abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10378912
Zelda the Windwaker SPOILERS

Vorige Delen :

Zelda: WW, hints en tips (SPOILERS) -deel 1-
Zelda: TWW, hind, tips en Spoilers (deel 2)
Zelda: TWW, hint, tips en Spoilers (deel 3)

Screens :

Onze leuke dirigeer stok

Niet te vergeten : Ons geile DEKU-LEAF

En on top of all : Onze gangsterboot!

En hier nog wat lieve screens

Filmpjes :
Ook zijn er wat filmpje vrijgegeven!
(je hebt wel quicktime nodig)

Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3

En voor het echte gespoil nog wat SECRETS :

Unlimited health:
This trick requires two bottles, and a telescope. Go to Grandma's and fill one bottle with Elixir. Set the bottle of Elixir to Y. Press Start + Y, then put an empty bottle in Y, where elixir was located. You will now have two bottles all together; one bottle full of Elixir, and one bottle half filled with Elixir. Set the full Elixir back to Y. Press Y + Start, then select the telescope on Y. You will drink the Elixir, but keep a whole bottle. This can be repeated as many times as needed.

Set one bottle of Soup to Y. Press Y + Start and put an empty bottle in the slot that the Soup occupied. Press Y + Start and you will have one full bottle of Soup and a half a bottle.

Alternate background music:
Enter the Zelda as a name when you begin a new game to hear slightly different background music throughout the game.

Successfully complete the game. You can hear the slightly different background music, just the same if you entered "Zelda" as your name.

Understand Hyrulian language:
Successfully complete the game. This allows you to understand the ancient language of Hyrule. When you talk to the gods such as Valoo and Jabun, you will understand what they are saying.

Alternate costumes and DX camera:
Successfully complete the game and save at the end. Start another game with that saved game file. Ayril will be wearing the skull shirt from the ending, Link will wear his pajamas from the beginning all the way through the game, and the DX camera that takes color pictures will be in your inventory.

Successfully complete the game once to get "invisible" clothes from Grandma for Link to put on over his PJ's. Some Outsetians will say different things.

Color Pictographs:
Successfully complete the game the first time. When asked if you want to make another save file, answer "Yes". When you play the new game, the Pictograph Box will be in your inventory.

When you get the regular Pictograph, take it to Lenzo and show it to him. He will ask you to take pictures of certain things. When you complete that, he will give you a Joy Pendent and you will become his assistant. Go to Forest Heaven and capture a firefly in a bottle. Take the firefly over to Lenzo and show it to him. He will put the firefly in your Pictograph and it will become a Deluxe Pictograph. You can now take pictures in color.

Bronnen :
RPG-Gamer
Officiele Zelda:TWW site
Cube Europe

[Dit bericht is gewijzigd door funmaster op 12-05-2003 17:03]

maandag 12 mei 2003 @ 16:52:49 #2
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_10378953

Even die afbeeldingen in je OP aanpassen, Gijsje

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 12 mei 2003 @ 16:53:21 #3
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_10378974
quote:
is dat die ene die van platform naar platform loopt?
Ja.
  maandag 12 mei 2003 @ 16:55:47 #4
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10379033
Hoe laat je de foto's van het meisje zien? die aan het jatten is?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 12 mei 2003 @ 17:07:30 #5
54458 Guerreiro
't was zo stil...
pi_10379272
ik heb net die ice en fire arrows... maar ik krijg het niet voor elkaar om er mee te schieten hoe werken die dingen??!! heel irri
...je kon een muis horen vallen
  maandag 12 mei 2003 @ 17:14:20 #6
54458 Guerreiro
't was zo stil...
pi_10379410
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:55 schreef HomerJ het volgende:
Hoe laat je de foto's van het meisje zien? die aan het jatten is?
niet...
je moet haar gewoon aanspreken...
pi_10379583
die eerste fortress waar je zusje gevangen zit, daar snap ik niet hoe je je zusje kan bevrijden. ik kan zo'n mannetje doodslaan met een knuppel op zo'n zoeklicht platform. daar is geen weg naar de kerkers, en het is super irritant als je in de gevangenis wordt gegooit.
hoe kom je naar boven? (om je zusje te bevrijden)

[Dit bericht is gewijzigd door sexylexy op 12-05-2003 20:16]

maandag 12 mei 2003 @ 17:24:32 #8
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_10379629
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:07 schreef Guerreiro het volgende:
ik heb net die ice en fire arrows... maar ik krijg het niet voor elkaar om er mee te schieten hoe werken die dingen??!! heel irri
Met r kan je wisselen tussen normaal vuur en ijs.
pi_10379814
ah, deel 4tje al

Krijg je eigenlijk nog wat bijzonders als je dat meisje pakt die aan het stelen is?

maandag 12 mei 2003 @ 18:20:15 #10
50639 Visie
SAAB 9-3 AERO
pi_10380695
Voor de 100000ste keer: Wordt Link ook volwassen in dit spel of blijft hij klein?
  maandag 12 mei 2003 @ 19:15:31 #11
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10381816
quote:
Op maandag 12 mei 2003 18:20 schreef Visie het volgende:
Voor de 100000ste keer: Wordt Link ook volwassen in dit spel of blijft hij klein?
Hij blijft klein
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10386043
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:22 schreef sexylexy het volgende:
die eerste fortress waar je zusje gevangen zit, daar snap ik niet hoe je je zusje kan bevrijden. ik kan zo'n mannetje doodslaan met een knuppel op zo'n zoeklicht platform. daar is geen weg naar de kerkers, en het is super irritant als je in de gevangenis wordt gegooit.
Tip, als je wat hoger zit, dus in de buurt van die zoeklichten heb je ook gangen met aan alke kant een deur, loop daar eens doorheen
pi_10390902
[HERHALING]
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 19:21 schreef Notorious_Roy in het vorge deel het volgende:

Wat moet je doen in de Tower of Gods? Nadat je de 3 pearls hebt geplaatst?
Moet je iets doen met het water dat uit de muur komt?

Ik ben daar ook een beetje, maar waar moet je die standbeelden in het begin neerzetten?

Ik zit hier nog steeds vast

dinsdag 13 mei 2003 @ 10:26:51 #14
54458 Guerreiro
't was zo stil...
pi_10392759
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:24 schreef Tweek het volgende:

[..]

je moet duz je boog voor je pakken en 1x op R drukken? dat werkt niet bij mij ingedrukt houden ook niet.... en ook niet als ik de boog span en R in druk of ingedrukt houd
  dinsdag 13 mei 2003 @ 10:33:14 #15
54458 Guerreiro
't was zo stil...
pi_10392896
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:24 schreef Tweek het volgende:

[..]

ooow! zeg dan ook dat je magic nodig hebt ... ik zat al helemaal te balen, controler te wisselen... op de cube te rammen ik werd gek!

thnx anyway

pi_10395465
Mijn vergrootte openingspost
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 mei 2003 @ 14:10:53 #17
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10398576
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:22 schreef sexylexy het volgende:
Ik heb me ook rot gezocht, goed op je kaart kijken waar je wel en niet bent geweest. Gewoon rondje maken en goed zoeken
Btw gebruik je wel zo'n tonnetje om jezelf te verstoppen?
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  dinsdag 13 mei 2003 @ 15:22:30 #18
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_10400439
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 08:13 schreef funmaster het volgende:
[HERHALING]
[..]

Ik ben daar ook een beetje, maar waar moet je die standbeelden in het begin neerzetten?

Ik zit hier nog steeds vast

Alle standbeelden die je nodig hebt die hal je uit een kamer, der uit krijg je ze door ze optetillen en dan de deur te openen. Die grijzen dingen naast de deuren zijn geen standbeeld iig.
pi_10405064
Ok, ik heb dus nog 3 delen van mijn triforce nodig maar ik kan ze dus echt niet meer vinden die dingen:

Nr. 1
Op het eiland waar je het spel begint, onder die grote rotshoofd (staat een leuk bordje bij met de mededeling dat je een doolhof ingaat, altijd leuk dus). Ik kom in het doolhof en wordt het na 30 min. iedereen in elkaar rammen en van kamer naar kamer gaan via die gaten in de grond in elke kamer het helemaal zat en ga uiteraard zo dood als een pier.
Weet iemand de weg ofzo??

Nr. 2
Lekker naar Needlerock island (ofzo???? ) waar je dus ook wederom de grond in gaat. Leuk hoor, bordje met "to the living light the 6 torches and guide the spirits" ofzo, best 6 fakkels aangeschoten kistie drbij die jammer genoeg alleen maar rupees bevatte. En dan?? Op de kaart staat een boot met een pijl naar de mast. Leuk hoor als je op geen enkele boot kan komen die er in deze ruimte aanwezig is. Gaarne hulp...

Nr. 3
Nummer 3 zit nog in de "ghost ship". Maar waar/wanneer kan ik die vinden???

Dit is waarschijnlijk/hopelijk het enige nog wat ik moet doen voordat ik Gannon zn ass kan kicken...

[url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bizkid]DVD Collectie[/url]
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:11:29 #20
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10405111
Ik vraag het voor de 1000ste keer:

Ik heb 2 foto's van het meisje dat aan het stelen is, ze zitten in de camera,

Hoe kan je ze laten ontwikkelen?

O ja, ik moet nog voor die vent een foto maken van iemand die een liefdesbrief aan het schrijven is, waar is die vent?

pi_10405168
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 18:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb 2 foto's van het meisje dat aan het stelen is, ze zitten in de camera,

Hoe kan je ze laten ontwikkelen?

Niet! Je moet gewoon naar dr pa toegaan en de foto laten zien...

O ja, ik moet nog voor die vent een foto maken van iemand die een liefdesbrief aan het schrijven is, waar is die vent?

Ga op de Docks staan met je fototoestel, wacht tot er een vent in een rood pakkie een brief in de brievenbus komt doen en maak van hem een foto (totaal, dus incl. lichaam, incl. de daad die hij verricht)

[url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bizkid]DVD Collectie[/url]
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:51:54 #22
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10405881
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 18:15 schreef Bass_Boy het volgende:

[..]

Oké ik zie dat je ze niet moet ontwikkelen. Maar als je op Y, X of Z doet ga je in de camera kijke
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:57:49 #23
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10405975
ok
tenzij er overduidelijk wordt gesproken over foto's, het maken van foto's, of het gebruik van de fotocamera, is dat ding waardeloos
betrappen van haar met foto?
Waardeloos
Betrappen door met haar te spreken
verschil tussen wel of niet ganondorf de pan in hakken
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_10406118
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 18:08 schreef Bass_Boy het volgende:
Ok, ik heb dus nog 3 delen van mijn triforce nodig maar ik kan ze dus echt niet meer vinden die dingen:

Nr. 1
Op het eiland waar je het spel begint, onder die grote rotshoofd (staat een leuk bordje bij met de mededeling dat je een doolhof ingaat, altijd leuk dus). Ik kom in het doolhof en wordt het na 30 min. iedereen in elkaar rammen en van kamer naar kamer gaan via die gaten in de grond in elke kamer het helemaal zat en ga uiteraard zo dood als een pier.
Weet iemand de weg ofzo??

Nr. 2
Lekker naar Needlerock island (ofzo???? ) waar je dus ook wederom de grond in gaat. Leuk hoor, bordje met "to the living light the 6 torches and guide the spirits" ofzo, best 6 fakkels aangeschoten kistie drbij die jammer genoeg alleen maar rupees bevatte. En dan?? Op de kaart staat een boot met een pijl naar de mast. Leuk hoor als je op geen enkele boot kan komen die er in deze ruimte aanwezig is. Gaarne hulp...

Nr. 3
Nummer 3 zit nog in de "ghost ship". Maar waar/wanneer kan ik die vinden???

Dit is waarschijnlijk/hopelijk het enige nog wat ik moet doen voordat ik Gannon zn ass kan kicken...

dinsdag 13 mei 2003 @ 19:37:51 #25
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10406839
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 19:06 schreef Bass_Boy het volgende:

[..]

ok
1
je moet meer leven hebben en doorvechten, je komt hem vanzelf tegen

2
een goudenpiraten schip vinden en laten zinken, daarin zit de triforce deeltje die je als schat vind

3
vanaf needlerock ga je 1 vak naar beneden en daar zoek je de map op, hij verschijnt alleen 's nachts, maar je ziet op de chart waar die zit

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')