quote:dat is ook wel weer overtrokken. ik ageer ook wel tegen de vrije manier waarop er tegen iMHO afwijkende sexuele voorkeuren wordt aangekeken...
Op dinsdag 13 mei 2003 02:50 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
omdat ik de info ff niet voor de hand heb, is het een nul-argument?
nee, wat jij noemt is dan overduidelijk een drogreden, iets waar jij graag van houdt om te gebruiken
verder beantwoord je niet mn vraag, je kan toch veel dingen sociologisch of psychologisch benaderen? kan jij dan niet snappen dat veel mensen die zich uitermate tegen iets afzetten, ergens bang voor zijn?
maarja, 1 op de 10 mannen is homofiel (morgen zoek ik wel artikelen)
en volgens mij heb ik er alweer eentje gevonden
niet generaliseren.. want ALLE GENERALISATIES ZIJN FOUT
quote:je moet niet alle generalisaties over 1 kam schere
Op dinsdag 13 mei 2003 11:12 schreef ds_polleke het volgende:[..]
want ALLE GENERALISATIES ZIJN FOUT
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 11:14 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
je moet niet alle generalisaties over 1 kam schere
quote:Beetje jammer want ook deze generalisatie is...
quote:"vrije manier"? Valt gemiddeld ook vies tegen hoor kan ik je vertellen. Maar los hiervan, volgens jou zou het dus veroordeeld moeten worden en/of doodgezwegen moeten worden? (Doofpot enzo)
dat is ook wel weer overtrokken. ik ageer ook wel tegen de vrije manier waarop er tegen iMHO afwijkende sexuele voorkeuren wordt aangekeken...
quote:Misschien angst voor homo's (op wat voor manier dan ook)?
Maar ook ik heb daar argumenten voor en is het niet uit reactie op gevoelens ofzo.. ik ben geen denial homo of latente homo...
quote:Niet per se. Sommige generalisaties zijn niet fout
niet generaliseren.. want ALLE GENERALISATIES ZIJN FOUT
quote:Want zelfs jij kunt bijna foutloos spellen...
quote:humor....
Op dinsdag 13 mei 2003 11:24 schreef Mariel het volgende:"vrije manier"? Valt gemiddeld ook vies tegen hoor kan ik je vertellen. Maar los hiervan, volgens jou zou het dus veroordeeld moeten worden en/of doodgezwegen moeten worden? (Doofpot enzo)
quote:homofoob?... of angst voor het onbekende.. ik weet het niet.. nu is homofilie zo algemeen geaccepteerd dat ik me dat niet kan voorstellen.
Misschien angst voor homo's (op wat voor manier dan ook)?
quote:
Niet per se. Sommige generalisaties zijn niet fout. Merendeel wel though
quote:Hmm.. had hem zelf nog niet eens gezien
Op dinsdag 13 mei 2003 13:00 schreef ds_polleke het volgende:[..]
humor....
quote:Waarom zou het niet zo geaccepteerd moeten zijn?
[..]homofoob?... of angst voor het onbekende.. ik weet het niet.. nu is homofilie zo algemeen geaccepteerd dat ik me dat niet kan voorstellen.
quote:in het algemeen: sex en geloof, heel ruim dus
Op dinsdag 13 mei 2003 14:03 schreef DeadLock het volgende:
Waar gaat het hier heel in het kort precies over?
daarnaast hebben we het veel over homofilie, waarin vooral watchman zich tegen afzet en ds_polleke weer wat minder, maar toch in een zekere mate
quote:ik zou niet weten in welk deel ik generaliseer, ik zeg ook niet dat watchman homo is, ik denk t alleen
dat is ook wel weer overtrokken. ik ageer ook wel tegen de vrije manier waarop er tegen iMHO afwijkende sexuele voorkeuren wordt aangekeken...
Maar ook ik heb daar argumenten voor en is het niet uit reactie op gevoelens ofzo.. ik ben geen denial homo of latente homo...niet generaliseren.. want ALLE GENERALISATIES ZIJN FOUT
verder gaat het me er gewoon om dat je/men niet zo zwart wit moet kijken en niet zo alles in hokjes plaatsen
neem begrippen nou eens ruim en probeer er het beste van te maken, homofielen zijn net als jij en ik hoor, alleen dan met een andere sexuele voorkeur
en kijk dus ook naar de sociologie en psychologie van de mens, ook erg belangrijk toch?
quote:Alsof iedereen die bang is voor homo's hen ook in elkaar slaat. Het blijft dus gewoon grote onzin.
Maar ook ik heb daar argumenten voor en is het niet uit reactie op gevoelens ofzo.. ik ben geen denial homo of latente homo...niet generaliseren.. want ALLE GENERALISATIES ZIJN FOUT
quote:
quote:Als je alle andere delen over sex en geloof gelezen had dan had je de psychologische en sociologische kanten ook belicht gezien door mij.
Op dinsdag 13 mei 2003 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ik zou niet weten in welk deel ik generaliseer, ik zeg ook niet dat watchman homo is, ik denk t alleen
verder gaat het me er gewoon om dat je/men niet zo zwart wit moet kijken en niet zo alles in hokjes plaatsen
neem begrippen nou eens ruim en probeer er het beste van te maken, homofielen zijn net als jij en ik hoor, alleen dan met een andere sexuele voorkeur
en kijk dus ook naar de sociologie en psychologie van de mens, ook erg belangrijk toch?
En jouw vermoeden over mij is totaal ongegrond en absurd trouwens.
quote:Maar als het goed is geloven we daar allemaal in ....
Op dinsdag 13 mei 2003 16:48 schreef snowbutterfly82 het volgende:
nou ik geloof...in sex...!!!
quote:en als ik de search gebruik ook het enige dat jou bezighoudt
Op dinsdag 13 mei 2003 16:55 schreef snowbutterfly82 het volgende:
maar dit is mijn enigste geloof.
quote:wie zegt dat dan
Op dinsdag 13 mei 2003 16:43 schreef Watchman het volgende:[..]
Alsof iedereen die bang is voor homo's hen ook in elkaar slaat. Het blijft dus gewoon grote onzin.
quote:nou, quote er eens 1tje dan, heb geen zin om al die dingen nu nog uit te spitten
Op dinsdag 13 mei 2003 16:46 schreef Watchman het volgende:[..]
Als je alle andere delen over sex en geloof gelezen had dan had je de psychologische en sociologische kanten ook belicht gezien door mij.
En jouw vermoeden over mij is totaal ongegrond en absurd trouwens.
en waarom zet je je dan zo af tegen homofilie? en waarom zou t absurd zijn, als 1 op de 10 homo is heb ik toch 10% kans dat ik t goed heb
quote:Alhoewel zonder sex er iemand zou zijn om in God te geloven, is het inderdaad erg belangrijk ja, maar als het jouw enige geloof is dan is dat toch wat overdreven, denk je niet?
Op dinsdag 13 mei 2003 16:55 schreef snowbutterfly82 het volgende:
maar dit is mijn enigste geloof.
quote:Jij beweerde dat alle homo-bashers zelf latent homo zijn, en dat is klinkklare onzin. Weet je trouwens dat er ook agressieve homo's zijn die hetero's in elkaar slaan? Zijn die dan latent hetero?
Op dinsdag 13 mei 2003 17:06 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
wie zegt dat dan
[..]nou, quote er eens 1tje dan, heb geen zin om al die dingen nu nog uit te spitten
en waarom zet je je dan zo af tegen homofilie? en waarom zou t absurd zijn, als 1 op de 10 homo is
heb ik toch 10% kans dat ik t goed heb
Ik zet me af tegen homofilie omdat het iets is dat door God volkomen verworpen wordt. Ik heb God lief en haat alles wat Hij haat, en heb lief alles wat Hij lief heeft. Je moet er niet zo veel achter zoeken man.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:48 schreef Watchman het volgende:Jij beweerde dat alle homo-bashers zelf latent homo zijn, en dat is klinkklare onzin. Weet je trouwens dat er ook agressieve homo's zijn die hetero's in elkaar slaan? Zijn die dan latent hetero?
quote:Denk vooral niet teveel zelf na, ajb.
Ik zet me af tegen homofilie omdat het iets is dat door God volkomen verworpen wordt. Ik heb God lief en haat alles wat Hij haat, en heb lief alles wat Hij lief heeft. Je moet er niet zo veel achter zoeken man.
quote:Haat en liefde zijn emoties en die zijn als zodanig niet zomaar even te activeren. Haten en liefhebben omdat God dat zou vragen is dus onzin. Dat praat je zelf maar aan.
Op dinsdag 13 mei 2003 17:48 schreef Watchman het volgende:
Ik heb God lief en haat alles wat Hij haat, en heb lief alles wat Hij lief heeft.
quote:Doe ik ook niet. Je haat gewoon homo's omdat dat in een of ander seniel oud boek staat, maar verder is er niks aan de hand.
Op dinsdag 13 mei 2003 17:48 schreef Watchman het volgende:
Hij lief heeft. Je moet er niet zo veel achter zoeken man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |