abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2003 @ 11:45:32 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10370362
Bij deze een verhaal wat ik ooit heb geschreven voor de lol. Het was geschreven met oude en huidige collega's maar Tiggy heeft dit even aangepast naar Fokkers,...... althans,... sommige Fokkers. Have fun

Fucked up auteur en illustraties: Chocobo

Fok in Space

Casting:

Face Fuck - Computer
Face Fuck K. is in Fok in Space de boordcomputer van het Fok mobiel. Het schijnt de meest geadvanceerde boordcomputer aller tijde te zijn.

Bastard - Engineering
Bastard speelt de getalenteerde chef van de Warp-core omgeving. Hij is verantwoordelijk voor motor van het Fok mobiel.

Kepler - Chef Kok
Kepler regelt de voeding aan boord van het Fok mobiel. Iets wat iemand anders beter had kunnen doen.

Sifbom Smulstaaf - Beveiliging
Sifbom Smulstaaf is verantwoordelijk voor de beveiliging aan boord. Vraag me niet waarom.

Strolliebollie - Kapitein
Strolliebollie is de Kapitein van het Fok Mobiel en verantwoordelijk voor het hele schip. Hij heeft de zware taak om daar te gaan kijken waar nog nooit iemand gekeken heeft.

Noot - Strategie
Noot is de tactische officier aan boord. Hij loopt echter stage aangezien hij uit het Gijs sterrenstelsel komt.

Sjookooboo - Psycholoog
Sjookooboo speelt de schips psycholoog. Iedereen aan boord kan met problemen naar Sjookooboo komen, wat overigens niet aangeraden wordt.

ChAos - Stuurman 104e klasse
ChAos bestuurd het Fok mobiel. Het Fokmobiel is overigens zwaar verzekerd.

Nuon - Standaart bemanning
Gewoon een standaard bemanning

Lokaties:

De ruimte - een groot zwart gebied.

Fok in Space

Godverdomme, riep Bastard. Wie heeft er voor het laatst op het toilet gezeten. Er zit hier een drol in dat wil je niet weten. Het was stil in het Fok-mobiel.

Bastard zat in de algemene badkamer te schelden. De algemene badkamer bevindt zich op de 3e verdieping van het "Fok Mobiel". Het "Fok Mobiel" is niet echt een groot ruimteschip. Helemaal onderaan bevindt zich de motorkamer. Hier werkt Bastard. Op de 2e verdieping bevindt zich de keuken. Hier kookt Kepler zijn vreselijke gerechten. Op de 3e verdieping verblijft de bemanning. Dit zijn de woonhutten. Hier staat Bastard ook op dit moment te schreeuwen. De badkamer moet namelijk gedeelt worden. Op de 4e verdieping bevindt zich de brug. Hier werken de meeste bemanningsleden. Op de 5e verdieping verblijft de Kapitein Strolliebollie. Dit wordt ook wel het "Pent Huis" genoemd.

Ddddat ww wwwas ikkkkkk, schreeuwde Sifbom Smulstaaf tegen Bastard. Sssssorry,.lll ll llag het eeee er nnog? Lag het er nog?,..zei Bastard. Man ik heb wel 3x doorgespoeld maar dat ding van jouw is nog geen centimeter verplaatst. Dduw hhhem eeven ddddoor ddan, zei Sifbom Smulstaaf. Jaaaahaaaaa, zei Bastard, doorduwen ookwat een wous.

Zo gaan de ochtenden wel vaker in het "Fok Mobiel". De bemanning maakt zich klaar voor wat de meeste nu al de verkenning van de eeuw noemen. Het "Fok Mobiel" en zijn bemanning is gekozen uit velen om als eerste de "Ovale Planeet" te gaan verkennen. Eigenlijk waren ze de enige aangezien niemand anders wilde, maar dat weten ze niet. Kepler was zijn eten aan het inslaan, Bastard was nog in de badkamer bezig, maar zou op den duur naar de motorkamer gaan en Sifbom Smulstaaf deed zijn laatste security checks. De rest van de bemanning moest nog aan boord komen. De lancering was nog maar een paar uur verwijderd.

De lancering

KNAL, KLOENK,klonk het. Dat was ChAos. Hij sloeg weer eens een tree over op de trap. ChAos is de navigator en bestuurder van het Fok mobiel. He ChAos,..zei Bastard,..alles goed? Lekker, lekker zei ChAos al bloedende aan zijn voorhoofd, en hij haaste zich naar de "Brug".

Ghaaaaaaap,.he he zei Strolliebollie, die net wakker werd in het "Pent Huis". Zo,.vandaag gaan we kijken waar nog nooit iemand gekeken heeft. Ik hoop dat iedereen al met zijn voorbereidingen klaar is. We hebben nog maar een paar uur.
Strolliebollie was een man met een vervelend verleden. Hij is namelijk ooit door de zeldzame "Rivierse Berggeit" gebeten die alleen op de planeet "Knoop" leven. De "Rivierse Berggeit" beet heeft ervoor gezorgd dat Strolliebollie soms in flipmode kan raken. Strolliebollie neemt dan de kleur blauw aan, en krijgt een wat groenige schuimvloeistof onder zijn wenkbrauwen. Voor de meeste bemanning is het dan maken dat je wegkomt.

Nuon kwam binnen. Zij stapte in de lift en drukte op 2. Geen idee waarom aangezien zij op de 3e verdieping moest zijn. Nuon stapte de lift uit en zag dat zij in de keuken was. Al scheldend liep zij weer terug de lift in en drukte op 3. Nuon is geboren op de "Stille Planeet". De "Stille Planeet" heeft zijn naam te danken aan stilte. Je kan er werkelijk waar niks horen. Ook al schreeuw je het uit,.de atmosfeer zorgt ervoor dat al het volume wordt verzameld in de "Luidde Krater". Dit is een plek op de "Stille Planeet" waar alle geluiden verzameld worden. Gerucht gaat dat als je de "Luidde Krater" betreed, je in 1 keer al het geluid van de planeet te horen krijgt. Niemand heeft dit ooit gedaan. Nuon verteld maar al te graag over haar thuisplaneet, maar niemand luistert er echt naar. Nuon kwam aan op de 3e verdieping en ging naar haar kamer. Daar bereidde zij zich voor op de reis.

Id is nauw 21 dekrees selsius end 08:31:36 haurs,the temp. outseid is 14 dekrees,
Dat was de boordcomputer "Heilige Hoolie". Hij wordt ook wel HH genoemd. HH is de vraagbaak van het "Fok Mobiel". Hij weet volgens sommigen alles maar bevat vreselijk veel buks. Vragen moeten vaak opnieuw gesteld worden. HH doet ook vreselijk zijn best om goed Engels te praten. Hij vertikt Nederlands aangezien hij altijd vol trots meldt dat hij in America gemaakt is, maar iedereen weet dat er op zijn servers, "made in Taiwan" staat.

He Heilige Hoolie,is iedereen aan boord vroeg Strolliebollie. ?.??."Pleese refrees yor kwestion", zei HH. Godverdomme zei Strolliebollie,.of iedereen al aan boord is Dammit. Ehhhh,. Id is nauw 21 dekrees selsius end 08:31:36 haurs,.
BASTARD,..Heilige Hoolie's buk is weer aktief,.maak dat even voordat we vertrekken wil je, zei Strolliebollie. Godverdomme, zei Bastard, tyfus Hoolie. Is goed Strolliebollie, zei hij verder.

Bastard liep naar de keuken om daar een schroevendraaier te halen toen hij iets afgrijselijks rook. Mijn God,.wat is dit voor een lucht, zei Bastard. Kepler was namelijk net bezig de maaltijden in te vriezen voor hun lange reis. Kepler, zei Bastard,..doe me een lol en bak toch eens wat normaals. Al die achterlijke gerechten van je,.het is niet normaal.

Sifbom Smulstaaf de Stotteraar, hij werd ook wel SS'er genoemd, deed zijn laatste ronde om het "Fok Mobiel" heen. Hij liep weer naar binnen en meldde via de Fok Intercom dat alles ok is voor lift-off.
Bbbb,b..Strolliebollie,.A a aalles o k k k k k k key hier. Www w we kunnnnnn ggaan. *over*

?

Ik haat die gozer,..betekend dat nou dat alles ok is en we kunnen gaan?, vroeg Strolliebollie aan ChAos. Ehhhhh,..volgens mij wel zei hij. Mooi,dan gaan we, zei Strolliebollie. Op de "Stille Planeet" moeten we alleen even stoppen. We halen daar nog twee bemanningsleden op. We halen daar een tactisch officier en een hele irritante psycholoog op. Noot de tactisch officier loopt stage in ons stelsel en komt van het "Rekenkundig Gijs Sterrenstelsel", ook wel het RGS genoemd. Sjookooboo de Psycholoog komt gewoon van "Aardbal" af maar is op vakantie op de "Stille Planeet" om stilte te zoeken. Waarschijnlijk is ie aan rust toe. Nou ja,...Let's go,..ehhhh hoe zegt die kale dat nou ook alweer uit die serie,...Ohja,..ehhh "maak het so". Heilige Hoolie,...tel af.

HH: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 3, ehhhh.. Pleese refrees yor kwestion.

DAMMIT,..Strolliebollie begon blauw aan te lopen,...ChAos en Bastard, die op de brug waren wisten dat als het schuim onder zijn wenkbrauwen ook zou gaan lopen er problemen zouden komen. Alleen Kepler weet wat er dan gebeurd aangezien hij de enige was die dat ooit heeft gezien.

ChAos,...tel door, zei Strolliebollie:

ChAos: 3, 2, ehhhhhhh

BASTARD: 1,....1 dammit Eeeeeeeeeeeeeeeeeen.

Het ongeluk

Ze waren op weg. Het "Fok Mobiel" vloog door de atmosfeer van de "Aardbal" en raakte uiteindelijk na 8 minuten in de ruimte.

Zet een koers naar de "Stille Planeet" zei Strolliebollie. Geen probleem zei ChAos,..

Ehhhh,ChAos zei Strolliebollie, de "Stille Planeet" is naar links.

I woeld lijk toe report that we miss one kroemember, zei HH.

Wat, zei Strolliebollie?,..wie missen we dan,wat is er gebeurd? Mijn sensor geeft aan dat er levensvorm van 5% zich in de motorkamer bevindt, zei ChAos. He,zei Strolliebollie,ga je me vertellen dat er iemand tijdens start nog steeds in die kamer zat?Mijn hemel,

Strolliebollie, ChAos en Nuon gingen met de lift naar de 1e en deden de sluis naar de motorkamer open. Het rook er naar verbrandde worst. De motorkamer was maf en gekreun kwam van de grond. Bastard, de chef van de motor, was met zijn broek blijven haken, aan de warp-core. De kernsmelting van zijn lichaam was afgrijselijk.

Mijn God, zei Strolliebollie,.Waar is de medic. MEDIC, zei Strolliebollie,
Die hebben we niet, zei Nuon. Hij leeft nog wel, zei ChAos. HH, wat
kunnen we nog voor Bastard doen.

HH: Bastard has a total burn of hiz bodie, al his skin hes been burnt.
Ju kan replace his skin with a odder substanse.

Wat lult dat ding nou allemaal, en wat staat het volume van dit stink computer zacht, zei Strolliebollie. Bedoeld hij nou dat we Bastard nog kunnen redden door zijn huid te vervangen met iets anders? Wat hebben we dan? Strolliebollie liep naar de Intercom en zei: Kepler,..Kepler,hebben we iets in die stink keuken van je die de huid van Bastard kan bedekken? *over*

Huid van Bastard bedekken?, zei Kepler. Ik wil het niet weten., maar ik denk dat ik wel wat heb ja. Ik heb hier nog een "Gouden Gids" liggen. Hebben jullie daar wat aan, *over*)!

?.ehhhhhhhh JA *over*

Zo gezegd zo gedaan. De enige manier waarmee zij Bastard konden redden was om hem met bladzijden van de "Gouden Gids" te bedekken. Bastard werd naar zijn kamer gebracht om te herstellen en om te wennen aan zijn papieren huid.

HH: I woeld like toe report that we wil arrive at the "Stille Planeet" in abaut toe haurs.

Shut the fuck up, zei Strolliebollie.ChAos,..hoe ver is het nog tot de "Stille Planeet"? Nog ongeveer 2 uur vliegen, zei ChAos.
Zet de planeet op het scherm aub, zei StrolliebollieMijn hemel, wat een lelijke planeet. Welke stad landen we en waar staan die 2 nieuwe bemanningsleden te wachten?

HH: We ar landing in

Shut the fuck up, zei Strolliebollie.

We landen in "Bhart" en de 2 bemanningsleden wachten in Café "Kantina", zei Nuon.

Mooi, zei Strolliebollie. Sifbom Smulstaaf,ik wil dat jij die 2 nieuwe gaat halen. Kijk wel uit in "Kantina". Ik hoor daar wel eens vreemde en enge verhalen over, om maar over de stad "Bhart" niet te praten. Je weet toch wel dat het een levensgrote gevangenis is he?

Ooookkkk kk key,..zei Sifbom Smulstaaf.

Bhart

De stad "Bhart" zat eigenlijk vol tuig. Moordenaars, dieven, Taliban, Bill Gates, ze zaten er allemaal. Vergis je niet, de rest van de "Stille Planeet" was zeer mooi en vredelievend, maar we gaan nu niet in details. De stad zelf was eigenlijk een gevangenis. Alle misdadigers werden in de stad "Bhart" gevlogen (overigens de enige manier om erin te komen) en gedropt.
Alle mensen en wezens binnen de stad konden nooit meer naar buiten vanwege plasmamuren,.de torenhoge stadsmuren van "Bhart". Sifbom Smulstaaf werd echter gebeamed met de "Fok Mobiel Beamer".
Sifbom Smulstaaf kwam direct in de straat terecht waar het café "Kantina" was.
Sifbom Smulstaaf was nog nooit in Bhart geweest. Hij was wel eens tijdens zijn 4e huwelijksreis naar de "Watervallen van Valwater" geweest, maar nog nooit in Bhart.

De deur van de "Kantina" ging open en 100 ogen keken Sifbom Smulstaaf aan. (even voor sommige lezers,dat wil niet zeggen dat er 50 man in het cafe zat, we zitten overigens in Space en er zijn duizenden rassen ontdekt) De muziek ging uit..

Ikk zzoe zzzzoek PpppSjookooboo e e eeen NNnnnoot, zei Sifbom Smulstaaf tegen de waard. De waard keek Sifbom Smulstaaf een minuut stil aan. Sssssssst, zei de waard,..niet te hard praten. Als sommigen doorhebben dat jij niet een gevangene bent, dan gebeuren er vreselijke dingen. Helemaal als ze weten dat jij de mogelijkheid hebt om de stad uit te komen met die Beamers van jullie. Ga zitten,ze zitten in de kamer hiernaast,.ik ga ze wel halen.

Sifbom Smulstaaf ging zitten en probeerde zich te gedragen als een gevangene. Waar zit jij voor? Vroeg een hele, hele lelijke vrouw. Sifbom Smulstaaf keek de vrouw aan en zag grote pulserende energieballen uit haar rug komen die voor haar adem haalde. Verder zag hij het haardetail op haar handen en kon de adem van de vrouw niet negeren.

Ikkk..zzzit vooor mmmm mmmm mmm mm moord, zei Sifbom Smulstaaf wijs.
Luister, zei de vrouw,.mijn naam is "Eneri". Ik heb een raadsel voor je. Mocht je het raden dan krijg je van mij een cadeau.

Bekijk me in een spiegel en noem de schizofrene ik ! zei de vrouw.
Sifbom Smulstaaf werd nu bang,ten eerste snapte hij geen fuck van het raadsel en ten tweede was hij bang om te weten wat het cadeau was. Dom en nerveus dat hij was begon hij te denken.

"vrouw in de spiegel, schizofrene ik, Eneri,.hmmmmmmm" "ik moet dus haar tweede ik vinden, spiegel,hmmmm"

!

"Ik weet het,haar naam bekeken in een spiegel zou Irene spellen"

Sifbom Smulstaaf: Ire.
Waard: Shut the fuck up.
De vrouw werd woest,Dammit waard, hij wilde net iets zeggen. Verdwijn,nu, zei de waard. De vrouw liep rustig kalm en kijkend naar Sifbom Smulstaaf weg.

Mijn God jongen, zei de waard,.dat was een truc. Als je het "Ire." woord gezegd zou hebben was je nog niet jarig. Het is een vloek die dat klotevolk al jaren meeneemt. Ze komt van een van de "Gabolda Planeten". Volgens mij komt ze van "Ismu" Daar woont een vrouwenras die mannen mishandelen. Je had volledig in haar kracht geraakt als je het gezegd zou hebben...mijn God jongen. (Irene is een oud collega dus dit is niet grappig voor Fok lezers momenteel)

Hier zijn Noot en Sjookooboo, zei de waard. Ga nu, ze komt op zeker terug want ze weet dat jij het antwoord weet. Ik ben toch al fucked, maar het maakt me niet meer uit. Ik zal op zeker sterven nu. Ze komt met 3 vrouwen terug om me te dwingen "Het Woord" te zeggen.

Dddddrie o oo o om omhhhoog tt te sssttralen, zei Sifbom Smulstaaf tegen zijn Beamer. De drie verdwenen als sneeuw voor de zon.

Sifbom Smulstaaf rende eenmaal op het "Fok Mobiel" aangekomen direct naar zijn kamer om te kalmeren, maar Strolliebollie kon nog net wat vragen.

En,nog op de versiertour geweest, zei Strolliebollie die het hele gesprek had meegeluister via de "Fok Microphone".

M m mmmm mm m mond jjij cccunt, zei Sifbom Smulstaaf.

Noot en Sjookooboo keken Strolliebollie aan.

De confrontatie

Mooi, jullie zijn aangekomen, zei Strolliebollie tegen Noot en Sjookooboo. We gaan momenteel naar de "Paarse Wolk" om daar via de "Natte Vis" naar de "Ovale Planeet" te komen. Iedereen is al ingelicht, maar ik licht jullie nog eens extra in omdat ik het gevoel heb dat jullie nog dommer zijn dan de rest van mijn bemanning.

De "Ovale Planeet" is de enige planeet die we nog niet bekeken hebben, en zoals jullie weten gaan wij altijd kijken waar nog nooit iemand gekeken heeft. Het blijkt dat de "Natte Vis" rondzwemt in de plasma van de "Paarse Wolk" en een vreselijk gevaarlijk monster is. In de "Natte Vis" zit volgens onze geleerden een "Worp-hol" die ons direct verplaatst naar de "Ovale Planeet". Jullie weten dat we de "Ovale Planeet" niet direct kunnen bereiken vanwege het "Spermafilter" om de "Ovale Planeet heen. Ons plan is om via de "Natte Vis" de "Worp-hol" te nemen en met "Fok Mobiel" en al te landen op de "Ovale Planeet". Lees alles nog eens door in het "Fok Mobiel Logboek" als je vragen hebt.
Naar Jullie kamers zijn op de 3e verdieping. Als je iets wilt eten moet je naar Kepler gaan in de keuken, maar ik raad dat niet aan, verder..

Sjookooboo: Sorry hoor, maar bent u de man met de zeldzame woedeziekte? U bent toch gebeten door de "Rivierse Berggeit" van de planeet "Knoop"? Ik vroeg me af,..in het welzijn van mijn eeuwige zoek naar psychologische creatie wil ik u onderzoeken.

Hoe weet jij van mijn vreselijke ziekte af, vroeg Strolliebollie. Weet u misschien een geneesmiddel? Vertel,.vertel.

Bbbbb Strolliebollie, wi wi wilt u uu u nn u naar dd de "Bb brug" ko kok k komen? ,vroeg Sifbom Smulstaaf via de Fok Intercom. Wat is er, schreeuwde Strolliebollie die nu net nieuwsgierig begon te worden van wat Sjookooboo allemaal over de ziekte wist.

Ee een a a an ander Mobbbi Mobiel vliegt richi r richting onss s s, zei Sifbom Smulstaaf.
Heilige Hoolie, ..wie vliegt er op ons af en zijn het vijanden?, vroeg Strolliebollie.

HH: Id siems that de agressif peeple of Pi..?.??."Pleese refrees yor kwestion",

Dammit, zei Strolliebollie.Nuon, Heilige Hoolie heeft die buk weer, maken met je hoofd. Made in Taiwan,zal mij niet verbazen als dat tyfusding ergens in het Gijs sterrenstelsel gemaakt is. ChAos,schreeuwde Strolliebollie door de Fok Intercom, wie komt er op ons af?

Het ziet er naar uit dat de "Pif Paf Ruggen" op ons af komen, zei ChAos.

"Pif Paf Ruggen" zijn ruggen die hun hele leven op zoek zijn naar oorlog. Zij hebben eeuwen geleden lang gewerkt als ruggen van het Pif Paf volk, en zoeken nu een nieuwe ras om de rest van hun bestaan als rustige rug door te gaan.

"Pif Paf Ruggen",.shit die hebben een sterk "Mobiel". Iedereen naar de "Brug", bulderde Strolliebollie. Sjookooboo,we praten later nog eens verder over mijn ziekte.

Iedereen had zich verzameld op de "Brug"

Heilige Hoolie is weer gemaakt, meldde Bastard. Mooi, zei Strolliebollie. HH,laad onze Torpedo buizen.

HH: Aknoledged

Id seems we ar aut of Torpedos, meldde HH. Wat !!!,..welke fuck-up is vergeten Torpedos mee te nemen. We hadden godverdomme nog wel een kortingbon daarvoor. 16 Torpedos halen, 12 betalen,IK HEB HET NOG ZO GEZEGD. Wie was verantwoordelijk voor de Torpedo voorraad, vroeg Strolliebollie woest terwijl hij blauw aanliep.

Fascinered, wat een prachtige kleur blauw, mompelde Sjookooboo terwijl hij aantekeningen maakte.

Ik ben verantwoordelijk voor de Torpedos, zei ChAos. Dammit ChAos, je bent een fuckup. Kijk maar wat je naar die "Ruggen" schiet, zei Strolliebollie,je zoekt het maar uit,Sterker nog,.kom hier met je hoofd.

Het begon nu toch echt te schuimen onder de wenkbrauwen van Strolliebollie. Zo groen was het nog nooit geweest en iedereen vreestte het ergste. Strolliebollie liep naar ChAos en hoekte de arme gozer finaal neer met een stuk staal wat Strolliebollie net te pakken had gekregen. Strolliebollie was echter nog niet klaar en wierp ChAos de lift in.

De "Pif Paf" Ruggen" hadden ondertussen het vuur geopend op het "Fok Mobiel". Er ontstond brand

Iedereen bukken en houd je vast, zei Strolliebollie.Ik vuur wel wat af naar die "Ruggen" en hij liep naar ChAos die bloedend in de lift lag. Strolliebollie drukte op 1 en de liftdeuren gingen dicht.

Wat is hier aan de hand, vroeg Bastard die net binnen kwam lopen. Wat de fuck is dat, vroeg Sjookooboo die al de Gouden Gids pagina's om het lichaam van Bastard zag. Wil je erover praten, vroeg Sjookooboo. Een derde Torpedo sloeg in,.iedereen viel om. Bastard, die net hersteld was vlatte vlam. Iedereen zag het afschuwelijk brandbare Gouden Gids papier om Bastard heen krimpen. De hitte was enorm en Bastard begon te smelten. Hij gilde als nooit tevoren en stierf.
BOEM, hoorde iedereen. Het was duidelijk dat we een Torpedo afgevuurd hadden. Iedereen keek door de poortjes naar buiten om te kijken wat we afgevuurd hadden.

KABOEEEEEEM !!!!het "Mobiel" van de "Pif Paf Ruggen" ontplofte met een kracht die niet te meten was. Iedereen werd achterover geslagen. Niemand begreep hoe dit kon aangezien ze geen Torpedo zagen. Strolliebollie kwam boven,.het blauw gehalte was gedaald en het schuim was verdwenen.

Bemanning,.in mijn woede het ik ChAos afgevuurd, zei Strolliebollie. Ik heb hem in de Torpedobuis gestopt en ik heb gevuurd. Het spijt me, maar we hadden niks anders.

Ok,luister,.Nuon,neem het over van ChAos en stuur het "Fok Mobiel" richting de "Paarse Wolk". De rest van jullie mogen het "Fok Mobiel" opruimen en repareren. Ik zit in mijn "Pent Huis". Ik wil niet gestoord worden totdat we bij de "Paarse Wolk" zijn, oh en kan iemand Bastard opruimen,

De paarse wolk

Zo gezegd zo gedaan,iedereen deed zijn werk en het "Fok Mobiel" was al snel op de plaats van bestemming. Strolliebollie,..zei Noot door de "Fok Intercom",..volgens mijn berekeningen zijn we over 1 uur, 36 minuten en 12 ¾ seconden bij de "Natte Vis".

Waar heb ik jouw voor nodig stink Gijs sterrenstelsel man, klonk het terug. Heilige Hoolie,zei Strolliebollie, klopt het wat die nieuwe aan mij meldt?

HH: Ol I know is that Nuon is flying de rong wee, and has entret de "Paarse Wolk" alreddy.

Nuon vliegt de verkeerde kant op, zei Strolliebollie,.wat bedoel je precies Heilige Hoolie,bedoel je dat we al in de "Paarse Wolk" zitten?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

STINKNUON, schreeuwde Strolliebollie, die woedend (en blauw) de "Brug" op kwam lopen. Je moest mij melden zodra we bij de "Paarse Wolk" waren,niet de "Paarse Wolk" ingaan. Kijk uit het stinkraam,..zie je die paarsachtige substantie,.dat is vreetbaar metaalstof Cunt,(Strolliebollie begon te schuimen). Je had onze "Fok Shields" aan moeten zetten..We zijn nu op zeker fucked

BOEM,klonk het na een paar minuten. Heel de bemanning wist dat er weer iets afgevuurd moest zijn.

Strolliebollie kwam terug op de "Brug" en begon te vertellen. Bemanning, ik heb Nuon moeten afvuren wegens incompetentie. Geloof me, het "Fok Mobiel" is binnen 1 uur gesmolten door de "Paarse Wolk". Dat betekent dat we binnen 1 uur de "Natte Vis" moeten bereiken en de "Worp-hol" moeten betreden om de "Ovale Planeet" te bekijken. Ehhhh,..maak het so, zei Strolliebollie.

De natte vis

Het "Fok Mobiel" begon te smelten.kamer voor kamer raakte ze kwijtStrolliebollie moest zelfs zijn geliefde "Pent Huis" verlaten.

Heilige Hoolie,we gaan sterven,hoever is het nog naar de "Natte Vis", vroeg Strolliebollie.

HH: ..?.??."Pleese refrees yor kwestion",

GODVERDOMME, wat een stink boordcomputer, zei Strolliebollie,Noot, hoever nog.

Volgens mijn berekingen is het niet ver meer, maar we moeten nu overstappen op het "Fok Kleiner Mobieltje",anders halen we het niet.
Hmmmmm,..Het "Fok Kleiner Mobieltje", ons vluchtschip, is maar groot genoeg voor 4 man. Met zijn hoevelen zijn we nog HH..oh nee laat maar,.,met zijn hoevelen zijn we nog Noot, vroeg Strolliebollie.
We zijn nu met 5 man,ChAos en Nuon zijn afgevuurd en Kepler is per ongeluk meegesmolten met de rest van het schip, zei Noot.
Hmmmm,dus Kepler is 1 geworden met zijn maaltijden,zei Strolliebollie,hmmm mooi meegenomen.

We zullen nu even in Strolliebollie zijn gedachte springen:

(STROLLIEBOLLIE ZIJN GEDACHTEN)

Ok,.nou ik ga in ieder geval,.wie hebben we dan nog over,..jezus wat ben ik geil trouwens.

Ik neem in ieder geval Sjookooboo mee,hij weet misschien een medicijn voor mijn ziekte. Zal ik die stink stotteraar meenemen? Heilige Hoolie zal meesmelten met het "Fok Mobiel", Bastard, Kepler, Nuon en ChAos zijn al mol dus moet ik kiezen uit.Noot of Sifbom Smulstaaf..

Zouden ze me dom vinden? Vinden ze dat ik er te lang over nadenk. God wat mis ik mijn "Pent Huis".

Ik neem die slimme mee. Ok,..dat wordt het,..ik neem Sjookooboo en Noot mee. De SS-er blijft hier.

God, wat mis ik mijn insecten-collectie thuis.

(STROLLIEBOLLIE ZIJN GEDACHTEN STOPPEN)

Ok,..zei Strolliebollie,Sifbom Smulstaaf, wil jij even voor mij kijken hoeveel,..ehhh,..ehhhhh eten we nog hebben voor onderweg. En smeer meteen een boterham voor me,met vlokken graag.

O oo o oo oo o k kkkay okay, zei Sifbom Smulstaaf.

Ehh,..Strolliebollie,..de keuken is toch al gesmolen, vroeg Sjookooboo. Dat klopt, bevestigde Strolliebollie,we maken dat we wegkomen. Snel,..naar het "Fok Kleiner Mobieltje".

De drie rende naar het enige stuk van het schip van nog niet aangetast was en sprongen in het "Fok Kleiner Mobieltje". Ze lanceerden zich weg van het "Fok Mobiel" die nu een stuk kleiner was geworden en zagen Sifbom Smulstaaf vanuit een raam kijken.

Sifbom Smulstaaf keek bedroefd uit het raam en zag het "Fok Kleiner Mobieltje" steeds kleiner worden. Een traan rolde over zijn wang. Hij wist dat hij verlaten was. Vol trots en vol respect voor de keuze van zijn Kapitein zwaaide hij ze nog na. Hij wist dat zijn einde ging komen en wachtte rustig totdat de "Paarse Wolk" ook zijn gedeelte van het "Fok Mobiel" zou komen halen. De traan op zijn wang droogde op en Sifbom Smulstaaf keek nog een laatste maal naar zijn Kapitein. Hij zwaaide nogmaals..en keek naar zijn voeten. Die waren er niet meer. Sifbom Smulstaaf's benen verdwenen langzaam in de paarse substantie. Sifbom Smulstaaf stierf.

WHOEHAHAHAHHAH,.HAHAHHHAHAHA, zag je dat hoofd van die Sifbom Smulstaaf, zei Strolliebollie.
Whoehahahahaha,hahahahah ja ja wat een loser, zei Sjookooboo. Whoehahahahahaha,en nog zwaaien ook met zijn domme hoofd, zei Noot..MHOEHAHAWHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAH

Het drietal lachten nog heerlijk een paar minuten door.

Wat is dat, vroeg Sjookooboo. Dat is de "Natte Vis", zei Strolliebollie. Ik heb dit gebied al eens verkent, we hebben alleen nooit de ballen gehad om de "Natte Vis" te betreden, laat staan dat we wisten dat we een "Worp-hol" zouden ontdekken.

Ze vlogen nog steeds door de "Paarse Wolk", hadden de "Fok Shields" gelukkig aanstaan en kwamen steeds dichterbij de "Natte Vis". Het zag er niet uit. De "Natte Vis" was eigenlijk niks anders dan een zwevende grot gemaakt van "Vulva" (vulva,= een vleesachtige substantie die veel overeenkomst heeft met de inhoud van de binnenste schaamlippen van een vrouw)

Snel,zet een koers de grot in, schreeuwde Strolliebollie. Dat kan niet want je zit op mijn toetsenbord, zei Noot,.het is hier ook zo nauw.

Ze vlogen de grot in en zagen niks meer. Na een paar uur raakten ze in paniek, want ze hadden geen idee waar ze waren. Het was pikdonker. Plots was er een vrouwelijke stem.

Vrouwenstem: Gij(s) zoekt de weg naar de "Ovale Planeet"?

Strolliebollie: Dat klopt,wij gaan kijken waar we nog nooit gekeken hebben. Zitten we hier goed?

De ovale planeet

KABANG,.een vreselijke crash.Ze klapten ergens op. Noot controleerde de atmosfeer en besefte dat ze op de "Ovale Planeet" geland waren. Hij deed de deur open en stapte uit. Een schitterend landsschap wachtte hem opVreemde prachtige vogelachtige dieren vlogen voorbij en kolkende rivieren stonden hem aan te staren.

Wat is het hier mooi, zei Sjookooboo. Snel pak de "Fok Camera", zei Strolliebollie. Ze pakten de camera en begonnen te filmen. Toen gebeurde het.

Vrouwenstem: Gij(s) heeft de "Ovale Planeet" gevonden. Wilt Gij(s) het geheim weten? Wilt Gij(s) weten wat dit is?

Graag, zei Strolliebollie.

De vrouw begon,.dit is het eerste leven. Alles is begonnen met deze planeet. De reden waarom niemand hier wat van af weet is dat dit de start van het Universum is en niemand het kan navertellen. Elke keer zodra iemand voet zet op de "Ovale Planeet" start de levenscyclus opnieuw.

De "Ovale Planeet" is de Oerknal,.ook wel de Big Bang genoemd.

Ehhhh,..even terug, zei Strolliebollie. Wat bedoeld u precies met "niemand kan het navertellen"?

Jullie hebben zojuist de cyclus weer opnieuw gestart,de Oerknal zal binnen minuten starten en mens zal weer geboren moeten worden, kennis zal verloren gaan, en de "Aardbal" zal weer Dinosauriers bevatten. Na miljoenen jaren zal de mens vast wel weer voet zetten op de "Ovale Planeet" en de cyclus zal dan weer opnieuw starten.

Jullie krijgen wel jullie plaats in ons museum. Kom.

Het drietal liep naar een gebouw wat plots voor hun verscheen. Ze liepen naar binnen. Daar zagen ze allerlei verschillende schilderijen van mensen. Van groot to klein, van dik tot dun,..ze zagen zelfs andere rassen.

Deze mensen hebben ons allemaal ontdekt, zei de vrouw.
Elke keer verbaas ik me er weer over, over wie er komt, hoe ze eruit zien en hoever hun technologie is. Jullie zijn wel de minst ontwikkelde uitkomst van de levenscyclus,.ik ben benieuwd wie er over een paar miljoen jaar langskomt.

Neem jullie plaats in het museum en zeg elkaar gedag. Er zag een schilderij van jullie komen naast al de vorige ontdekkers van de "Ovale Planeet"

Wwwacht even, zei Sjookooboo,..wie bent u.

Vrouwenstem: Ik ben God.

Nou Strolliebollie en Noot,..ik snap er niet veel van maar het ziet er naar uit dat we aan het eind van de levenscyclus staat. De Oerknal zal zo wel komen, zei Sjookooboo.

Ik weet niet hoe jullie erover denken, zei Strolliebollie,maar ik denk dat.

OERKNAL........ BOEM

Hier eindigt Fok in Space,Het schilderij van de 3 dappere die over bleven is hieronder te zien (1 pagina verder) en hangt in het museum op de "Ovale Planeet". Wanneer wij als mensheid ook de "Ovale Planeet" ontdekken zal alles weer herstarten en zal ook ons bestaan ophouden

Van Link naar rechts:

Strolliebollie, Noot en Sjookooboo op de "Ovale Planeet"

[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 12-05-2003 11:49]

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 12 mei 2003 @ 11:46:33 #2
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_10370388
*whoehahahahhahahaha*
  maandag 12 mei 2003 @ 11:49:16 #3
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_10370452
Wat een geweldig verhaal
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
  Voormalig Sport Koningin maandag 12 mei 2003 @ 11:50:12 #4
35237 Nuongirl
pi_10370474
Briljant verhaal
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  maandag 12 mei 2003 @ 11:50:13 #5
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10370475
Ik ben nog niet klaar met lezen maar met de taakverdeling kan ik me wel vinden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 12 mei 2003 @ 11:59:33 #6
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_10370713
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nog niet klaar met lezen maar met de taakverdeling kan ik me wel vinden.
Goeie keuze van mij he

Hoe kunnen jullie trouwens nu al klaar zijn met lezen ???
Ik ken het verhaal en zit nu zelfs nog te lezen...
Ik postte alleen ff om mijn respect te tonen voor het verhaal.....dit lees je echt niet in 5 minuten

maandag 12 mei 2003 @ 12:05:18 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10370869
*Kent het verhaal al*
The truth was in here.
  maandag 12 mei 2003 @ 12:09:05 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10370956
Choco.. http://home.wanadoo.nl/vs_waart/alcatel/index2.htm

Jij hebt het ook gewoon uitgevoerd zo he? ... Want nu wil ik Ghost recon spelen online, zegt ie dat ik eerst wat moet downloaden om te kunnen spelen. En je snapt het al.. downloaden kan ik niet.

The truth was in here.
  maandag 12 mei 2003 @ 12:13:08 #9
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_10371071
Héééééééééérlijk
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 12 mei 2003 @ 12:18:18 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10371214
Cunts?
The truth was in here.
  maandag 12 mei 2003 @ 12:23:28 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10371336
The truth was in here.
  maandag 12 mei 2003 @ 12:25:13 #12
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_10371372
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:23 schreef Bastard het volgende:

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 12 mei 2003 @ 12:28:23 #13
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10371448
*burp*
pi_10371574
quote:
Op maandag 12 mei 2003 08:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Yeah yeah,..... get in line you fuck

[afbeelding]

quote:
Op maandag 12 mei 2003 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Tiggy is me een partij sexy vandaag dat geloof je niet. Zware inkijk en bere geil ......

En ik zit de gehele dag tegenover haar

OMG, Tiggy heerst

------

En waarom kom ik niet in het verhaal voor?

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_10371603
Nuon
Tigess
Cho
Bastard
Strolbol
Noot...

α & Ω
pi_10371654
Is iedereen nou weg?
α & Ω
pi_10371706
Ok, ik ga weer werken
α & Ω
  maandag 12 mei 2003 @ 12:52:36 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10371926

Wat een lap text
Ga nu lezen!

*Luistert Tiesto in concert

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 mei 2003 @ 12:53:10 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10371939
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

*Luistert Tiesto in concert

*Hebben wil*
The truth was in here.
  maandag 12 mei 2003 @ 12:53:39 #20
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10371952
Ik verveel me en heb nergens zin in, behalve in Zelda (en Tiggy).
  maandag 12 mei 2003 @ 12:53:39 #21
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10371953
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:09 schreef Bastard het volgende:
Choco.. http://home.wanadoo.nl/vs_waart/alcatel/index2.htm

Jij hebt het ook gewoon uitgevoerd zo he? ... Want nu wil ik Ghost recon spelen online, zegt ie dat ik eerst wat moet downloaden om te kunnen spelen. En je snapt het al.. downloaden kan ik niet.

Sorry Gijs,...... ik was even eten Ja,... ik voerde het zonder problemen uit. Ik moest wel even eerst alles GOED lezen van mezelf voordat ik startte. Als je alles volgt MOET het goed gaan. Heb het nog niet anders gehoord.
  maandag 12 mei 2003 @ 12:54:26 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10371965
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:35 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

[..]

OMG, Tiggy heerst

------

En waarom kom ik niet in het verhaal voor?

Tis een oud verhaal,.... en Tiggy heeft even snel de characters benoemd. Ben nu bezig met een Western
  maandag 12 mei 2003 @ 12:55:53 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10371993
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik verveel me en heb nergens zin in, behalve in Zelda (en Tiggy).
Ze is lekker,....... haar linkerborst hangt er soms plagerig een stukje uit en hier en daar laat een mooi roze tepeltje zich af en toe zien en dat maakt me gek
  maandag 12 mei 2003 @ 12:57:04 #24
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10372016
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:55 schreef Chocobo het volgende:
Ze is lekker,....... haar linkerborst hangt er soms plagerig een stukje uit en hier en daar laat een mooi roze tepeltje zich af en toe zien en dat maakt me gek

*met Cho ruilen wilt*

maandag 12 mei 2003 @ 12:57:54 #25
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_10372041
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tis een oud verhaal,.... en Tiggy heeft even snel de characters benoemd. Ben nu bezig met een Western

Hey Ker ...ik zit er toch ook niet in (ook niet in het origineel hoor) Dus niet klagen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')