-----------------------------
Mijn oude kamer was/is ook een eenpersoonskamer, maar ik wou gewoon graag een tweepersoons bed erin. Mag dat alsjeblieft?
En over dat slot, WIE HEEFT MIJN SLOT DAN OP DE EERSTE PLAATS UIT MIJN DEUR GEJAT? Hij zat er nog in toen ik wegging.
Broekie
Broekie
-----------------
Ik voel me al weer helemaal thuis hier.
Broekie
-----------------
It's good to be back!
Van de 6 penthouses staan er nog 4 leeg.
Als financieel directrice heb jij natuurlijk recht op je oude nr 2.
Misschien kun je mij een baan geven zodat ik weer in nr 4 kan trekken.
Dan zorgen we er ook voor dat er wat minder door het penthouse van Blauwe en Bolletje gebanjert wordt.
* otaku-san kan heel goed orde houden .
* otaku-san denkt dat de alleen nog heel jonge Barbie ook behoefte heeft aan een grotere woning, en als dochter van Iteejer heeft ze daar toch recht op .
Heeft Barbie eindelijk wat meer plaats om haar rommel te verstoppen
Penthouse 2 wordt meteen door mij betrokken, zodra ook Yvonne en just me met mijn aanstelling akkoord gaan.
Ik had uit de vorige afleveringen begrepen, dat zij de ex-rehab kliniek leiden.
Vraag meteen aan hen of jij niet beheerder kunt worden. (anders wordt het een zooitje met al dat kleine grut).
Zou het wel heel leuk vinden als we weer buren worden.
P.S.
Mocht er nog behoefte aan een aangepaste Rehab-tekening zijn, dan hoor ik dat wel.
groetjes eli.
quote:
op 03-03-2000 om 07:30 PM schreef Broekhuizen het volgende:
Oke Just Me, aan jou vertrouw ik mijn reserve sleuteltje wel toe, maar niet IK HERHAAL NIET aan Yvonne geven, want dan gaat die in mijn kamer tussen mijn spullen lopen neuzen, en dat heb ik liever niet.Broekie
-----------------
It's good to be back!
Geen probleem Broekie, ik heb net (uit zeer betrouwbare bron) gehoord dat Yvonne wéér toeterzat is dus die heeft toch niets in de gaten!
It's good to have you back
[Dit bericht is gewijzigd door just me (Datum 04 Maart 2000).]
quote:
op 03-04-2000 om 02:17 PM schreef Broekhuizen het volgende:
Nou, als het dan perse moet. Maar dan ook alleen maar gebruiken in geval van nood!
Jaja, ik beloof hierbij dat die sleutels alleen in geval van nood gebruikt worden.
quote:
op 03-03-2000 om 08:14 PM schreef otaku-san het volgende:[otaku-san denkt dat de alleen nog heel jonge Barbie ook behoefte heeft aan een grotere woning, en als dochter van Iteejer heeft ze daar toch recht op ]
Heeft Barbie eindelijk wat meer plaats om haar rommel te verstoppen
Dat denkt Barbie ook! Jammer dat jij mijn papa niet bent
quote:
op 03-04-2000 om 08:43 PM schreef Barbie het volgende:
Dat denkt Barbie ook! Jammer dat jij mijn papa niet bent
* otaku-san zou Barbie wel willen adopteren .
* otaku-san denkt echter dat Barbie dan constant aan zijn kop gaat zeuren om zakgeld om te kunnen gaan stappen in Amsterdam .
* otaku-san denkt waarom steeds Amsterdam, Barbie heeft toch eenvriendje thuis die lekker voor haar kookt .
* otaku-san wil eerst eens een vaderlijk gesprek met Barbie voordat er sprake kan zijn van adoptie .
WAT GEBEURT HIER IN VREDESNAAM?
Broekie
Wil je alsjeblieft weer met me praten??
quote:
op 03-05-2000 om 05:52 PM schreef yvonne het volgende:
Yvonne geeft hierbij alle taken uit handenHet spijt me, ik heb geen andere keuze.
ja hallo en dat gaat zomaar niet!! laat je mij nu met al die bloedjes van kinderen alleen? Ik had jou verantwoordelijker gedacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |