Op 16 april stuur ik de eerste versie van mijn eindverslag op naar mijn stagebegeleider op school. Ik studeer pas eind juni af, dus ik vond zelf dat ik lekker op tijd was. Zo weet ik tenminste op tijd of ik de goede richting in ga of niet. Een dag later krijg ik een reactie dat hij mijn verslag heeft uitgeprint en eens door zal gaan lezen. Dus dat zou allemaal wel goed komen Althans, dat dacht ik...
Na 3 weken had ik nog steeds geen reactie ontvangen, en aangezien mijn verslag tot nu toe nog maar 25 pagina's bevatte, leek het mij een beetje sterk dat hij daar zo lang over moest doen. Dus ik heb vorige week nog maar eens een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik feedback op mijn verslag kan verwachten.
Krijg ik vandaag een mailtje terug met de volgende reactie:
"stuur maar op want elke rapport tot nog toe heb ik direct beantwoord......"
Ja hallow!! wat moet ik hier nou mee? Ik ben gvd aan het afstuderen, een beetje professionaliteit vanuit school zou dan ook wel mogen!
Ik zit nu dus al 4 weken te wachten op reactie, blijkt dat ie het verslag dus nog niet heeft gelezen dat schiet dus lekker op zo
quote:ja dat heb ik dus ook gedaan. Ik heb alles van hem bewaard dus ik sta redelijk sterk denk ik
Op dinsdag 13 mei 2003 12:19 schreef freud het volgende:
Ik zou het originele mailtje forwarden naar hem en vragen wanneer hij hierop dan wel gereageerd zou hebben.
moet jij eens proberen...... ben je gelijk de lul....
Zo doe ik het ook met mijn studenten.. soms krijg ik zoveel binnen in een week, en zo voorkom ik dit soort situaties...
(ja ik ben docent.. )
Om ff goed over de zeik te raken..
quote:als iemand me zowat zou flikken zou ik echt over de zeik raken.
Op dinsdag 13 mei 2003 12:32 schreef codeho het volgende:
Begint hij een beetje heibel te trappen over het vervalsen van handtekeningen..
zeker zo'n seniele ouwe zak die niet meer weet wat ie zelf ondertekent.
jaja... dat verslag was op de 16e verstuurd en de vakantie begon pas op de 28e
quote:jij kijkt nooit ergens naar uit?
Op dinsdag 13 mei 2003 13:18 schreef BigBear het volgende:
Ik heb net een reactie terug gehad op mijn mailtje. Hij was het vergeten omdat het net voor de vakantie was...jaja... dat verslag was op de 16e verstuurd en de vakantie begon pas op de 28e
quote:neu.... ik heb dit jaar bijna geen vakantie omdat ik moet stage lopen he
Op dinsdag 13 mei 2003 13:21 schreef Vision het volgende:[..]
jij kijkt nooit ergens naar uit?
quote:hey fifi, heb je heel het topic doorgelezen of nie?
Op dinsdag 13 mei 2003 14:55 schreef bier2k3 het volgende:
dude gewoon bellen!!!! heb ik ook gedaan dat werkt het beste
quote:school zuigt gewoon... het personeel is net zo erg als de leerlingen
Op dinsdag 13 mei 2003 12:16 schreef BigBear het volgende:
't is werkelijkwaar niet te geloven...Op 16 april stuur ik de eerste versie van mijn eindverslag op naar mijn stagebegeleider op school. Ik studeer pas eind juni af, dus ik vond zelf dat ik lekker op tijd was. Zo weet ik tenminste op tijd of ik de goede richting in ga of niet. Een dag later krijg ik een reactie dat hij mijn verslag heeft uitgeprint en eens door zal gaan lezen. Dus dat zou allemaal wel goed komen
Althans, dat dacht ik...
Na 3 weken had ik nog steeds geen reactie ontvangen, en aangezien mijn verslag tot nu toe nog maar 25 pagina's bevatte, leek het mij een beetje sterk dat hij daar zo lang over moest doen. Dus ik heb vorige week nog maar eens een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik feedback op mijn verslag kan verwachten.
Krijg ik vandaag een mailtje terug met de volgende reactie:
"stuur maar op want elke rapport tot nog toe heb ik direct beantwoord......"
Ja hallow!! wat moet ik hier nou mee? Ik ben gvd aan het afstuderen, een beetje professionaliteit vanuit school zou dan ook wel mogen!
Ik zit nu dus al 4 weken te wachten op reactie, blijkt dat ie het verslag dus nog niet heeft gelezen
dat schiet dus lekker op zo
dat is dus ook niet echt handig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |