abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10197496
Hey Allemaal,

Ik vraag jullie ff aandacht voor het volgende.
Sinds korte tijd ben ik benaderd door een zogenaamde ACN vertegenwoordiger. ( het bedrijf ACN bied goedkope telefonie aan )
Mij is gevraagd om ook medewerker te worden bij dit bedrijf.
Het systeem wat bij dit bedrijf gebruikt wordt, lijkt veel op een piramide systeem, maar men noemt dit management marketing.(Multi Level Marketing )
Kan iemand mij meer vertellen over dit concept en vertellen wat de voor en nadelen zijn van dit bedrijf.
Ik zelf kan namelijk weinig nadelen vinden in dit concept.

Groet CMX

pi_10197564
hoeveel moet je inleggen ???
denk toch na man , piramide spel
geld foetsie
De waarheid is hard , gelukkig is de muur nog altijd harder
pi_10197698
quote:
Op zondag 4 mei 2003 15:56 schreef Madnessy het volgende:
hoeveel moet je inleggen ???
denk toch na man , piramide spel
geld foetsie
Ongeveer 500 euro
acneuro.com
pi_10197789
en hoeveel % krijg jij als je iemand aanmeld ?
  zondag 4 mei 2003 @ 16:14:23 #5
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_10197904
quote:
Op zondag 4 mei 2003 16:03 schreef CMX het volgende:

[..]

Ongeveer 500 euro
acneuro.com

Niet doen. 500 euro ben je zowiezo kwijt en het is de vraag of je het ook terugverdient. Ga eerder een gewone baan zoeken oid Stuk minder gezeik mee
pi_10197990
jupz je wordt hier een beetje hard genaaid
misschien dat tie niet meer reageert omdak om ut aantal % vraag en dat tie door heeft dat ut een dom idee is
pi_10198283
Goed, maar ik vraag jullie oordeel over dit systeem
Het aantal % doet er niet zo veel toe.
Als ik het hele systeem moet gaan uitleggen, ben nog wel ff bezig
Een goede baan heb ik al dus dat is het m niet.

groet cmx

zondag 4 mei 2003 @ 16:35:30 #8
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10198325
Het riekt gewoon heel erg naar een piramidespel, ik zou het dus absoluut niet doen.
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 4 mei 2003 @ 17:51:28 #9
3904 Koos Voos
teringhond
pi_10199949
ACN Inc. is a privately held customer acquisition company headquartered in Farmington Hills, Michigan, and operates in 11 countries throughout North America and Europe.
ACN Europe, a fully owned subsidiary of ACN Inc., markets telecommunications services to consumers and small businesses in 9 European countries: the United Kingdom, Germany, the Netherlands, Sweden, Denmark, Norway, Austrian, Ireland and Italy.
ACN's cornerstone product is fixed telephony (local, national, international calling). In addition, ACN markets energy and mobile services in selected markets.

a customer acquisition company ...

pi_10200606
piramidespelen zijn strafbaar.
Het aanbrengen van een volgend slachtoffer is zelfs een misdrijf (artikel 31.1 wet op de kansspelen), en bovendien een economisch delict (31.3), dit kan hoge straffen opleveren.
kortom, doe vooral niet mee.
  zondag 4 mei 2003 @ 21:37:14 #11
45973 Summertime
Swallow me
pi_10203785
quote:
Op zondag 4 mei 2003 18:38 schreef frederik het volgende:
piramidespelen zijn strafbaar.
Het aanbrengen van een volgend slachtoffer is zelfs een misdrijf (artikel 31.1 wet op de kansspelen), en bovendien een economisch delict (31.3), dit kan hoge straffen opleveren.
kortom, doe vooral niet mee.
MultiLevelMarketing is geen piramidespel, en is volledig legaal. Wel erg stom als je er in stapt, maar dat is wat anders.
It's in the air tonight
pi_10205100
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:37 schreef Summertime het volgende:
MultiLevelMarketing is geen piramidespel, en is volledig legaal.
ben ik het niet mee eens.

CMX moet een inleg doen van 500 euro, en hij krijgt van de inleg van degenen die na hem komen een bepaald percentage, die die niet wil opgeven. laatste maakt alleen niet uit

citaat uit wet op de kansspelen (artikel 1a onder punt 2):
"Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers." einde citaat

bovenstaande citaat is net de situatie die CMX aangeeft, dus strafbaar

pi_10205706
MultiLevelMarketing is geen piramidespel, en is volledig legaal. Wel erg stom als je er in stapt, maar dat is wat anders.

Dit klopt niet helemaal wat ie zegt maar ik begrijp wat de bedoeling is. MultiLevelMarketing is op dit moment volgens de wet legaal. Het lijkt zeer veel op een piramide alleen ze hebben een aantal dingen veranderd die volgens de wet wel mogen.

CMX

zondag 4 mei 2003 @ 22:51:40 #14
3904 Koos Voos
teringhond
pi_10206037
quote:
Op zondag 4 mei 2003 22:40 schreef CMX het volgende:

Dit klopt niet helemaal wat ie zegt maar ik begrijp wat de bedoeling is. MultiLevelMarketing is op dit moment volgens de wet legaal. Het lijkt zeer veel op een piramide alleen ze hebben een aantal dingen veranderd die volgens de wet wel mogen.

CMX

weet je wat.. probeer het is..

stop je 500 pleuro cash in een enveloppe en overhandig die in een achterafzaaltje aan zo'n brede jongen in een goedkoop pak.

doe een stropdas om en he... je bent 'ondernemer'..

pi_10206576
quote:
Op zondag 4 mei 2003 22:40 schreef CMX het volgende:
MultiLevelMarketing is op dit moment volgens de wet legaal. Het lijkt zeer veel op een piramide alleen ze hebben een aantal dingen veranderd die volgens de wet wel mogen.
CMX, het lijkt mij er erg op dat dat het verkooppraatje van de heren en dames van ACN betreft, wil nog niet zeggen dat dat ook klopt. Ik zou voor mezelf eens kijken naar dat citaat wat hier een aantal postings boven geplaatst is, en me dan afvragen of datgene wat jij moet doen (over de opbrengsten voor jou ben je namelijk onduidelijk over) ook datgene is wat de wet verstaat onder een piramidespel.
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2003 @ 23:12:45 #16
47213 ArmaniMania
pi_10206607
hij is er ook al ingetrapt.... Dan laten ze je op meetings zogenaamde filmpjes zien van mensen die er rijk van zijn geworden enzo.... hehehehhe
pi_10207594
Ik heb nog helemaal niets getekend of zoiets. Ik ben aan het informeren.
Daarvoor is een forum. Om meningen met elkaar te delen.
En ik heb m zeker niet laten overhalen door zo'n jopie in een pak. Voor mn werk moet ik zelf ook wel eens iets presenteren en dat is ook in pak. Dus ik weet zelf ook wel dat die mannen een standaart verhaaltje vertellen.

CMX

maandag 5 mei 2003 @ 09:17:25 #18
24889 LiQuiD_007
Seat mag natuurlijk ook :)
pi_10211589
quote:
Op zondag 4 mei 2003 23:51 schreef CMX het volgende:
Ik heb nog helemaal niets getekend of zoiets. Ik ben aan het informeren.
Daarvoor is een forum. Om meningen met elkaar te delen.
En ik heb m zeker niet laten overhalen door zo'n jopie in een pak. Voor mn werk moet ik zelf ook wel eens iets presenteren en dat is ook in pak. Dus ik weet zelf ook wel dat die mannen een standaart verhaaltje vertellen.

CMX

'

Kheb het even doorgelezen (ik heb geen zin om een heel lang verhaal hier neer te poten) wat ze doen volgens de website is in NL legaal, maar op het randje. Alleen de allerbeste verkopers zullen hier wat aan hebben, en dan nog moet je maar afwachten. Gewoon niet doen. Zijn zullen in welk geval dan ook geld aan jou verdienen, of jij daar wat gaat verdienen, moet je nog maar afwachten. Daarnaast moet je in de eerste dagen een x aantal klanten binnenhalen, anders lig je er uit. Zij hebben dan een aantal klanten binnen + jouw 549 euro, en hoeven jou niets af te dragen omdat je je target niet gehaald hebt. Zo is het ongeveer. Tip: Ga je geluk ergens anders zoeken!

word ook lid van het front tegen wokschotels ! PTA'ers verenigt U!
  maandag 5 mei 2003 @ 09:24:40 #19
24889 LiQuiD_007
pi_10211676
http://www.gironet.nl/home/elo96/inkomen.htm <<-- check dat rekenmodel maar eens, dan snap je wel dat dit gewoon voor domme mensen is.
pi_10212746
mijn beste CMX,

als je naar het hierboven genoemde rekenvoorbeeld kijkt dan valt je dit zinnetje op: "U heeft dus 40 klanten die maandelijks voor 50 gulden bellen. ". Ik wil je sociale en culturele activiteiten en kundes zeker niet onderschatten maar euhmm hoeveel mensen ken jij die je over kan halen? 40 zijn er wel erg veel hoor!
Zinnetjes als 'Uw inkomen is ongelimiteerd' doen bij jou ook geen alarmbellen afgaan?
Daarnaast klopt hun voorbeeld ook niet! Zij zeggen letterlijk "U werft niet meer dan 2 agenten" toch verdubbelen ze het aantal agenten, iedere keer weer! Als je het nu in een excel sheet zet en je houdt het op 2 agenten ALTIJD dan zie je dat je inleg versmelt als sneeuw voor de zon!
Stel je vult in dat je zeg 2 agenten vindt die ieder 10 klanten opleveren (zijn er veel hoor!) dan merk je dat je maandinkomen TWEE-EN-EEN-HALVE Euro is!!!! Man dar word ik rijk van !

kortom doe het niet, alsjeblieft!

Bron; net als hierboven de link!

Danmark... more usefull every day!
  maandag 5 mei 2003 @ 11:12:26 #21
24889 LiQuiD_007
pi_10213631
quote:
blablabl..dan heeft u maar liefst ruim 2000 agenten op uw 7de niveau en een maandelijkse provisie van minstens fl. 200.000,-. ....blablabl
  maandag 5 mei 2003 @ 11:38:52 #22
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_10214346
Dat je hier over twijfelt en dit met ons deelt man!

Gelijk doen, ik weet zeker dat je per direct multitriljardair bent. Dit is echt een superkans voor je! Waar wacht je op!

Sommige mensen

† In Memoriam † maandag 5 mei 2003 @ 11:42:05 #23
47213 ArmaniMania
pi_10214430
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:38 schreef BAC het volgende:
Dat je hier over twijfelt en dit met ons deelt man!

Gelijk doen, ik weet zeker dat je per direct multitriljardair bent. Dit is echt een superkans voor je! Waar wacht je op!

Sommige mensen

Heb je Fok! nog niet opgekocht ?
  maandag 5 mei 2003 @ 11:45:04 #24
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_10214521
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:42 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Heb je Fok! nog niet opgekocht ?

Jawel, hoezo?
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2003 @ 11:45:38 #25