Ik zit met een serieus probleem. Ik wil graag zwaarder worden. Jawel, zwaarder worden. HEt probleem is dat ik niet zwaarder wordt en niet af val. Ik kan eten wat ik wil, ik kom geen kilo bij. Ik ben dus vrij smal en zo, maar ik sport wel veel. Nou wil ik graag wat meer massa krijgen zodat ik dus ook breder wordt. Let wel, breder, gespierd ben ik wel redelijk.
Er zullen vast mensen hier zijn die hier ervaring mee hebben. Nou niet gaan zeggen "alles snoepen wat los en vast zit" want daar kan ik niets mee. Ik wil graag serieus antwoord...iemand ??
quote:Ik ben 22
Op woensdag 14 mei 2003 21:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
hoe oud ben je?
quote:ik wil al ruilen
Op woensdag 14 mei 2003 21:54 schreef dutchmage het volgende:
ruilen..?
quote:O, als je jonger was zou ik zeggen : "Dat komt vanzelf"
Op woensdag 14 mei 2003 21:54 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Ik ben 22
Ik ben nu namelijk 20, en ik kon tot nu toe alles eten wat ik wou.
Maar dat kan nu dus niet meer tenminste niet zonder aan te komen
quote:Mja ik ben dus maar smal, en ik sport 2x in de week, maar ik wil dus graag breder worden ook, niet alleen gespierder.
Op woensdag 14 mei 2003 21:55 schreef -THaVinNY- het volgende:
als je uitgegroeid bent kan je gaan bodybuilden, daar lopen al verschillende topic over, moet je wel 3/4 per week naar de sportschool, maar in combinatie met eiwitshakes en een flinke algehele workout kan je toch wel resultaat boeken, plus het is ook nog eens "mooi" gewicht wat erbij komt
quote:hehe
Op woensdag 14 mei 2003 21:56 schreef Steef_1982 het volgende:
5 keer per week McDonalds should do the trick
quote:ik ook
Op woensdag 14 mei 2003 21:52 schreef CoolGuy het volgende:
Hallo,Ik zit met een serieus probleem. Ik wil graag zwaarder worden. Jawel, zwaarder worden. HEt probleem is dat ik niet zwaarder wordt en niet af val. Ik kan eten wat ik wil, ik kom geen kilo bij. Ik ben dus vrij smal en zo, maar ik sport wel veel. Nou wil ik graag wat meer massa krijgen zodat ik dus ook breder wordt. Let wel, breder, gespierd ben ik wel redelijk.
Er zullen vast mensen hier zijn die hier ervaring mee hebben. Nou niet gaan zeggen "alles snoepen wat los en vast zit" want daar kan ik niets mee. Ik wil graag serieus antwoord...iemand ??
quote:Leg het probleem gewoon voor bij een fitnesscentrum, zij komen wel met een programma voor je. succes
Op woensdag 14 mei 2003 22:00 schreef CoolGuy het volgende:
Is er niemand die hier veel bezig is met fitness en voeding en zo, die me kan helpen ?
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 14-05-2003 22:04]
quote:Hmm, ik woon in Venlo
Op woensdag 14 mei 2003 22:00 schreef Peewee het volgende:
Bij de Kruiderij in Venlo zag ik laatst een pot met Mage Super Massa staan. Dat is spul waarvan je snel aan komt om meer massa te kweeken.
Misschien een idee voor jou?
En de search gebruiken, want dit is topic nummer 2348!
Succes
quote:Mja, dat is elk topic al zowat wel voorbij gekomen. Als iedereen dit gaat roepen krijgen we Tweakers nr 2
Op woensdag 14 mei 2003 22:03 schreef mr_FOK het volgende:
Veel koolhydraten eten. Vooral pasta's met veel kaas. 's Avonds voor het slapen gaan nog even een eitje bakken (wederom met veel kaas) doet ook wonderen.En de search gebruiken, want dit is topic nummer 2348!
Succes
dr bara en Mr J kunnen je vast verder helpen, ik weet er wat van af, maar kan niet zomaar ff zeggen wat je moet doen en hoe vaak, ik doe zelf alleen maar gericht aan krachttraining voor mn sport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |