Het is een levend kasteel lijkt het. Als je honger hebt, zorgt het kasteel voor een lekkere maaltijd. Heb je dorst, is er iets te drinken. Nooit is het koud, het bad is altijd gevuld met heerlijk badwater. Nooit kom je een kamer in, zonder dat deze verlicht is, of het bed heerlijk opgemaakt.
Iedereen is welkom hier. Voor 1 nachtje of voor langere tijd.
Dieren hebben hier ook een thuis gevonden, voor 1 nachtje of voor langere tijd.
Als sylfide zijnde bezit Wilgje magische gaven. De flora en fauna geneest zij. Heb je een plant die niet meer groeien wil, Wilgje geeft haar energie en de plant groeit en bloeit als nooit te voren.
Is een dier ziek? Wilgje zal hem helpen.
LWaS werkt in de tuinen en is altijd bereid een feestje te organiseren.
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 26-01-2001 18:15]
*In de slaapkamer ligt op het bed het pak van LWaS en de jurk van Wilgje. Snel kleden zij zich aan.
LWaS? Help je me even met de sluiting op mijn rug?
Ben je klaar? Kunnen we naar beneden?
De bel gaat en Dagobert, MArlo en Lara staan op de stoep. Als ze maar niet net onder de douche staan, want dan staan we hier morgen nog te wachten.
Schiet op nou!
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 26-01-2001 18:27]
Hey Dagobert, Marlo emn Lara
Kom binnen :
Ik steek nog ff de fakkels aan
Hoi Lwas, hoi Wilgje
Ben ik de eerste?
Dag lieverds, gaan jullie met de dieren spelen of komen jullie ook kijken naar de trouwerij?
Kom gauw binnen Dago, wil je iets drinken? In de ridderzaal staat een tafel helemaal vol met drank. Mag je zelf pakken!
Rustig beginnen he
Wat zie je er mooi uit! Je cadeau kun je op die tafel daar zetten, in de ridderzaal staan drankjes op je te wachten.
Ze zijn er nog niet, ik hoop maar dat ze wel optijd komen.
Alles goed verder?
jah hoi mensen, sorry da'k zo laat ben.. de bus had vertraging..
* Wilgje besluit dat het toch wel een goed idee is om de deur open te laten staan....
ZoZo wat ziet het er gezellig uit...
Wilgje mag ik ff kijken bij dat hertje dat ik laatst bracht?
(off topic: het is mogelijk dat ik laat reageer maar ik ben best druk bezig vandaar )
Hey hoi dago heey wilgie hoi anderen ide net binnenkwamen en ik ff niet gezien heb en die ik strax ga groeten dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |