quote:Apart meisje dan, zo een ben ik nog niet tegengekomen
Op maandag 5 mei 2003 15:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een meisje dat ik ken wil graag weer met me naar de film, maar ze houdt alleen van horrorfilms, nu was de laatste film waar we heen gingen niet zo goed.. (dreamcatcher) en nu is er dan darkness, wie weet of het een goede film is??
quote:
Plot Outline: A teenage girl moves into a remote countryside house with her family, only to discover that their gloomy new home has a horrifying past that threatens to destroy the family
http://us.imdb.com/Title?0273517
6 op een schaal van 10....
Maar volgens de review is ie om te huilen zo slecht....
alleen beetje uitgemolken verhaal (huis dat bezeten is enzo).
quote:Da's een lachfilm man! Draait the Ring nog? Dat is wel een aanrader (of issie al te huur?!)
Op maandag 5 mei 2003 15:16 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Al aan Final destination 2 gedacht?
[Dit bericht is gewijzigd door The_Matrix op 05-05-2003 15:37]
User Comments: This darkness will put you to sleep... (more)
Kijk hem liever zelf en oordeel dan...
en darkness.. das dus echt een 'no go'
beetje te vergelijken met 'they', das met die nachtmerrie beestjes... en als je toch van plan bent te gaan.. NIET VOOR BETALEN
quote:En dit vond ik er van.
Op woensdag 30 april 2003 01:42 schreef Gorro het volgende:
DarknessNet in de sneak gezien. Best een goede horror-film. Een gezin verhuist van de VS naar Spanje. In hun nieuwe huis zijn een aantal dingen niet helemaal pluis. Klinkt natuurlijk erg cliche en dat is het eigenlijk ook. Maar in tegenstelling tot de meeste horror-films, wordt er de tijd genomen om de karakters uit te diepen. Het acteerwerk is niet altijd even overtuigend, maar acceptabel. Het einde is wel goed in ieder geval.
7.5
quote:Ja he? Ik ben dus vandaag geweest en nog zit ik met dingen die ik niet snap en niet duidelijk worden uitgelegd. Weet iemand bijvoorbeeld wat die foto met die 3 mannen met zonnebrillen ermee te maken had? Hij is op zich wel spannend enzo, maar iets onduidelijk.
Op maandag 12 mei 2003 13:45 schreef Trancentral het volgende:
niet naar die film gaan! het verhaal is opzich best leuk maar alles is echt slecht uitgewerkt
"They" was echt uitermate teleurstellend .. die heb ik mooi een 2 gegeven op IMDB. Dat meisje speelde nog slechter dan Pascalle in GTST.
The Others vond ik inderdaad een schitterende horrorfilm
geniaal acteerwerk... niet verpest met irritante special effects...
Balagueró werkt momenteel aan "[THE] FRAGILE".
Je moet ook wel van Horror houden als je met BHFH uit wil.
The horror......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |