abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2003 @ 16:38:45 #1
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10378531
Hier verder.

Dit keer on topic ?

  maandag 12 mei 2003 @ 16:39:27 #2
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_10378561
okiedokie
'99 MB E320 CDI T-model
pi_10378585
Okay.
pi_10378591
* slashme wacht op de eerste flame
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_10378605
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:40 schreef slashme het volgende:
* slashme wacht op de eerste flame
  maandag 12 mei 2003 @ 16:40:53 #6
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_10378625
Ikke ook

LUL

Signature:
Max. 4 regels
  maandag 12 mei 2003 @ 16:40:59 #7
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10378629
In Belgie hebben ze idd een ander systeem, kenteken staat op naam ipv op auto, best apart af en toe. Zie je een gloednieuwe auto rijden met een kentekenplaat die bijna helemaal weggesleten is.
  maandag 12 mei 2003 @ 16:41:34 #9
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10378649
Ik vind dus dat men met name binnen de bebouwde kom meer moet controleren. Pas dan geeft men in mijn ogen aan consequent bezig te willen zijn. Kosten en inspanning zijn daarbij nogmaals geen argument.
  maandag 12 mei 2003 @ 16:41:51 #10
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_10378660
Een maat van me heeft zn uitlaat onder zn BX uitgereden. Hij had de vering op z'n laagste stand staan en reed met 80 (waar je 50 mocht ) over een spoorovergang.
'99 MB E320 CDI T-model
  maandag 12 mei 2003 @ 16:42:45 #11
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10378686
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:41 schreef qbus het volgende:
Ik vind dus dat men met name binnen de bebouwde kom meer moet controleren. Pas dan geeft men in mijn ogen aan consequent bezig te willen zijn. Kosten en inspanning zijn daarbij nogmaals geen argument.
En op de snelwegen minder. Of in ieder geval niet sec op snelheid, maar op gevaarlijk rijgedrag.
Hamelen
pi_10378696
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:41 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Een maat van me heeft zn uitlaat onder zn BX uitgereden. Hij had de vering op z'n laagste stand staan en reed met 80 (waar je 50 mocht ) over een spoorovergang.
Voordeel van die vering is dat op z'n hoogste stand bussluizen geen enkel probleem vormen. Maar dan overtreed ik een regel en dat doe ik natuurlijk nooit
pi_10378728
Dus:
meer controleren binnen bebouwde kom
geen boetes voor < 10 te hard
puntenrijbewijs à la Duitsland
  maandag 12 mei 2003 @ 16:44:34 #14
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_10378739
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:43 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Voordeel van die vering is dat op z'n hoogste stand bussluizen geen enkel probleem vormen. Maar dan overtreed ik een regel en dat doe ik natuurlijk nooit


Daar heb ik een 4x4 voor. Maar ik overtreed de regels wel
'99 MB E320 CDI T-model
pi_10378741
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:44 schreef Wokschotel het volgende:
Dus:
meer controleren binnen bebouwde kom
geen boetes voor < 10 te hard
puntenrijbewijs à la Duitsland

Goed plan
pi_10378746
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:43 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Voordeel van die vering


Geloof ik niet
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_10378754
Hoe zeer ik het ook eens ben met de normale mensen uit het vorige topic: wanneerer minder/niet gecontroleerd meer wordt op snelwegen s'nachts om 4 uur kan iedereen dus doen en laten wat ie wil.

Hoe wil je dan het gedrag van die mensen binnen de perken houden?

  maandag 12 mei 2003 @ 16:45:29 #18
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10378768
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:42 schreef Koos_26 het volgende:

[..]

En op de snelwegen minder. Of in ieder geval niet sec op snelheid, maar op gevaarlijk rijgedrag.


Juist.

Dat de overheid een snelheidsbeleid voert kan me niet zo gek veel schelen, als het maar consequent is.

130 vind ik op de snelweg trouwens wel een aanvaardbare snelheid, alles wat daar dan boven gaat mag wat mij betreft flink op de bon worden gegooid.

  maandag 12 mei 2003 @ 16:46:39 #19
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10378809
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:45 schreef JustusG het volgende:
Hoe zeer ik het ook eens ben met de normale mensen uit het vorige topic: wanneerer minder/niet gecontroleerd meer wordt op snelwegen s'nachts om 4 uur kan iedereen dus doen en laten wat ie wil.

Hoe wil je dan het gedrag van die mensen binnen de perken houden?


Wie zegt dat er s'nachts niet meer gecontroleerd mag worden ?
pi_10378817
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:44 schreef slashme het volgende:

[..]

Geloof ik niet


Niet? 't is toch echt zo. Een BX heeft 4 standen: laagste stand, rijstand, middenstand en hoogste stand. In die hoogste stand heb je een bodemvrijheid van een centimeter of 30 á 35 (geloof ik, weet niet precies hoeveel). Dat is serieus waar.
  maandag 12 mei 2003 @ 16:48:31 #21
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_10378855
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:46 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Niet? 't is toch echt zo. Een BX heeft 4 standen: laagste stand, rijstand, middenstand en hoogste stand. In die hoogste stand heb je een bodemvrijheid van een centimeter of 30 á 35 (geloof ik, weet niet precies hoeveel). Dat is serieus waar.


Haha 35cm bodemvrijheid je overtreft een hummer Als het nou een BX 4x4 was dan waren we vrienden

[Dit bericht is gewijzigd door j22flyingdownwind op 12-05-2003 16:48]

'99 MB E320 CDI T-model
pi_10378857
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:45 schreef qbus het volgende:

[..]

Juist.

Dat de overheid een snelheidsbeleid voert kan me niet zo gek veel schelen, als het maar consequent is.

130 vind ik op de snelweg trouwens wel een aanvaardbare snelheid, alles wat daar dan boven gaat mag wat mij betreft flink op de bon worden gegooid.


Maar dan wel icm een puntenrijbewijs. Af en toe zie ik figuren rijden waarvan het rijbewijs wat mij betreft onmiddellijk ingevorderd mag worden :/ Hoge snelheid wordt dan gecombineerd met gevaarlijk rijgedrag en dat is erg gevaarlijk. (open deur )
pi_10378877
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:46 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Niet? 't is toch echt zo. Een BX heeft 4 standen: laagste stand, rijstand, middenstand en hoogste stand. In die hoogste stand heb je een bodemvrijheid van een centimeter of 30 á 35 (geloof ik, weet niet precies hoeveel). Dat is serieus waar.


Noem eens een voordeel
behalve dat je entree kunt vragen voor kleine kinderen en op een kermisterrein kunt gaan staan.

[Dit bericht is gewijzigd door slashme op 12-05-2003 16:50]

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_10378880
Kijk het is een feit dat er maar een bepaald aantal BOA's zijn.

Volgens mij zit daar het probleem ook.
Er wordt niet gecontroleerd bij scholen, maar wel op de snelweg.

Politie: ja we hebben mensen tekort
Normale mensen: ja zet ze dan daar in.
Politie: ja maar wij moeten ons quotum ook halen.
enzenzenz

Wanneer er nou eens meer BOA's komen kan je die bij scholen neer zetten en de overigen op bepaalde 'gevaarlijke' punten op de snelweg.

pi_10378911
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:48 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]

Haha 35cm bodemvrijheid je overstreft een hummer Als het nou een BX 4x4 was dan waren we vrienden


Weet je wat: ik zal het vanavond eens opmeten en fotograferen. Ik zei al, ik weet het niet precies. Misschien dat het 20 cm is, in ieder geval is het genoeg voor bussluizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')