar gezet
Wat is een stoploss precies?
En op hoeveel heb jij je verkooplimiet van Pharming staan?
Gelukkig heb ik nog LogicaCMG, dat verzacht de pijn.
En heb weer Versatel bijgekocht voor 88 cent.
quote:Ik heb net weer Pharming bijgekocht op 2.10. Nu heb ik 2000 stukjes.
Op donderdag 15 mei 2003 12:08 schreef sgoldie het volgende:
ik heb ze gekocht, voor 1,99 (prolion voor 0,24 van de hand gedaan)Wat is een stoploss precies?
En op hoeveel heb jij je verkooplimiet van Pharming staan?
Stoploss is wanneer de koers gaat duikelen.
Indien jij een stoploss gezet heb op bv 2.05, gaat je broker de aandelen BESTENS verkopen indien de koers de 2.05 aanraakt.
quote:Verkooplimiet heb ik niet.
Op donderdag 15 mei 2003 12:18 schreef sgoldie het volgende:
Op hoeveel zet jij de verkooplimiet Worstkaas? (of wat is je voornaam?)
quote:maar dan is het toch juist handig om voor vrijdag die dingen te verkopen? Aan welk limiet zit je te denken? 2,50 op korte termijn?
Op donderdag 15 mei 2003 12:20 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Verkooplimiet heb ik niet.
Wacht nog wel tot morgen. Vrijdag meestal winstnemingen.
quote:Als het zo doorgaat gaan we door de 3 heen vandaag.
Op donderdag 15 mei 2003 12:26 schreef sgoldie het volgende:[..]
maar dan is het toch juist handig om voor vrijdag die dingen te verkopen? Aan welk limiet zit je te denken? 2,50 op korte termijn?
quote:meer dan 3?? Zow, ben benieuwd...ik kijk bij swissquote.cz maar daar zie ik maar steeds 5 laatkoersen hoger dan de actuele koers en 5 biedkoersen lager dan de actuele koers. Ik kan dus niet het geheel overzien. Is er een site waar je echt alles kan zien?
Op donderdag 15 mei 2003 12:29 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Als het zo doorgaat gaan we door de 3 heen vandaag.
Er zijn meer veel meer kopers dan verkopers.
upc draait miljardenverlies ff om in miljoenenwinst, stijgeng 80%
pharming stijgt op richting jupiter.
ben overal te laat bij
en die kut tering tulip ligt zo vast als het atlasgebergte
[Dit bericht is gewijzigd door Vitamientje op 15-05-2003 12:36]
quote:Volgens mij hebben we een freeze!
Op donderdag 15 mei 2003 12:33 schreef sgoldie het volgende:[..]
meer dan 3?? Zow, ben benieuwd...ik kijk bij swissquote.cz maar daar zie ik maar steeds 5 laatkoersen hoger dan de actuele koers en 5 biedkoersen lager dan de actuele koers. Ik kan dus niet het geheel overzien. Is er een site waar je echt alles kan zien?
Ik zet ze te koop op 2.19. volgens mij gaan we straks dik naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |