quote:En op de snelwegen minder. Of in ieder geval niet sec op snelheid, maar op gevaarlijk rijgedrag.
Op maandag 12 mei 2003 16:41 schreef qbus het volgende:
Ik vind dus dat men met name binnen de bebouwde kom meer moet controleren. Pas dan geeft men in mijn ogen aan consequent bezig te willen zijn. Kosten en inspanning zijn daarbij nogmaals geen argument.
quote:Voordeel van die vering is dat op z'n hoogste stand bussluizen geen enkel probleem vormen. Maar dan overtreed ik een regel en dat doe ik natuurlijk nooit
Op maandag 12 mei 2003 16:41 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Een maat van me heeft zn uitlaat onder zn BX uitgereden. Hij had de vering op z'n laagste stand staan en reed met 80 (waar je 50 mocht) over een spoorovergang.
quote:Daar heb ik een 4x4 voor. Maar ik overtreed de regels wel
Op maandag 12 mei 2003 16:43 schreef Wokschotel het volgende:[..]
Voordeel van die vering is dat op z'n hoogste stand bussluizen geen enkel probleem vormen. Maar dan overtreed ik een regel en dat doe ik natuurlijk nooit
quote:Goed plan
Op maandag 12 mei 2003 16:44 schreef Wokschotel het volgende:
Dus:
meer controleren binnen bebouwde kom
geen boetes voor < 10 te hard
puntenrijbewijs à la Duitsland
quote:Geloof ik niet
Op maandag 12 mei 2003 16:43 schreef Wokschotel het volgende:[..]
Voordeel van die vering
Hoe wil je dan het gedrag van die mensen binnen de perken houden?
quote:Juist.
Op maandag 12 mei 2003 16:42 schreef Koos_26 het volgende:[..]
En op de snelwegen minder. Of in ieder geval niet sec op snelheid, maar op gevaarlijk rijgedrag.
Dat de overheid een snelheidsbeleid voert kan me niet zo gek veel schelen, als het maar consequent is.
130 vind ik op de snelweg trouwens wel een aanvaardbare snelheid, alles wat daar dan boven gaat mag wat mij betreft flink op de bon worden gegooid.
quote:Wie zegt dat er s'nachts niet meer gecontroleerd mag worden ?
Op maandag 12 mei 2003 16:45 schreef JustusG het volgende:
Hoe zeer ik het ook eens ben met de normale mensen uit het vorige topic: wanneerer minder/niet gecontroleerd meer wordt op snelwegen s'nachts om 4 uur kan iedereen dus doen en laten wat ie wil.Hoe wil je dan het gedrag van die mensen binnen de perken houden?
quote:Niet? 't is toch echt zo. Een BX heeft 4 standen: laagste stand, rijstand, middenstand en hoogste stand. In die hoogste stand heb je een bodemvrijheid van een centimeter of 30 á 35 (geloof ik, weet niet precies hoeveel). Dat is serieus waar.
Op maandag 12 mei 2003 16:44 schreef slashme het volgende:[..]
Geloof ik niet
quote:Haha 35cm bodemvrijheid
Op maandag 12 mei 2003 16:46 schreef Wokschotel het volgende:[..]
Niet? 't is toch echt zo. Een BX heeft 4 standen: laagste stand, rijstand, middenstand en hoogste stand. In die hoogste stand heb je een bodemvrijheid van een centimeter of 30 á 35 (geloof ik, weet niet precies hoeveel). Dat is serieus waar.
[Dit bericht is gewijzigd door j22flyingdownwind op 12-05-2003 16:48]
quote:Maar dan wel icm een puntenrijbewijs. Af en toe zie ik figuren rijden waarvan het rijbewijs wat mij betreft onmiddellijk ingevorderd mag worden :/ Hoge snelheid wordt dan gecombineerd met gevaarlijk rijgedrag en dat is erg gevaarlijk. (open deur
Op maandag 12 mei 2003 16:45 schreef qbus het volgende:[..]
Juist.
Dat de overheid een snelheidsbeleid voert kan me niet zo gek veel schelen, als het maar consequent is.
130 vind ik op de snelweg trouwens wel een aanvaardbare snelheid, alles wat daar dan boven gaat mag wat mij betreft flink op de bon worden gegooid.
quote:Noem eens een voordeel
Op maandag 12 mei 2003 16:46 schreef Wokschotel het volgende:[..]
Niet? 't is toch echt zo. Een BX heeft 4 standen: laagste stand, rijstand, middenstand en hoogste stand. In die hoogste stand heb je een bodemvrijheid van een centimeter of 30 á 35 (geloof ik, weet niet precies hoeveel). Dat is serieus waar.
[Dit bericht is gewijzigd door slashme op 12-05-2003 16:50]
Volgens mij zit daar het probleem ook.
Er wordt niet gecontroleerd bij scholen, maar wel op de snelweg.
Politie: ja we hebben mensen tekort
Normale mensen: ja zet ze dan daar in.
Politie: ja maar wij moeten ons quotum ook halen.
enzenzenz
Wanneer er nou eens meer BOA's komen kan je die bij scholen neer zetten en de overigen op bepaalde 'gevaarlijke' punten op de snelweg.
quote:Weet je wat: ik zal het vanavond eens opmeten en fotograferen. Ik zei al, ik weet het niet precies. Misschien dat het 20 cm is, in ieder geval is het genoeg voor bussluizen.
Op maandag 12 mei 2003 16:48 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Haha 35cm bodemvrijheid
je overstreft een hummer
Als het nou een BX 4x4 was dan waren we vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |