quote:russisch orthodoxen
Op vrijdag 9 mei 2003 01:21 schreef ZixS het volgende:[..]
hey wie loopt daar die moslims te checken?
quote:Wouter Bush
Op vrijdag 9 mei 2003 01:46 schreef Skull het volgende:[..]
russisch orthodoxen
Zoek de verschillen.
Verschil: uh de image compressie zorgt dat je letters gaat zien
quote:Wuhahahahaha
Op vrijdag 9 mei 2003 00:13 schreef Dragonetti het volgende:
Hm volgens mij is er dus echt niks met die foto's. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben morgen.
quote:Me too, volgens mij is het heel iets lulligs
Op vrijdag 9 mei 2003 02:07 schreef Skull het volgende:
[afbeelding]
Hm volgens mij is er dus echt niks met die foto's. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben morgen.
Volgens mij is er helemaal niks.
quote:dat maakt geen verschil.
Op vrijdag 9 mei 2003 02:10 schreef Skull het volgende:
Zelfs als ik met acdsee tussen die fotos gaan switchen dan nog zie ik alleen maar waar de img compressie een beetje heeft lopen kloten als verschil. Tenzij het origineel ook datgene heeft wat we zoeken, maar dan moet die foto van een andere hoek toch ook wat laten zien lijkt me.Volgens mij is er helemaal niks.
quote:en dat was de 14e keer dat iemand dat zei, jullie zijn wel dom hè, om er nu pas achter te komen
Op vrijdag 9 mei 2003 02:10 schreef Skull het volgende:
Zelfs als ik met acdsee tussen die fotos gaan switchen dan nog zie ik alleen maar waar de img compressie een beetje heeft lopen kloten als verschil. Tenzij het origineel ook datgene heeft wat we zoeken, maar dan moet die foto van een andere hoek toch ook wat laten zien lijkt me.Volgens mij is er helemaal niks.
quote:Er werd ook wel 14 keer geroepen dat mensen zagen wat het was en het zeker wisten. Ben ik nou dom dat ik dat ook niet meteen aan nam.
Op vrijdag 9 mei 2003 02:44 schreef Tichelaar het volgende:[..]
en dat was de 14e keer dat iemand dat zei, jullie zijn wel dom hè, om er nu pas achter te komen
Zucht, zoek, zoek,
Er klopt vanalles gelukkig,
Mijn hart, mijn poels, en een homp vlees tussen mijn benen.
fok, geen excuus och lat ok maarr
De topicstartster begon met dit openingstopic:
1. Wat klopt er niet aan dit plaatje?
Met dat plaatje bedoelt ze natuurlijk dat plaatje in dat boek die die luitjes in de handen hebben. Ze bedoeld natuurlijk niet de foto waarna iedereen zit te kijken wat goed en fout is.
Misschien slaat dit helemaal nergens op want ik ben stoned
[Dit bericht is gewijzigd door -Frank- op 09-05-2003 05:27]
De grote oplossing van het mysterie: Wat klopte er nou niet aan het plaatje Pat, vertel het ons! Nou, wat er niet klopte aan het plaatje is dat zoveel mensen hun hoofdjes braken aan zo'n simpel plaatje
Dat was het, fijna dag verder
(GoodspeeD je had het goed!)
quote:-Edit- Genoeg.
Op vrijdag 9 mei 2003 07:08 schreef patty het volgende:
DE OPLOSSING!De grote oplossing van het mysterie: Wat klopte er nou niet aan het plaatje Pat, vertel het ons! Nou, wat er niet klopte aan het plaatje is dat zoveel mensen hun hoofdjes braken aan zo'n simpel plaatje
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 09-05-2003 07:49]
quote:Jij ziet de fout zelf niet kijk maar goed naar die man helemaal rechts.
DE OPLOSSING!De grote oplossing van het mysterie: Wat klopte er nou niet aan het plaatje Pat, vertel het ons! Nou, wat er niet klopte aan het plaatje is dat zoveel mensen hun hoofdjes braken aan zo'n simpel plaatje
quote:Tjah, wat een mysterie.... Misscchien een X-file waard...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |