Een complete Atari 2600 JR met de twee bijbehorende langwerpige controllers, de originele Atari adapter en antennekabel en een set 'paddles', geschikt om bepaalde spellen mee te spelen. Deze set ziet er netjes uit en werkt naar behoren. Bijgevoegd zie je een foto van deze set in actie met het spel Pac-Man.
Eveneens heb ik het (oudere en wat minder vaak voorkomende) houten Atari 2600 model. Deze werkt (nog) niet, maar is vast wel te repareren. Je kunt hem natuurlijk ook gewoon uitstallen voor verzameldoeleinden, die andere doet het immers al perfect.
Bij deze set zitten ook de twee klassieke vierkante controllers met het oranje vuurknopje. Deze controllers doen het natuurlijk ook gewoon op de 2600 Jr (voor sommige spellen zoals Pac-Man is dat zelfs aan te raden)
Verder heb ik een speciaal Atari spellen opbergrekje met knoppen aan de bovenkant, die de spellen er uit schieten als je er een ram op geeft .
Bij dit pakket zitten 8 spelcassettes.
De volgende vier spellen deden het gelijk perfect op de 2600 Jr.
- Fire Fighter
- Pac Man
- Defender
- Tapeworm
De volgende vier deden raar/maakten wel contact, maar deden het dus niet goed. Misschien kan je ze (van binnen) schoonblazen/maken om ze goed te laten functioneren.
- Space Invaders
- Night Driver
- Missile Command
- Labelloos spel: met tankjes schietend achter elkaar aanzitten..., ik weet niet hoe het heet.
Bieden voor het totale pakket vanaf 40 euro.
Anders bied ik 30 voor 't hele setje Als je laat weten waar je woont, kom ik 'm vanavond nog halen!
quote:talking about fast
Op dinsdag 6 mei 2003 16:16 schreef Musiquence het volgende:
Ik wil alleen die ouwe 'houten' wel hebben... met die twee joysticks... kan dat ook?Anders bied ik 30 voor 't hele setje
Als je laat weten waar je woont, kom ik 'm vanavond nog halen!
quote:Dat kan alleen als er een bevredigend bod voor de rest gedaan wordt en jij daar ook nog wat voor over hebt. Even kijken wat anderen bieden voor de hele set of de 2600 Jr met de spellen apart dan maar.
Op dinsdag 6 mei 2003 16:16 schreef Musiquence het volgende:
Ik wil alleen die ouwe 'houten' wel hebben... met die twee joysticks... kan dat ook?Anders bied ik 30 voor 't hele setje
Als je laat weten waar je woont, kom ik 'm vanavond nog halen!
... en waar woon je?
quote:Afhalen dient eventueel te geschieden in Amsterdam centrum
Op dinsdag 6 mei 2003 16:37 schreef Musiquence het volgende:
Mjah, wil natuurlijk wel betalen voor die ouwe 2600... en waar woon je?
quote:Mooi, dat kan wel geregeld worden...
Op dinsdag 6 mei 2003 16:40 schreef Kiff het volgende:[..]
Afhalen dient eventueel te geschieden in Amsterdam centrum
Of als de hele set nog voor minder dan die 40 euro weg gaat...
quote:Wil ik wel PacMan d'r bij...
Op dinsdag 6 mei 2003 18:39 schreef Kiff het volgende:
Als jij 20 over hebt voor de houten Atari met joysticks, dan kunnen anderen bieden vanaf 20 euro voor de andere complete Atari met de spellen erbij...
Of ik wil de rest ook wel... maar dan voor iets minder dan die 40 euro die je vraagt... is dat geen optie?
quote:CX-2600 Jr staat er op, er staat geen jaartal bij. Wel een serienummer.
Op woensdag 7 mei 2003 15:34 schreef Khadgar het volgende:
Kun je op die JR kijken welk model (jaartal vooral) het is? Ik zoek namelijk de 1chip atari junior, niet de 3chip...
quote:Mocht die van de topicstarter niet voldoen, heb ik nog een Atari 2600 Jr. staan. Kan ik als ik hem openschroef zien welk model het is? (Op de onderkant zie ik niets nuttigs).
Op woensdag 7 mei 2003 15:34 schreef Khadgar het volgende:
Kun je op die JR kijken welk model (jaartal vooral) het is? Ik zoek namelijk de 1chip atari junior, niet de 3chip...
Maar eerst maar eens kijken of die van de topicstarter voldoet
quote:Goed, andere test:
Op woensdag 7 mei 2003 15:37 schreef Kiff het volgende:[..]
CX-2600 Jr staat er op, er staat geen jaartal bij. Wel een serienummer.
Keer de atari om en kijk rechtsonder (de linksonderhoek van boven af gezien) door het rooster, je ziet een van deze twee plaatjes.
Komt het overeen met het linker plaatje, dan koop ik hem. Is het de rechter, dan niet... (het gaat dus er om dat ik de Atari 2600 JR met één chip ipv 3 chips zoek...)
quote:Kunnen we hier een deal mee maken en dan nog met die Gameboy ofzo??? Doe 's een geweldig voorstel!
Op dinsdag 6 mei 2003 21:46 schreef Musiquence het volgende:[..]
Wil ik wel PacMan d'r bij...
Of ik wil de rest ook wel... maar dan voor iets minder dan die 40 euro die je vraagt... is dat geen optie?
-=laat die houten maar zitten, ik wil alleen de JR met spulletjes.=-
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 08-05-2003 14:15]
Khadgar kan de rest van de Atari spullen kopen voor 20 euro.
Eventueel afhalen in Amsterdam centrum, anders per post met betaling van de verzendkosten a la 5,50 euro. Mail me maar even op kiff@piercer.nl
quote:Onder het hele circus versta je alle Atari spullen + een Gameboy classic neem ik aan. Ik vind het goed. Mail me maar even (kiff @ piercer.nl ) voor een concrete afspraak. Ik wil graag snel van de Atari spullen af, het staat in de weg....
Op donderdag 8 mei 2003 16:53 schreef Musiquence het volgende:
Mocht Khadgar nog afhaken, dan wil ik 't hele circus toch wel hebben voor 50 euro...
quote:Ik heb je gemaild, wat mij betreft is deze deal rond en komen we hier per mail verder wel uit!
Op donderdag 8 mei 2003 17:09 schreef Kiff het volgende:[..]
Onder het hele circus versta je alle Atari spullen + een Gameboy classic neem ik aan. Ik vind het goed. Mail me maar even (kiff @ piercer.nl ) voor een concrete afspraak. Ik wil graag snel van de Atari spullen af, het staat in de weg....
quote:ja, er kan een slot op.
Op dinsdag 13 mei 2003 18:00 schreef detulp050 het volgende:
Astublieft ! Verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |