Beste mama
1 dag voor moederdag is het, en ik heb jou al bijna 2 jaar niet meer gezien .
Ongeveer 2 jaar geleden besloot je mij, je andere kinderen, mijn vader en je kleindochter in de steek te laten en te verhuizen en in te trekken bij een man die je via het internet had leren kennen.
Wat een pijn heb je ons gedaan, niet alleen je kinderen en je man, maar ook je schoonzoon, mijn vriend, die ook veel van je hield en heel goed met je kon praten.
Mijn vader die het af en toe echt niet meer zag zitten en er ws ook niet meer was als hij ons niet had , mijn jongste zusje die door alle stress in het ziekenhuis terecht kwam.
Je weet hoezeer ze aan je hong, ook omdat ze "anders" is dan andere kinderen van die leeftijd.
En je kleindochter. Je was zelfs bij de bevalling samen met de andere oma en je was oh zo trots op haar en mij .Nu heb je zoveel gemist in die 2 jaar, haar eerste dag naar de kleuterschool, zindelijkheid etc
En ik dan, ik heb je ook zo nodig gehad. Toen mijn vriend en ik tijdelijk uit elkaar waren, had ik je zo nodig om tegen te praten en uit te huilen.
Nu "moest ik het doen" met mijn schoonmoeder , de moeder van mijn vriend, wat toch anders was.
En ik heb ook niet met je kunnen delen dat we het weer gingen proberen en het nu weer fantastisch gaat tussen ons.
Het enige contact dat we af en toe hebben is via mail, maar dat is ook maar 1 keer per paar maanden ofzo.
Maar nu 1 dag voor moederdag denk ik na over de afgelopen 2 jaar en denk bij mezelf dat er toch een positief punt is : Dankzij wat er gebeurt is heb ik nu een fantastich contact met mijn vader en met mijn zusje die "anders is " en zo aan jou hong gaat het ook prima.
En ik mis je ook niet meer zo vaak , denk nu meer aan mezelf en mijn gezin
Beste mama, ik hoop dat je toch een fijne moederdag zal hebben en denkt aan je eigen kinderen ipv alleen aan je stiefzoon die je nu hebt gekregen.
Je oudste dochter
Ik denk dat het haar veel zal doen
Misschien is het handig om je e-mail adres bij je kloon te veranderen want het is hetzelfde als bij je normale account
quote:*done*
Op zaterdag 10 mei 2003 21:43 schreef Chico_lama het volgende:
Zou een modje een r bij bief kunnen neerzetten
quote:Omdat ik het graag kwijt wil, mag dat ?
Op zaterdag 10 mei 2003 21:46 schreef Frenkie het volgende:
Wat wil je hier nou in godsnaam mee..???
Of stuur het op, of schrijf het in je dagboek. Maar waarom hier..??
quote:Ontroerd zelfs.
Op zaterdag 10 mei 2003 21:45 schreef Jerruh het volgende:
wow..... knap van je! ik kan maar 1 ding zeggen nu ik dit heb gelezen.... t ontroert...
quote:Dank je, done
Op zaterdag 10 mei 2003 21:46 schreef amnesiac het volgende:
Indrukwekkend verhaalMisschien is het handig om je e-mail adres bij je kloon te veranderen want het is hetzelfde als bij je normale account
quote:Ik vind jou niet aardig!
quote:Waarom wil je het kwijt..??
Op zaterdag 10 mei 2003 21:47 schreef Chico_lama het volgende:
Omdat ik het graag kwijt wil, mag dat ?
quote:t was bedoeld in de vorm van: het ontroert
Op zaterdag 10 mei 2003 21:47 schreef Bioslock het volgende:[..]
Ontroerd zelfs.
quote:
Gewoon even van je afschrijven en hopen dat je bijval, begrip danwel lotgenoten treft....
Moeilijk??? niet echt toch??
Ik vind het wel knap om het zo te doen.... Hong bestaat trouwens niet, dat moet hing zijn.
quote:Niets te danken hoor
Op zaterdag 10 mei 2003 21:47 schreef Chico_lama het volgende:[..]
Dank je, done
quote:Ja, ik weet het niet, zit daar idd over te dubben of ik hem niet alsnog zal opsturen.
Op zaterdag 10 mei 2003 21:46 schreef Laurabeest het volgende:
Waarom stuur je m niet gewoon op?Ik denk dat het haar veel zal doen
Het voelt nu wel als een bevrijding dat ik het nu hebt neergeschreven, en of ik het nu hier op fok neerzet of gewoon in wordpad maakt idd niet veel uit.
quote:R&P is hier prima voor geschikt, imo.
Waarom schrijf je niet gewoon een brief die ècht alleen voor je moeder bedoeld is, en stuur je die gewoon op? Wat schiet je hier nou mee op?
quote:Tsss..... sommige mensen hebben maar weinig inbeeldingsvermogen
Op zaterdag 10 mei 2003 21:52 schreef Kwark het volgende:
't is hing en niet hong. En niet om nou vervelend te willen zijn, maar heb je deze brief niet een beetje gechreven met het Fok publiek in je achterhoofd? Waarom zou je anders aan je moeder moeten uitleggen dat je zusje "anders is dan andere kinderen", bijvoorbeeld?Waarom schrijf je niet gewoon een brief die ècht alleen voor je moeder bedoeld is, en stuur je die gewoon op? Wat schiet je hier nou mee op?
quote:Ben ik het eigenlijk wel mee eens.... beetje koudjes geschreven.
Op zaterdag 10 mei 2003 21:52 schreef Kwark het volgende:
't is hing en niet hong. En niet om nou vervelend te willen zijn, maar heb je deze brief niet een beetje gechreven met het Fok publiek in je achterhoofd? Waarom zou je anders aan je moeder moeten uitleggen dat je zusje "anders is dan andere kinderen", bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |