abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10429847
Hey mensen.. als je goedkoop wil rijden, moet je deze kopen!

Ff de auto van mn vriendin verkopen..

Het gaat om een Suzuki Alto uit '86. (3 Cilinder , 0,8 liter, top van 145! km/h)
Met roestgaten .
Motorisch goed. Starten = lopen (de motor dan, uhuh)!
APK tot half juli.
Goede banden, nieuwe koppelingsplaat, nieuwe hoofdremcylinder, nieuwe schokbrekers voor (allemaal vorige APK gedaan!). Dit heb ik op papier voor je.

Verder krijg je er stoelhoezen bij, en een stuurhoes.

Schokdempers (a 37 euro p/stuk) achter moeten vervangen worden. Olie moet ff ververs worden. Contactpuntjes moeten even schoon, en beter afgesteld.

Hij weegt 600 () kilo, dus wegenbelasting is niets. Verzekering ook niet.

Foto's komen eraan.

Richtprijs: 400 euro.

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
  woensdag 14 mei 2003 @ 20:26:43 #2
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10433298
Zo. Dit gaan we nog even opnieuw proberen.
Voor zowel topicopener als voor de andere mensen die gereageerd hebben: Lees de FAQ van V&A en van Fok! eens door.
Reageren als je interesse hebt (met een vraag of een bod) en anders liever niet. En een en ander mag best wat vriendelijker, anders moeten we helaas afscheid nemen van enkele mensen.
pi_10435590
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 20:26 schreef detulp050 het volgende:
Zo. Dit gaan we nog even opnieuw proberen.
Voor zowel topicopener als voor de andere mensen die gereageerd hebben: Lees de FAQ van V&A en van Fok! eens door.
Reageren als je interesse hebt (met een vraag of een bod) en anders liever niet. En een en ander mag best wat vriendelijker, anders moeten we helaas afscheid nemen van enkele mensen.
Bedankt.

Ook mijn fout, mijn reactie's waren ook niet altijd even goed.

Mensen, minimaal bod: 300¤.

Ps. Hij gaat morgen door de APK. Wordt er een rapport gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door JoostW op 14-05-2003 22:02]

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_10435787
Zo ziet hij eruit.

Voor de duidelijkheid: de roest zit dus bij de wielkassen, en tussen de voorruit & de motorkap. Geen rare plekken dus. Bodem is niet rot.

pi_10437894
kilometerstand?

verder leuke beginners auto zit er goed uit zo op de foto`s!!!
succes met de verkoop

pi_10441348
Mijn god, die bekleding,..... die bekleding *brrrrrr*
Dat soort bekleding zou strafbaar moeten zijn

Maar back ontopic: hoeveel km staat er op de teller en wat is het verbruik? Verbruikt ie veel olie?

pi_10442638
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 03:31 schreef Blapiet het volgende:
Mijn god, die bekleding,..... die bekleding *brrrrrr*
Dat soort bekleding zou strafbaar moeten zijn

Maar back ontopic: hoeveel km staat er op de teller en wat is het verbruik? Verbruikt ie veel olie?

ZO FOUT! Dat het gewoon COOL is! Ik wilde ook nog dobbelstenen aan de spiegel!

Verbruik is rond de 1 op 13. Is moeilijk te zeggen. Km stand ook, maar ik vermoed dat hij al 1 keer rond is, en hij staat nu op 90k. Oftewel, 190.000 Km.

Olie verbruikt hij helemaal niet. Het moet wel even ververst worden.

pi_10442653
Er komt strax een turk die geen nederlands praat kijken.. 300 Euro vaste prijs, voor hem.
pi_10530781
Auto is nog niet verkocht. Vanavond komt er nog wel een geinteresseerde langs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')