quote:nope
Op vrijdag 9 mei 2003 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
the rock
Ik ben van plan om de vragen 3 punten te laten tellen, net zo veel dus als het 50ste topic. De reden dat ik niet meer doe is/zijn de volgende:
Ik vind het nogal oneerlijk ten opzichte van degene die tijdens het topic niet online zijn, om de vragen bijvoorbeeld 5 punten te laten tellen. Het topic zal er waarschijnlijk ook redelijk snel doorheen gaan, omdat de mensen die wel online natuurlijk zoveel mogelijk punten willen halen. Daarom lijkt het me dus beter om "maar" 3 punten per vraag te doen.
Ik hoop dat jullie het hier mee eens zijn, en als dat niet het geval is, hebben jullie pech gehad
Considering his previous Hollywood-made films I can easily say this is the best film Shroeder filmed outside Europe.It“s smart,well acted and yet very calm for this type of films.Unlike the previous Single White Female cr*p,this is not just a bornig routine thriller.Mainly I admire Shroeder“s eye- there are some shots resembling german-styled art films.Enviroment- dark streets,strip club are really well chosen and used.A bit more than "another crime flick",there are also some really good characters,especially acteur villain- right on the line between utter badness and grotesque caricature
quote:Als je gewoon niks weet maakt het toch allemaal niks uit????
Op vrijdag 9 mei 2003 21:49 schreef Gorro het volgende:
Even een mededeling aangaande het 100ste topic.Ik ben van plan om de vragen 3 punten te laten tellen, net zo veel dus als het 50ste topic. De reden dat ik niet meer doe is/zijn de volgende:
Ik vind het nogal oneerlijk ten opzichte van degene die tijdens het topic niet online zijn, om de vragen bijvoorbeeld 5 punten te laten tellen. Het topic zal er waarschijnlijk ook redelijk snel doorheen gaan, omdat de mensen die wel online natuurlijk zoveel mogelijk punten willen halen. Daarom lijkt het me dus beter om "maar" 3 punten per vraag te doen.
Ik hoop dat jullie het hier mee eens zijn, en als dat niet het geval is, hebben jullie pech gehad
quote:Jep!!
Op vrijdag 9 mei 2003 21:55 schreef Bijna35 het volgende:
Kiss of death?
quote:Als je de rest wel weet is dat al best veel!
Op vrijdag 9 mei 2003 22:31 schreef Sheridana het volgende:
Ik kom maar niet op 4 en 5..
quote:mja, ik ben al niet zo sterk in puzzelen....is het 1 woord?
Op vrijdag 9 mei 2003 22:36 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Als je de rest wel weet is dat al best veel!
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 22:37 schreef Sheridana het volgende:[..]
mja, ik ben al niet zo sterk in puzzelen....is het 1 woord?
Maar dan...
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 22:49 schreef Sheridana het volgende:
angel heart?
Nummer 5 is de dochter van nummer 10 trouwens
quote:aha!! Dinges Eastwood dus
Op vrijdag 9 mei 2003 22:52 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Nummer 5 is de dochter van nummer 10 trouwens
quote:Allison
Op vrijdag 9 mei 2003 22:55 schreef Sheridana het volgende:[..]
aha!! Dinges Eastwood dus
A cop. A waitress. A lottery ticket
A seductive look at a notorious gangster's dazzling and decadent empire about to crumble.
From the author of "The Firm" and "The Client" and the director of "Presumed Innocent" and "All The President's Men."
good luck
Bummer, zelfs "Gokje aan de hand van de eerste" typen kost al te veel tijd
[Dit bericht is gewijzigd door Lister op 09-05-2003 23:14]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |