quote:Wat apart!
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:06 schreef YPPY het volgende:[..]
Baantje
Ik ga wekelijks op woensdagmiddag een meisje met een handicap vermaken. Zwemmen, spelletjes, fietsen, knutselen enzo. Erg leuk. Wel jammer dat het maar een paar uur is, maar wie weet komt er nog eens een vacature.
Het bleek dat 1 van de sollicitanten teveel tijd nodig had/nam voor zijn afstuderen.
Eindelijk werk op niveau. Yes!
quote:Hiep,hiep, hoera!
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:40 schreef Sidekick het volgende:
Nadat ik na 2 soll-gesprekken net naast de vacature greep (eerder dit topic te lezen), was er gister een telefoongesprek met de mededeling dat ik weer in beeld was. Vandaag net bij het 'derde gesprek' geweest, en ik kan dinsdag beginnen.![]()
![]()
Het bleek dat 1 van de sollicitanten teveel tijd nodig had/nam voor zijn afstuderen.
quote:Geweldig nieuws Sidekick Gefeliciteerd!
Nadat ik na 2 soll-gesprekken net naast de vacature greep (eerder dit topic te lezen), was er gister een telefoongesprek met de mededeling dat ik weer in beeld was. Vandaag net bij het 'derde gesprek' geweest, en ik kan dinsdag beginnen.![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:44 schreef Herostratos het volgende:[..]
Hiep,hiep, hoera!
Er is genoeg voor iedereen.
quote:OK dan....
![]()
Je kan er toch wel Internetten, hoop ik??
quote:Ja hoor. Alleen zal ik wrs niet op FOK! komen voor een leuke discussie. Mischien als ik tijdens een pauze wat ruimte kan vinden...
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:50 schreef Kozzmic het volgende:[..]
OK dan....
Je kan er toch wel Internetten, hoop ik??
Ik zal zeer voorzichtig zijn, want op mijn stage werd het ook al niet echt gewaardeerd (understatement).
quote:Gefeliciteerd, well done!!!!! Wat ging je nu doen?
![]()
quote:Software-programmeur.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Gefeliciteerd, well done!!!!! Wat ging je nu doen?
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
quote:Gefeliciteerd Sidekick!
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:55 schreef Sidekick het volgende:[..]
Software-programmeur.
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
quote:Proficiat dan!
Op donderdag 9 oktober 2003 11:58 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook weer aan de bak! Ik ga per 20 oktober weer beginnen, dat betekent dat ik dus maar 3 weken thuis heb gezeten
Na 2 gesprekken en een redactietest heb ik gisteren gehoord dat ik ben aangenomen! Gistermiddag meteen naar P&O gegaan en alles getekend! Nu lekker nog 1,5 vrij...Ben echt blij, geen gemail en geschrijf en gesprekken meer!
nu alleen nog van die rijleraar af komen...
quote:Hhehehe, thanx
Op donderdag 9 oktober 2003 12:01 schreef Herostratos het volgende:[..]
Proficiat dan!
nu alleen nog van die rijleraar af komen...
2 sollicitaties gehad, en ik moet nu kiezen welke baan ik wil hebben
zal ik gewoon het meeste geld kiezen?
Meer geld is leuk, maar het maakt een vervelende werkplek écht niet goed (owkee, er zijn grenzen, maar ik neem niet aan dat je het over dermate hoge bedragen hebt dat je bereid bent je daarvoor 40 uur in de week vervelend te voelen).
quote:beide functies hebben leuk werk, scheelt 200 euri in de maand, vinnik niet weinig.
Op vrijdag 7 november 2003 11:11 schreef ElisaB het volgende:
Zou ik niet doen. Kies voor de baan die je het leukst lijkt en / of de werkgever waar je je het beste thuis voelt.Meer geld is leuk, maar het maakt een vervelende werkplek écht niet goed (owkee, er zijn grenzen, maar ik neem niet aan dat je het over dermate hoge bedragen hebt dat je bereid bent je daarvoor 40 uur in de week vervelend te voelen).
quote:Ik heb hetzelfde gehad, alleen scheelde het bij mij ¤ 400,- bruto.
Op vrijdag 7 november 2003 10:46 schreef Aequitas het volgende:
zit hier dus ook met een probleem.2 sollicitaties gehad, en ik moet nu kiezen welke baan ik wil hebben
zal ik gewoon het meeste geld kiezen?
Ben vanaf eind augustus op zoek ongeveer. Ben toen gestopt met mijn studie, en wil weer een tijdje werken. Ik hoef echt geen droombaan te vinden, want die zal ik al helemaal niet vinden. Maar een simpel bijbaantje ofzow is schijnbaar al teveel gevraagd.
Ben ruim een maand geleden dan toch aangenomen bij de TPG, als postbezorger. Yes! Helaas is dat maar voor 12 uur en verdien ik minimumjeugdloon. Het is beter iets dan niets natuurlijk, maar binnenkort ga ik samenwonen en dan verdien ik hiermee nog niet genoeg voor alleen al de vaste lasten. Moet er dus echt iets bij hebben...
Bovendien ben ik daar nog niet eens begonnen!! Alles gaat zo megatraag daar! Maar werd vanochtend gebeld dat ik dinsdag dan eindelijk kan beginnen. Hehe.
Ondertussen verder gezocht naar een 2e baantje dus. Maar de meesten reageren al niet eens op mijn brieven. is het echt zoveel moeite om even een briefje te schrijven dat ze mij niet nodig hebben? Blijkbaar wel...
En zelfs bij de supermarkt willen ze mij niet hebben. ik dacht dat iedereen daar wel kon werken, mits ze mensen zoeken natuurlijk. Blijkbaar niet dus...
Zie het nu dus even niet meer zitten. Ik geef niet op natuurlijk, moet blijven doorgaan, heb het geld nou eenmaal nodig. Maar heb er even geen vertrouwen in dat ik ooit nog een baantje vind.
Ben het thuis zitten ook helemaal bui. Verveel me de godsgansedag, en heb geen cent om leuke dingen te doen, of verjaardagscadeautjes en cadeautjes voor sinterklaas te kopen. Echt, baal hier zo ontzettend van!
En zat er aan te denken om een cursus/opleiding via LOI/NTI te doen, maar zonder geld kan dat natuurlijk ook niet. Terwijl ik daarmee juist m'n kansen zou kunnen verhogen op de arbeidsmarkt. Zolang ik geen 2e baantje vindt, voel ik me gevangen in deze rotsituatie
Maar jah, vanaf dinsdag een beetje afleiding en geld verdienen met postbezorgen, en we blijven het gewoon proberen. Moest het alleen even kwijt...
Nou hoor ik bij die sollicitaties vaak dat er zo rond de 80 mensen gereageeerd hebben op de vacature en soms nodigen ze 8 mensen uit om op gesprek te komen. Op zich besef ik dan wel dat ik veel mensen achter me heb gelaten, maar ja wat heb je daar aan als je steeds net achter het net vist.
Ik heb het idee dat ik mezelf wel gewoon goed kan presenteren op zo'n gesprek en goed de vragen beantwoord, maar ik mis blijkbaar net dat beetje extra wat er voor kan zorgen dat je gekozen wordt.
Heeft iemand tips hoe je zoiets kan aanpakken op een gesprek?
heb dinsdag namelijk weer sollicitatie en deze baan wil ik echt heel graag hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |