Klaag hier over al die irritante spam mailtjes, web banners die je hele beeld omvatten, popups die je speakers doen opblazen en alle andere surf-verstorende fenomenen!
Wat kan ik er zelf aan doen?
Gelukkig bestaan er op internet applicaties die aan onze kant staan en ons 'leed' enigzins verzachten
Popup killer: http://www.magickillah.nl
Anti-SpyWare: htttp://www.lavasoft.de
Of misschien zelfs een andere internet browser nemen, waarin al bepaalde anti-popup functies zijn ingebouwd:
[Dit bericht is gewijzigd door STING op 07-05-2003 10:05]
quote:Je hebt gelijk!
Op woensdag 7 mei 2003 09:22 schreef afraidtech het volgende:
banners heb ik niet zo'n hekel aan, wel aan die klote pop-ups
Pop-ups zijn irritant
quote:en extreem makkelijk te blocken
Op woensdag 7 mei 2003 17:20 schreef funmaster het volgende:[..]
Je hebt gelijk!
Pop-ups zijn irritant
heb je gelijk tabbladen en mooiere interface e.d
quote:en spyware zeker
Op woensdag 7 mei 2003 18:13 schreef Wisp het volgende:[..]
en extreem makkelijk te blocken
heb je gelijk tabbladen en mooiere interface e.d
Deze Lycos mail reclame is gewoon niet weg te klikken en ik moet dan dus ook eerst 30 sec. of meer wachten voordat ik zowieso nieuws ofzo kan lezen.
(heb dan al lang genoeg naar die reclame gekeken.)
[Dit bericht is gewijzigd door TiGG op 10-05-2003 02:38]
quote:precies. Dit zijn van die pop ups die echt niet kunnen. Ik ergerde me al aan die heineken banners die opeens naar voren kwamen, maar daar zat netjes een sluit optie op. Deze lycos banner opent een nieuw venster als je op 't kruisje (van sluiten) drukt! Asociaal gewoon.... Ik hoop echt dat hier iets aan wordt gedaan?
Op zaterdag 10 mei 2003 01:52 schreef Mirre het volgende:
Wat is dat voor een vreselijke shit popup van lycos-mail op de frontpage. Dat er inkomsten moeten komen, okee maar een popup die niet weg te klikken is vind ik not-done
Het word steeds erger. Strax moet ik 5 minuten full screen reclame aanzien voordat ik op de FP van fok kan kijke......
Triest hoor...........
quote:Je kunt ook betalen voor FOK! als je dat liever wilt.
Op zaterdag 10 mei 2003 08:17 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Kan die lycos banner van de FP gehaald worden.............Het word steeds erger. Strax moet ik 5 minuten full screen reclame aanzien voordat ik op de FP van fok kan kijke......
Triest hoor...........
De meeste fokkers laten lycos links liggen met zijn irritante banners, spam en nu ook opdringerigge banners. zo'n grote banner wekt alleen irritatie op... waneer zien de heren reclame makers dat nu eens.
N U T T E L O O S !!!
quote:Ja, maar als je denkt dat je op een sluit-knopje drukt dan gaat ie alsnog naar mail.lycos.nl !!
Op zaterdag 10 mei 2003 08:31 schreef Vampier het volgende:
die banner is in zijn totaal NUTTELOOS!!!De meeste fokkers laten lycos links liggen met zijn irritante banners, spam en nu ook opdringerigge banners. zo'n grote banner wekt alleen irritatie op... waneer zien de heren reclame makers dat nu eens.
N U T T E L O O S !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |