Als vervolg op:
30-er... komt wijsheid met de jaren?
bij deze hand in hand met de 40+ers hier op Fok!
Ryan, leef je uit
quote:Duik af en toe eens dit topic in... ik heb hier namelijk geleerd dat 30 worden (over 3 maanden) zo rot nog niet is
Op maandag 5 mei 2003 20:39 schreef DuchessX het volgende:
Ow god nog maar 4 maanden en dan ben ik ook 30
quote:40 (en ouder) ook niet, hoor. Zo hoor ik bijvoorbeeld leeftijdgenoten zeggen dat ze het liefst weer 19 ofzo willen zijn. Ik niet; ik heb de 44 jaar al gehaald en als je 19 ofzo bent moet je dat nog maar zien te halen
Op maandag 5 mei 2003 20:41 schreef Loesje29 het volgende:Duik af en toe eens dit topic in... ik heb hier namelijk geleerd dat 30 worden (over 3 maanden) zo rot nog niet is
Elke leeftijd is leuk.
quote:Wat was er nou speciaal leuk aan het 30 worden? En dezelfde vraag voor het 40 worden?
Op maandag 5 mei 2003 20:50 schreef jacko het volgende:[..]
40 (en ouder) ook niet, hoor. Zo hoor ik bijvoorbeeld leeftijdgenoten zeggen dat ze het liefst weer 19 ofzo willen zijn. Ik niet; ik heb de 44 jaar al gehaald en als je 19 ofzo bent moet je dat nog maar zien te halen
Elke leeftijd is leuk.
Op wat voor vlakken ben jij nou heel erg anders geworden dan in je twenties?
Voordeel van 30+ (tenminste naar mijn mening) is dat ik beter kan relativeren en me ook niet meer druk maak over wat anderen van me denken. Ben in elk geval stuk relaxer dan vroeger alhoewel ik toen ook al aardig relaxed was
40 weet ik nog niet, ik heb nog bijna anderhalf jaar om mij geestelijk voor te bereiden daarop.
Helaas moet ik het hierbij laten voor nu wegens een ernstig tijdgebrek, later meer
quote:
quote:Ahhh
Dertig is nog niet zo oud hoor, Duch
quote:Ja zo ken ik er nog wel een paar.
Op maandag 5 mei 2003 20:50 schreef jacko het volgende:[..]
Zo hoor ik bijvoorbeeld leeftijdgenoten zeggen dat ze het liefst weer 19 ofzo willen zijn. Ik niet; ik heb de 44 jaar al gehaald en als je 19 ofzo bent moet je dat nog maar zien te halen
Ik zou het liefst ook eeuwig rond de 19 zijn gebleven.
Hopelijk kan ik dit vast houden, ook als ik 55 ben
quote:En? Vallen de meisjes van 18 ook nog op jou...?
Op maandag 5 mei 2003 22:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben 30 nu en val nog steeds op meiden van 18 en heb qua sportiviteit mogelijkheden, voel me lichamelijk jong, al duurt herstel wat langer als toen ik 20 was..
quote:Nog even. Wie had jou btw toegefluisterd dat ik lastig ben...?
Op maandag 5 mei 2003 20:38 schreef Loesje29 het volgende:
Omdat de iets oudereFokker zijn of haar verhaal en gedachtes ook wel eens kwijt wil en er behoefte bleek aan een apart topic hierover... bij deze!
Als vervolg op:
30-er... komt wijsheid met de jaren?bij deze hand in hand met de 40+ers hier op Fok!
Ryan, leef je uit
quote:ik hoop dat ik voor mijn 40e nog een leuk meisje van 18 kan trouwen..
Op maandag 5 mei 2003 22:47 schreef Ryan3 het volgende:[..]
En? Vallen de meisjes van 18 ook nog op jou...?
quote:Hmm, ik ben 35, en die jonge mupkes zeggen me, op t lichaam na dan
Op maandag 5 mei 2003 22:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben 30 nu en val nog steeds op meiden van 18 en heb qua sportiviteit mogelijkheden, voel me lichamelijk jong, al duurt herstel wat langer als toen ik 20 was..
quote:Hetgeen nog niet direct een antwoord is op de vraag... Maar overigens zou je kunnen beginnen met contacten leggen op Fok!, hè. Heb je daar al eens over gedacht? 18-jarigen genoeg. Lijkt me wel een ei van Columbus...
Op maandag 5 mei 2003 22:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik hoop dat ik voor mijn 40e nog een leuk meisje van 18 kan trouwen..
quote:Komt waarschijnlijk omdat jij je sinds je 18e geestelijk wél nog ontwikkeld hebt...
Op maandag 5 mei 2003 22:54 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Hmm, ik ben 35, en die jonge mupkes zeggen me, op t lichaam na dan
, mij niet meer zoveel, kunnen alleen lullen over ouders en school en dat soort dingen
quote:Tja, en waar wil je als 35-jarige dan over praten... Paar maanden geleden heb ik ook een avondje doorgebracht met een pakweg 25-jarige schone aan de bar. Viel toch vies tegen om een leuke conversatie op te zetten. Naar mate ik steeds meer terecht kwam op enkele diepingeslepen stokpaardjes van mij, bij wijze van interessantdoenerij, ouwehoerde ze steeds meer over haar vriend.
Op maandag 5 mei 2003 22:54 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Hmm, ik ben 35, en die jonge mupkes zeggen me, op t lichaam na dan
, mij niet meer zoveel, kunnen alleen lullen over ouders en school en dat soort dingen
quote:Niemand. Dat vooroordeel heb ik wel vaker bij 40-plussers
Op maandag 5 mei 2003 22:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nog even. Wie had jou btw toegefluisterd dat ik lastig ben...?
Serieus: lastig was overdreven. Taai en eigenwijs verwoordt misschien beter wat ik bedoelde.. Ik kwam wel eens wat posts van je tegen waarin je zo overkwam op de één of andere manier.
Maar lastig zijn is niet per definitie slecht hoor. Liever een lastige dan een meeloper zonder eigen mening
En ja, dat wilde ik BHFH ook net vragen. Over die 18-jarigen. Wel bijzonder dat hij in een topic post dat niet noodzakelijkerwijs over n***en of condooms gaat
quote:Neuh, maar hij draait het toch weer naar zijn stokpaardje...
Op maandag 5 mei 2003 22:59 schreef Loesje29 het volgende:
En ja, dat wilde ik BHFH ook net vragen. Over die 18-jarigen. Wel bijzonder dat hij in een topic post dat niet noodzakelijkerwijs over n***en of condooms gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |