Pinnacle DV500
compleet met doos etc etc
met bon (dus niet gejat)
nieuw in verpakking
http://www.maxfair.com/av.asp?brand=pinnacle&item=editiondv500
quote:bieden vanaf 500 euro ..of een ander reel bod
Ultra High Quality Video and Audio Processing of Editing DV 500 with DV 500 PCI bus mastering card, Edition 5.X install CD, System audio/video breakout box, IEEE 1394 6 pin to 4 pin, Impression DVD SE, Hollywood FX, Hollywood FX Alpha magic, TitleDeko RT, Edition reference Manaul, Edition quick start guide CD.All in realtime editing and realtime preview even 2D or 3D transition are realtime too.Hardware encoding and you do not need to waiting rendering while you'll doing a editing to MPEG-1, MPEG-2, Window Media, Quicktime, AVI.
The editing program of Edition DV is more powerful than the Premiere 6.X when you do work with it that it will be making you to feeling work in professional panel interface in stuido.Especially who somebody's want to get high quailty result to DVD or SVCD.
[Dit bericht is gewijzigd door kaio op 06-05-2003 07:58]
Mijn (in mijn ogen) reele bod is dan ook 300 euro.
quote:je hebt gelijk
Op dinsdag 6 mei 2003 08:39 schreef clerk het volgende:
Op tweakers pricewatch staat de DV500 plus , die de 'opvolger' van de DV500 is al voor 629. De DV500+ DVD versie (met software om DVDs te maken) kost maar 639 euro.
Ik vind je vraagprijs van 500 euro dus aan de hoge kant.
Reeel gezien is de te vragen prijs voor een 'end-of-life' product zoals deze ongeveer 50% van een nieuwwaarde. Ik zie hier 629 euro even als nieuwwaarde (wat dus ook niet geheel correct is) en bied dan dus de helft (minus een beetje want het betreft de nieuwwaarde van de _opvolger_ van het product wat jij aanbiedt).Mijn (in mijn ogen) reele bod is dan ook 300 euro.
misschien vanaf 350 euro nu? ...maar ik hou je bod in de gaten.
Overigens ben ik wel geinteresseerd maar 350 is veel geld...
Ben wel benieuwd welke prijs er op die bon staat dan; na al dat geouwehoer over pricewatchen
quote:was dit een bod
Op dinsdag 6 mei 2003 09:47 schreef Ashram het volgende:
Waarom koop je deze om ze dan weer te verkopen?Overigens ben ik wel geinteresseerd maar 350 is veel geld...
quote:ik ben aan het nadenken wat ik ermee zou kunnen doen....
Op dinsdag 6 mei 2003 14:59 schreef kaio het volgende:[..]
was dit een bod
?
of zit je nog erover na te denken?
voor de koper: hartelijk dank.
16 mei op Utrecht CS station 12:00
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |