quote:
WB Renews ANGEL!!!!!!!!!!!!! Spike Aboard!! Cordelia Not!!Mondays Variety reports: "Angel with new cast addition James Marsters - is taking flight for a fifth season on the WB. Its for a full season, according to the trade paper. But founding cast member Charisma Carpenter, who plays Cordelia Chase, is not expected to return as a series regular.
Look for some of the best writers from Buffy the Vampire Slayer to jump back to the WB, as well as quite a few other characters last glimpsed on the streets of Sunnydale.
Angel will remain at 9 p.m. Wednesdays, but will get a new lead-in as the hit Smallville moves to Wednesdays at 8 p.m.
The WB formally announces its autumn slate Tuesday morning.
quote:Echt balen dat ik dat gemist heb.
Op maandag 12 mei 2003 16:47 schreef SmashBro het volgende:
Darla, Lorne (zonder make up, guitig koppie heeft ie) en Groo waren zaterdag bij The Saturday Show op de BBC. Was erg leuk (ook voor het eerst sinds tijden dat ik TSS van begin tot eind heb uitgekeken, en dat was echt te danken aan de leuke gasten die ze deze week hadden). Ze hebben bij Angel echt veel lol op die set met zijn allen, dat was wel te zien. De hele tijd lachen en grapjes maken enzo.. Groo vond ik ook leuk overkomen in het echt.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-05-2003 21:49]
quote:Like OH MY GOD. Waarom niet???
Op maandag 12 mei 2003 20:52 schreef schatje het volgende:
Cordelia Not!!
quote:ja dat klopt......gelukkig ben ik niet de enige......ik dacht dat het aan mij pc lag.
Op maandag 12 mei 2003 21:08 schreef woenie het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds niet op die site kan komen?
Ik kan echt niet wachten meer hoor! Wie heeft hem allemaal al gezien? Hoe vonden jullie hem?
quote:Whehehehe, kijk es héééél goed naar de topic titel
Op maandag 12 mei 2003 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hey het is toch deel 8? Niet deel 1......
Oh en, ik kom ook niet op melluhs site, gisteren ook al niet.
Ik heb chello by the way, misschien zit daar het probleem
[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 12-05-2003 21:31]
quote:Omdat het karakter van Cordelia helemaal tot nul is gereduceerd tijdens seizoen 4?
Op maandag 12 mei 2003 21:05 schreef SmashBro het volgende:[..]
Like OH MY GOD. Waarom niet???
Maar seizoen 4 is eigenlijk rampzalig geweest voor Cordelia...
Grotendeels te danken aan haar zwangerschap.
Ze komt zelfs over als een moeder bij het acteren (mijn mening althans).
Een beetje voor Connor zorgen
Verder ziet ze er ook niet meer zo lekker uit
Zeg nou zelf.. De paar afleveringen waarin ze zogezegd op vakantie was met Groosalugg.. Heeft iemand hier haar gemist tijdens die afleveringen??
Voor:
Na:
Is ze eruit geschreven omdat:
En blijft Fred er wel gewoon in? Of ik noem een Lilah. Voor het babegehalte van de serie zeg maar.
Ik vind Charisma overigens juist mooier met wat korter haar, dat ene kapsel wat ze had tussen lang donker en kort licht zeg maar stond haar het beste. .
quote:ik zit via xs4all en ook geen toegang.
Op maandag 12 mei 2003 21:29 schreef RickN het volgende:[..]
Whehehehe, kijk es héééél goed naar de topic titel
Oh en, ik kom ook niet op melluhs site, gisteren ook al niet.
Ik heb chello by the way, misschien zit daar het probleem
Waarschijnlijk komt ze wel terug als ze weer beetje normaal kan acteren. Een beetje als Giles dus. Elke aflevering "special guest".
Einde moest verrassend zijn, maar klopt absoluut niet met wat de afgelopen seizoenen is gebeurd...
En kwaliteit van entertainmentvalue van Buffy is mijn insizens vooral gedegradeerd door de oeverloze gelul die humoristisch characterbuilding moesten zijn, maar eerder voor zorgen ...
Zal niet erg vinden als Buffy ermee stopt...
En ik vond Angel heel raar overkomen.. normaal is ie veel serieuser en hij heeft nou niet bepaald reden om vrolijk te zijn.
quote:ja dat had ik ook, dat is niet de Angel uit Angel zeg maar.
Op dinsdag 13 mei 2003 07:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Einde was wel HEEL erg soap-achtigEn ik vond Angel heel raar overkomen.. normaal is ie veel serieuser en hij heeft nou niet bepaald reden om vrolijk te zijn.
Goede aflevering.....alleen het einde! Jesus! Lijkt idd een soap.........
quote:Even een tip voordat je em de volgende keer weer wil downloaden via de directe link druk eerst even op F5 om te refreshen en download em daarna dan doet ie het gewoon en zegt die niet telekens dat de server busy is Ik kom er trouwens nu pas achter dan er nieuw topic was zocht de hele tijd verkeerd zat nog bij het verkeerde seizoen van angel
Op dinsdag 13 mei 2003 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk heb ik hem gezienGoede aflevering.....alleen het einde! Jesus! Lijkt idd een soap.........
quote:Op een andere site kwam ik weer het volgende tegen:
Op maandag 12 mei 2003 21:05 schreef SmashBro het volgende:[..]
Like OH MY GOD. Waarom niet???
quote:
James Marsters has been added to the opening credits, but Charisma Carpenter and Vincent Kartheiser have been removed. They will continue the show as guest stars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |