==update==
ik ga slapen
[Dit bericht is gewijzigd door Underdoggy op 20-05-2003 22:24]
quote:hee ik ook
Op dinsdag 20 mei 2003 23:33 schreef SlickerThanAverage het volgende:
nog een half uur en ik heb al 2 dagen
quote:ja! nog 38 dagen tompoesjes eten
Op dinsdag 20 mei 2003 23:39 schreef Adfundum het volgende:
beter een tompouce dan een stoeipouce hè
* Wolve000 zingt: Er is er een jarig hoera, hoera, dat kan je wel zien dat is hij. (etc....)
Hopelijk heb je op je verjaardag niet te veel last van deze wedstrijd
quote:haha dank u. ik hoop ook dat ik et vol kan houden zal wel moeilijk worden aangezien de vriendin komt
Op woensdag 21 mei 2003 00:00 schreef Wolve000 het volgende:
MrMoon, gefeliciteerd met je 19e verjaardag.* Wolve000 zingt: Er is er een jarig hoera, hoera, dat kan je wel zien dat is hij. (etc....)
Hopelijk heb je op je verjaardag niet te veel last van deze wedstrijd
maar bij deze wedstrijd moet je juist wel ff uitstellen he (om precies te zijn 40 dagen) "van uitstel komt afstel"
maar weer ontopic: houdt jij het nog een beetje uit? mij gaat het aardig af (maja ik had sex court dan ook gemist gister )
[Dit bericht is gewijzigd door SlickerThanAverage op 21-05-2003 02:04]
Maar inderdaad, als het hem was gelukt zou geniaal zijn. Dat zou wel geniaal zijn geweest. Eigenlijk die zin maar eens gebruiken op een plek waar je toch nooit meer komt, maar nu nog niet, want we hebben nog een paar dagen te gaan.
En weer terug ontopic:
Ik kan zeggen dat het uitstekend gaat tot nu toe. Eigenlijk is het al wat langer geleden dan zondagavond, maar ik heb geen idee meer wanner. Het was iig al voor het weekend Maar ach, het tournooi begon nou eenmaal zondagavond/maandagochtend, dus ik ga niet moeilijk doen
Zondagavond had ik zoiets van: als er geen zin is ga ik het ook niet bewust opwekken, dus toen heb ik gewoon wat tv gekeken in afwachting van de officiele start.
Vanmiddag had ik heel even zoiets van "waarom doe ik eigenlijk mee?", maar toen ben ik maar even boodschappen gaan doen en nu is alles weer prima
ik begin het te merken
==edit==
gefeliciteerd Mrmoon!
Ik ben nog in..
owja.. ut blijf jammer dat mensen achter van alles en nog wat zoeken of je homo bent.. come on.. de periode dat "homo zijn" spannend of verboden was.. als ik ut ben en jij zou er iets mee te maken hebben.. ik laat het je weten.. maar "use your brain" het heeft namelijk A. nixx te maken met dit topic.. en B. smaken kunnen theoretisch verschillen.. weetje das net zoals bij ijs of auto-merken, etc
edit:
heb wel genoten
[Dit bericht is gewijzigd door Underdoggy op 21-05-2003 16:53]
quote:haha ik zie et thnx
Op woensdag 21 mei 2003 00:25 schreef Wolve000 het volgende:
Hehe, succes
Je hebt trouwens je eigen topic gekregen: Mr.Moon!!
Ik doe niet officieel mee maar probeer toch de 40 dagen vol te maken
Ben wel op de start datum begonnen trouwens
quote:hahaha 2,5 dag?
Op woensdag 21 mei 2003 16:04 schreef Underdoggy het volgende:
I'm out... who is the weakest link juist ja IKKE!edit:
heb wel genoten
ps. apart mijn sperma was minder vloeibaar dan normaal leek het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |