abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10248705

Een complete Atari 2600 JR met de twee bijbehorende langwerpige controllers, de originele Atari adapter en antennekabel en een set 'paddles', geschikt om bepaalde spellen mee te spelen. Deze set ziet er netjes uit en werkt naar behoren. Bijgevoegd zie je een foto van deze set in actie met het spel Pac-Man.

Eveneens heb ik het (oudere en wat minder vaak voorkomende) houten Atari 2600 model. Deze werkt (nog) niet, maar is vast wel te repareren. Je kunt hem natuurlijk ook gewoon uitstallen voor verzameldoeleinden, die andere doet het immers al perfect.
Bij deze set zitten ook de twee klassieke vierkante controllers met het oranje vuurknopje. Deze controllers doen het natuurlijk ook gewoon op de 2600 Jr (voor sommige spellen zoals Pac-Man is dat zelfs aan te raden)

Verder heb ik een speciaal Atari spellen opbergrekje met knoppen aan de bovenkant, die de spellen er uit schieten als je er een ram op geeft .

Bij dit pakket zitten 8 spelcassettes.

De volgende vier spellen deden het gelijk perfect op de 2600 Jr.
- Fire Fighter
- Pac Man
- Defender
- Tapeworm

De volgende vier deden raar/maakten wel contact, maar deden het dus niet goed. Misschien kan je ze (van binnen) schoonblazen/maken om ze goed te laten functioneren.
- Space Invaders
- Night Driver
- Missile Command
- Labelloos spel: met tankjes schietend achter elkaar aanzitten..., ik weet niet hoe het heet.

Bieden voor het totale pakket vanaf 40 euro.

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_10249214
Leuk man....een echte Atari ridder.....aangezien ik zelf nog de oude bruine versie heb, ben ik blij te zien dat er nog een liefhebber is. het labelloze spel is Combat...één van mn favo spellen. Gelukkig heb ik zelf nog werkende versies van jou stoffige exemplaren..en nog veel veel meer...zonde om weg te doen....wieweet wordt het nog eens heel veel geld waard...heb ook nog een AMIGA...voor de goede orde...ook de nieuwe generatie consoles zijn voor mij niet vreemd...mocht iemand denken dat ik in de prehistorie leef....
pi_10249463
Ik wil alleen die ouwe 'houten' wel hebben... met die twee joysticks... kan dat ook?

Anders bied ik 30 voor 't hele setje Als je laat weten waar je woont, kom ik 'm vanavond nog halen!

"Don't drive faster than your angel can fly..."
  dinsdag 6 mei 2003 @ 16:24:10 #4
14477 kaio
348 best club in town
pi_10249736
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:16 schreef Musiquence het volgende:
Ik wil alleen die ouwe 'houten' wel hebben... met die twee joysticks... kan dat ook?

Anders bied ik 30 voor 't hele setje Als je laat weten waar je woont, kom ik 'm vanavond nog halen!

talking about fast
life is sweet with a car
Surfing with P266mhz,256mg,Radeon7000,Voodoo2SLI, SbLive
pi_10249843
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:16 schreef Musiquence het volgende:

Dat kan alleen als er een bevredigend bod voor de rest gedaan wordt en jij daar ook nog wat voor over hebt. Even kijken wat anderen bieden voor de hele set of de 2600 Jr met de spellen apart dan maar.
pi_10250146
Mjah, wil natuurlijk wel betalen voor die ouwe 2600

... en waar woon je?

pi_10250226
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:37 schreef Musiquence het volgende:
Mjah, wil natuurlijk wel betalen voor die ouwe 2600

... en waar woon je?

Afhalen dient eventueel te geschieden in Amsterdam centrum
pi_10252283
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:40 schreef Kiff het volgende:

[..]

Afhalen dient eventueel te geschieden in Amsterdam centrum

Mooi, dat kan wel geregeld worden... Ik hoor wel of je die ouwe los wil verkopen (wel met die twee knuppels natuurlijk)

Of als de hele set nog voor minder dan die 40 euro weg gaat...

pi_10253272
Als jij 20 over hebt voor de houten Atari met joysticks, dan kunnen anderen bieden vanaf 20 euro voor de andere complete Atari met de spellen erbij...
pi_10258122
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:39 schreef Kiff het volgende:
Als jij 20 over hebt voor de houten Atari met joysticks, dan kunnen anderen bieden vanaf 20 euro voor de andere complete Atari met de spellen erbij...
Wil ik wel PacMan d'r bij...

Of ik wil de rest ook wel... maar dan voor iets minder dan die 40 euro die je vraagt... is dat geen optie?

pi_10268958
Heeft er iemand interesse in een complete Atari met toebehoren en spellen voor een zachte prijs?
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:34:46 #12
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_10273390
Kun je op die JR kijken welk model (jaartal vooral) het is? Ik zoek namelijk de 1chip atari junior, niet de 3chip...
pi_10273484
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:34 schreef Khadgar het volgende:
Kun je op die JR kijken welk model (jaartal vooral) het is? Ik zoek namelijk de 1chip atari junior, niet de 3chip...
CX-2600 Jr staat er op, er staat geen jaartal bij. Wel een serienummer.
pi_10273690
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:34 schreef Khadgar het volgende:
Mocht die van de topicstarter niet voldoen, heb ik nog een Atari 2600 Jr. staan. Kan ik als ik hem openschroef zien welk model het is? (Op de onderkant zie ik niets nuttigs).

Maar eerst maar eens kijken of die van de topicstarter voldoet

woensdag 7 mei 2003 @ 23:35:46 #15
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_10286381
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:37 schreef Kiff het volgende:

[..]

CX-2600 Jr staat er op, er staat geen jaartal bij. Wel een serienummer.

Goed, andere test:

Keer de atari om en kijk rechtsonder (de linksonderhoek van boven af gezien) door het rooster, je ziet een van deze twee plaatjes.

Komt het overeen met het linker plaatje, dan koop ik hem. Is het de rechter, dan niet... (het gaat dus er om dat ik de Atari 2600 JR met één chip ipv 3 chips zoek...)

pi_10288886
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:46 schreef Musiquence het volgende:

[..]

Wil ik wel PacMan d'r bij...

Of ik wil de rest ook wel... maar dan voor iets minder dan die 40 euro die je vraagt... is dat geen optie?

Kunnen we hier een deal mee maken en dan nog met die Gameboy ofzo??? Doe 's een geweldig voorstel!
pi_10295208
Dit is wat ik zie, ik kom er niet uit welke chipversie het is, zeg jij het maar Khadgar. En als het de goede is, wil je hem dan kopen met of zonder de spellen en spullen en geef je er dan 20 euro voor? (dan kan ik misschien ook een deal met Musiquence sluiten). Voor Musiquence denk ik dan aan de oude Atari + Pac Man + Gameboy Classic voor 30 euro.

donderdag 8 mei 2003 @ 13:25:33 #18
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_10295275
Ik gok dat je een 3chip hebt, maar omdat ie zo compleet met paddles en sticks en games is wil ik hem wel hebben. Waar woon je ergens?

-=laat die houten maar zitten, ik wil alleen de JR met spulletjes.=-

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 08-05-2003 14:15]

pi_10296787
Ok, Musiquence kan de houten + Pac-Man + 2 vierkante controllers + Gameboy classic kopen voor 30 euro als hij dat wil, even wachten op bevestiging.

Khadgar kan de rest van de Atari spullen kopen voor 20 euro.

Eventueel afhalen in Amsterdam centrum, anders per post met betaling van de verzendkosten a la 5,50 euro. Mail me maar even op kiff@piercer.nl

pi_10301042
Mocht Khadgar nog afhaken, dan wil ik 't hele circus toch wel hebben voor 50 euro...
pi_10301456
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:53 schreef Musiquence het volgende:
Mocht Khadgar nog afhaken, dan wil ik 't hele circus toch wel hebben voor 50 euro...
Onder het hele circus versta je alle Atari spullen + een Gameboy classic neem ik aan. Ik vind het goed. Mail me maar even (kiff @ piercer.nl ) voor een concrete afspraak. Ik wil graag snel van de Atari spullen af, het staat in de weg....
pi_10304713
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:09 schreef Kiff het volgende:

[..]

Onder het hele circus versta je alle Atari spullen + een Gameboy classic neem ik aan. Ik vind het goed. Mail me maar even (kiff @ piercer.nl ) voor een concrete afspraak. Ik wil graag snel van de Atari spullen af, het staat in de weg....

Ik heb je gemaild, wat mij betreft is deze deal rond en komen we hier per mail verder wel uit!
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:00:28 #23
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10404910
Astublieft ! Verkocht
pi_10405097
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 18:00 schreef detulp050 het volgende:
Astublieft ! Verkocht
ja, er kan een slot op.