abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10395263
't is werkelijkwaar niet te geloven...

Op 16 april stuur ik de eerste versie van mijn eindverslag op naar mijn stagebegeleider op school. Ik studeer pas eind juni af, dus ik vond zelf dat ik lekker op tijd was. Zo weet ik tenminste op tijd of ik de goede richting in ga of niet. Een dag later krijg ik een reactie dat hij mijn verslag heeft uitgeprint en eens door zal gaan lezen. Dus dat zou allemaal wel goed komen Althans, dat dacht ik...

Na 3 weken had ik nog steeds geen reactie ontvangen, en aangezien mijn verslag tot nu toe nog maar 25 pagina's bevatte, leek het mij een beetje sterk dat hij daar zo lang over moest doen. Dus ik heb vorige week nog maar eens een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik feedback op mijn verslag kan verwachten.

Krijg ik vandaag een mailtje terug met de volgende reactie:

"stuur maar op want elke rapport tot nog toe heb ik direct beantwoord......"

Ja hallow!! wat moet ik hier nou mee? Ik ben gvd aan het afstuderen, een beetje professionaliteit vanuit school zou dan ook wel mogen!

Ik zit nu dus al 4 weken te wachten op reactie, blijkt dat ie het verslag dus nog niet heeft gelezen dat schiet dus lekker op zo

pi_10395317
Ik zou na anderhalve week wel even gevraagd hebben hoe het ervoor stond ...
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:18:29 #3
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_10395331
Nou ja wat een ezel is die kerel zeg!! En dan te bedenken dat zo'n ezel JOU moet be-oordelen!!
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
  FOK!fotograaf dinsdag 13 mei 2003 @ 12:19:14 #4
18921 freud
Who's John Galt?
pi_10395345
Ik zou het originele mailtje forwarden naar hem en vragen wanneer hij hierop dan wel gereageerd zou hebben.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_10395358
Slechte zaak van je school..
Gewoon nog een keer opsturen, wat moet je anders..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_10395368
Das inderdaad erg lullig.
Ik ken het, gebeurt vaker.
Bij mijn afstuderen kreeg ik na anderhalve maand te horen dat het niet goed was en dat ik een andere richting moest nemen in mijn verslag.
(ook in april ingeleverd, ook in juni afgestudeerd, afgelopen jaar)
Uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar het is wel balen...
Ieder zijn mening. Ik hou ook van smarties...
pi_10395381
je moet 't zo zien, des te meer fouten die gast nu maakt, des te minder hij je op de jouwe kan afrekenen
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_10395382
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:19 schreef freud het volgende:
Ik zou het originele mailtje forwarden naar hem en vragen wanneer hij hierop dan wel gereageerd zou hebben.
ja dat heb ik dus ook gedaan. Ik heb alles van hem bewaard dus ik sta redelijk sterk denk ik maar toch... echt bervorderlijk voor je stage is het ook weer niet
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:23:45 #9
51266 geitenbreier
joepie de poepie
pi_10395468
ja.... stagebegeleiders....

moet jij eens proberen...... ben je gelijk de lul....

moet jij plassen rakker
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 mei 2003 @ 12:25:26 #10
22592 crew  Ole
pi_10395504
Wat wellicht handig is is de volgende keer als je iets inlevert direct een afspraak voor een week later of zo te maken..

Zo doe ik het ook met mijn studenten.. soms krijg ik zoveel binnen in een week, en zo voorkom ik dit soort situaties...

(ja ik ben docent.. )

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_10395517
bij mij was het altijd anderssom, hun moesten op mij wachten. (maar school zuigt dus)
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:27:44 #12
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_10395560
Vind dit niet echt een groot probleem. Er zijn mensen die het wel hhhhheeeel wat erger getroffen hebben dan een begeleider die iets vergeten is.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_10395681
Heb dit eerder gehoord. Een schoolmaat van me had z'n stageverslag ingeleverd een de betreffende docent voor ontvangst laten tekenen.. Na 4 weken nog steeds niets terug... Zegt die kerel: Nooit wat gehad.. Laat die maat het getekende lijstje zien.. Begint hij een beetje heibel te trappen over het vervalsen van handtekeningen..

Om ff goed over de zeik te raken..

pi_10395718
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:32 schreef codeho het volgende:
Begint hij een beetje heibel te trappen over het vervalsen van handtekeningen..
als iemand me zowat zou flikken zou ik echt over de zeik raken.

zeker zo'n seniele ouwe zak die niet meer weet wat ie zelf ondertekent.

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_10397069
Ik heb net een reactie terug gehad op mijn mailtje. Hij was het vergeten omdat het net voor de vakantie was...

jaja... dat verslag was op de 16e verstuurd en de vakantie begon pas op de 28e

pi_10397151
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 13:18 schreef BigBear het volgende:
Ik heb net een reactie terug gehad op mijn mailtje. Hij was het vergeten omdat het net voor de vakantie was...

jaja... dat verslag was op de 16e verstuurd en de vakantie begon pas op de 28e

jij kijkt nooit ergens naar uit?
pi_10397331
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 13:21 schreef Vision het volgende:

[..]

jij kijkt nooit ergens naar uit?

neu.... ik heb dit jaar bijna geen vakantie omdat ik moet stage lopen he
pi_10399737
dude gewoon bellen!!!! heb ik ook gedaan dat werkt het beste
gelijk hedde, kapot gade
pi_10399781
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:55 schreef bier2k3 het volgende:
dude gewoon bellen!!!! heb ik ook gedaan dat werkt het beste
hey fifi, heb je heel het topic doorgelezen of nie?
pi_10400600
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:16 schreef BigBear het volgende:
't is werkelijkwaar niet te geloven...

Op 16 april stuur ik de eerste versie van mijn eindverslag op naar mijn stagebegeleider op school. Ik studeer pas eind juni af, dus ik vond zelf dat ik lekker op tijd was. Zo weet ik tenminste op tijd of ik de goede richting in ga of niet. Een dag later krijg ik een reactie dat hij mijn verslag heeft uitgeprint en eens door zal gaan lezen. Dus dat zou allemaal wel goed komen Althans, dat dacht ik...

Na 3 weken had ik nog steeds geen reactie ontvangen, en aangezien mijn verslag tot nu toe nog maar 25 pagina's bevatte, leek het mij een beetje sterk dat hij daar zo lang over moest doen. Dus ik heb vorige week nog maar eens een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik feedback op mijn verslag kan verwachten.

Krijg ik vandaag een mailtje terug met de volgende reactie:

"stuur maar op want elke rapport tot nog toe heb ik direct beantwoord......"

Ja hallow!! wat moet ik hier nou mee? Ik ben gvd aan het afstuderen, een beetje professionaliteit vanuit school zou dan ook wel mogen!

Ik zit nu dus al 4 weken te wachten op reactie, blijkt dat ie het verslag dus nog niet heeft gelezen dat schiet dus lekker op zo

school zuigt gewoon... het personeel is net zo erg als de leerlingen
pi_10404076
ik loop nou ook stage, in een kinderdagverblijf, en ze willen daar me stageverslag zien voordat ik het inlever, ik moet me stageverslag maandag inleveren, dus moet hem vrijdag laten zien en dan ben ik nog niet eens klaar met me stage...

dat is dus ook niet echt handig

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')