Ook is strollie 'maar' een moderator, geen admin....
quote:Denk maar niet dat je je erg populair maakt met een stoere houding hoor.
Op donderdag 12 juni 2003 23:18 schreef bojaaper het volgende:
Boeie, al was het de koning, het blijft een eikel
quote:Als hij nou een echte kerel was dan had hij zijn post niet geedit.
Op donderdag 12 juni 2003 23:49 schreef Bastard het volgende:
Denk maar niet dat je je erg populair maakt met een stoere houding hoor.
Waar bemoeit hij zich eigenlijk mee?
quote:Ik bemoei me ermee, omdat je mij om dezelfde reden een ban had gegeven, sloeg echt totaal nergens op, en dat alleen maar omdat jij het inzicht van een schuimpje hebt...
Op vrijdag 13 juni 2003 06:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als hij nou een echte kerel was dan had hij zijn post niet geedit.
Waar bemoeit hij zich eigenlijk mee?
Bastard, waar bemoei je je mee!?
[Dit bericht is gewijzigd door bojaaper op 13-06-2003 10:33]
quote:Doodverwensingen en schelden staat niet netjes in GAM.
Op vrijdag 13 juni 2003 10:29 schreef bojaaper het volgende:[..]
Bastard, waar bemoei je je mee!?
Laten we proberen FB netjes te houden. Heb je een vraag of opmerking plaats die dan op een nette manier. Dan krijg je ook snel en netjes antwoord terug.
quote:Ik herhaal het verzoek nog maar een keer: kom AUB met een ander (dit keer kloppend) argument dat het topic Where in the World is Carmen Sandiego? dicht moet blijven, of gooi hem anders weer open!
Op donderdag 12 juni 2003 16:14 schreef motown het volgende:
Betreffende dit topic: Where in the World is Carmen Sandiego?
[..]Dat zou inderdaad een rechtvaardiging zijn geweest om dat topic te sluiten, ware het niet dat dat spel geen adventure game is. Zou je dat topic AUB weer willen openen, of anders in elk geval met een correct argument kunnen komen om dat topic te sluiten? Bij voorbaat dank.
Voor de zoveelste keer: Het is te vergezocht om het spel "Where in the World is Carmen Sandiego" als een "adventure" te beschouwen.
Waarom doe ik hier zo moeilijk over? Om het principe. Ik sta erop dat de integriteit van mods bij hun beslissingen over het al dan niet sluiten van topics gewaarborgd blijft, en als die in gevaar komt, dat de mods hier dan (uiteraard wel beleefd) op worden aangesproken.
Daar kan je het proberen, of in de centrale verzamel en reparatie topic.
Het onderwerp is gewoon geen topic waard.
quote:Voor de zoveelste keer, "Where in the World is Carmen Sandiego" wordt door verscheidene sites als Adventure gekwalificeerd, dus kan het in het centraal Adventure topic. Verder was openingspost erg mager en de animo erg laag, geen eigen topic waard dus.
Op dinsdag 17 juni 2003 21:37 schreef motown het volgende:
Voor de zoveelste keer: Het is te vergezocht om het spel "Where in the World is Carmen Sandiego" als een "adventure" te beschouwen.
quote:Dat ga ik niet elke keer updaten
Op woensdag 18 juni 2003 23:25 schreef gieling.com het volgende:
In Interessante Links (Laatste Update: 17/06/03) staat nog steeds een link naar het 31ste deel van het XBOX topic, dat moet dus deze worden [XBOX] Hail the XBOX (deel 32)
quote:Tis inderdaad een vaste groep ja
Op donderdag 19 juni 2003 13:34 schreef cupasoup het volgende:
Wat mij opvalt en ik lees dadelijks hierop op GAM is dat de mensen die hier met elkaar lullen altijd dezelfde zijn.
quote:Als je de FAQ leest weet je dat er centrale topics zijn
Als er iemand post die hier nooit post of wat onwennig is wordt ie gelijk door 10 personen naar een algemeen topic verwezen of wordt er met links gesmeten van de de maker van het spel.
quote:Regels zijn nou eenmaal regels
Als iemand het woordje warez in zijn mond neemt dan staan ze allemaal in de rij om te klagen over warez en te zwaaien met de heilige policy.
quote:Dank je, ook voor de feedback !
Dat valt me erg op en vind ik jammer voor de rest genoeg info over games en veel pics das wel top.
quote:Tuurlijk moet je de FAQ lezen als iemand die fout maakt hoeft niet heel GAM dat te melden in het topic. En van de warez dat is idd de policy maar elke keer wordt er zoiets gezegd als:
Op donderdag 19 juni 2003 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Tis inderdaad een vaste groep ja
[..]Als je de FAQ leest weet je dat er centrale topics zijn
Warez is tegen de policy en is lam suf en dom en verpest alles en als je dat nie vind ben je een lompe boer.
Terwijl Warez is tegen de policy genoeg is.
Ben je ook van die eindeloze discussie af als iedereen zijn mening over warez voor zich houd. Komen toch allemaal dezelfde mensen hiero en die weten nu echt wel wie voor en tegen warez is.
quote:Wij kunnen niet (en willen ook niet) elke post controleren. Alleen als er tever wordt gegaan grijpen wij in. Lees de FAQ, post inhoudelijk en voordat je het weet kun jij ook newbies terecht wijzen. Je moet het echt niet zo serieus nemen, beschouw het gewoon als een ontgroening.
Op donderdag 19 juni 2003 13:46 schreef cupasoup het volgende:
Tuurlijk moet je de FAQ lezen als iemand die fout maakt hoeft niet heel GAM dat te melden in het topic.
quote:Warez is een belangrijk gegeven binnen de gamesindustrie, dus er moet zeker (inhoudelijk) over gepraat kunnen worden.
Ben je ook van die eindeloze discussie af als iedereen zijn mening over warez voor zich houd. Komen toch allemaal dezelfde mensen hiero en die weten nu echt wel wie voor en tegen warez is.
quote:Tuurlijk moet er over gepraat kunnen worden alleen de anti warez sfeer is erg groot hier en pro soms ook trouwens. Wat dan vaak ontaard in een welles nietes discussie.
Op donderdag 19 juni 2003 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Warez is een belangrijk gegeven binnen de gamesindustrie, dus er moet zeker (inhoudelijk) over gepraat kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |