Ik, als Hallucinatees geheim agent ben nauw verbonden aan het consulaat van Hallucinatië. Ik vind het leuk om daar te werken, voor een Rijk dat zo machtig en zo welvarend is. Ik dien mijn Grote Leider Wiens Naam Zo Almachtig Is Dat Niemand Het Mag Uitspreken (GLWNZAIDNHMU) met liefde, en hij is ook trots op mij als goed geheim agent en ambassadeur.
Nou doe ik een oproep om u aan te sluiten bij het Hallucinees Bevrijdings Leger (HBL). Zo kunnen we het Fok!-regime van binnen uit bestrijden, zodat het eiland tot ons terrein behoort!
Ik doe mee. Ik mag dan wel niet zo goed onopgemerkt blijven, maar afmaken lukt me wel.
quote:Fok!-regime ??? Kom ff terug als Dago terug is van vakantie en Pluisje er ook weer helemaal klaar voor is ..
Op zaterdag 10 mei 2003 13:40 schreef WAT het volgende:
Geachte Fok!-eiland-bewoner,Zo kunnen we het Fok!-regime van binnen uit bestrijden, zodat het eiland tot ons terrein behoort!
Als ehm een van de weinigen met een eilandelijke strijdmacht, steun ik hte huidige beleid en heb je nog één kans om je biezen te pakken voor dat we je opknopen wegens hoogverraad.
quote:Kijk dat bedoel ik nou.
Als ehm een van de weinigen met een eilandelijke strijdmacht, steun ik hte huidige beleid en heb je nog één kans om je biezen te pakken voor dat we je opknopen wegens hoogverraad.
quote:Idd . Onze zeer tiranieke leidingvoerenden hier, houden ons zodanig onder de duim dat we geen keus hebben.
Op zaterdag 10 mei 2003 16:48 schreef WAT het volgende:[..]
Kijk dat bedoel ik nou.
Eigenlijk deugt niemand in deze natie.
Allemaal steunen ze het beleid en zijn ze enkel en alleen uit op moorden.
maar anders zoek je toch ff en andere natie op waar je het regiem kan omver werpen ? misschien heb je ergens anders meer geluk
quote:Daarom wil ik jullie bevrijden!
Op zaterdag 10 mei 2003 16:50 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Idd . Onze zeer tiranieke leidingvoerenden hier, houden ons zodanig onder de duim dat we geen keus hebben.
En opeens heb je het ... je wordt terrorist.
oeps daar ging een bommetje .. achhhhhh einde van dit verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |