quote:Ik dnek dat de meeste gamers het daar wel over eens zijn: Het is maar een spelletje. Als er iemand doorslaat omdat ie een"gewelddadige game" speelt was die game de druppel, maar heeft dat doorslaan al in hem of haar gezeten.
Op woensdag 7 mei 2003 13:51 schreef Atreidez het volgende:
Zou een discussie "De invloed van games op de realiteit" n.a.v. de discussie in Duitsland voor het verbieden van Generals, en andere soortgelijke gevallen wel constructief vinden.
is IRC te downen ?
quote:Kijk even in de openings post. Daar staan links naar centrale topics waar alles instaat
Op woensdag 7 mei 2003 17:32 schreef GotenSSJ het volgende:
wanneer is die bijeenkomst dan zal ik is kijken of ik ook kanis IRC te downen ?
quote:Ja dat is hier gratis te downen (freeware shareware), het is alleen de eerste keren een beetje lastig met instellen. Maar hier staat toch wel een heel goede beschrijving.
Op woensdag 7 mei 2003 17:32 schreef GotenSSJ het volgende:
wanneer is die bijeenkomst dan zal ik is kijken of ik ook kanis IRC te downen ?
Er zijn trouwens ook online versies maar daat weet ik niks van..
[Dit bericht is gewijzigd door FluxC5 op 07-05-2003 22:11]
quote:het is shareware maar je kan het gewoon als freeware gebruiken
Op woensdag 7 mei 2003 22:08 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ja dat is hier gratis te downen (freeware), het is alleen de eerste keren een beetje lastig met instellen. Maar hier staat toch wel een heel goede beschrijving.
Er zijn trouwens ook online versies maar daat weet ik niks van..
quote:Dat is op zich wel een goede, ik vrees alleen dat iedereen hierover hetzelfde standpunt heeft..
Op woensdag 7 mei 2003 13:51 schreef Atreidez het volgende:
Zou een discussie "De invloed van games op de realiteit" n.a.v. de discussie in Duitsland voor het verbieden van Generals, en andere soortgelijke gevallen wel constructief vinden.
quote:Het complete lijstje met genoemde topics in dit topic:
Op woensdag 7 mei 2003 22:20 schreef gieling.com het volgende:
Er is nu een overleg aan de gang voor onderwerpen
E-3: Lijkt me nog te vroeg. Zou allemaal speculeren worden, en dan worden er misschien te hoge verwachtingen geschept
Vroeger was de gameplay beter: Ja, dit is wel een goeie!
Beste spel allertijden discussie?: Is al bezig in IGN top 100 topic, en kijk hoeveel verschillende meningen er zijn
Consoles moeten voorrang krijgen op PC discussie?: Onzin, games zijn games
Er moet gewoon 1 console komen discussie?: Ook onzin, dan krijg je monopolie
Consoles ombouwen mag met juiste beweegredenen discussie?: Ben ik het wel half mee eens! Goed discussie punt dus als je het mij vraagt
Vroeger was alles beter discussie?: Retro Altijd goed
Gameplay voor grafics discussie?: Vind ik ook, maar het oog wil ook wat. Is niet echt een discussie punt omdat iedereen het er wel over eens is denk ik ?
Wel of niet kopen van games: Warez Discussie, kan wat worden als er volwassen gedaan word
De invloed van games op de realiteit: Kan wel wat worden ja! Ook al denk ik dat velen hetzelfde standpunt hebben
Nou, dit was het dan
Meningen Graag
quote:We gaan es ff lekker ouwehoeren
Op woensdag 7 mei 2003 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:Meningen Graag
Een discussie: Wat is beter, PC of Console? zou wel weer erg leuk kunnen worden
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 10:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoop wel dat er gekozen wordt voor een discussie over games, en niet over consoles. Ik heb nl. niets met consoles en dus zou t voor mij dan totaal niet boeiend meer zijn (en ik denk dat er meer mensen zijn die geen console hebben en alleen op de pc gamen).Een discussie: Wat is beter, PC of Console? zou wel weer erg leuk kunnen worden
PC games
Maar PC vs Consoles kan wel, maar aan welke kant komt de Xbox dan te staan
quote:Mwoah, ik denk dat de vuilnisbelt een prima kant is
Op donderdag 8 mei 2003 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
PC games![]()
Maar PC vs Consoles kan wel, maar aan welke kant komt de Xbox dan te staan
E-3: Kan een heel leuk onderwerp zijn. Lekker een beetje kijken wat er op het laatst nou echt van is gekomen
Vroeger was de gameplay beter: Zou dan moeten in: vroeger was alles beter.
Beste spel allertijden discussie?: Hier is 100% niemand het vast overeens
En het word vast weer zo'n discussie van: Zelda, MGS, etc
Consoles moeten voorrang krijgen op PC discussie?: Onzin, games zijn games (na roy, ben ik het mee eens
Er moet gewoon 1 console komen discussie?: Ook onzin, dan krijg je monopolie (ook mee eens)
Consoles ombouwen mag met juiste beweegredenen discussie?: Wil ik nog wel eens zien wat hieruit komen. Ben er dus niet op tegen
Vroeger was alles beter discussie?: het is dat ik die tijd niet heb meegemaakt, maar dat betekend nog niet dat andere het er niet moge hebben
Gameplay voor grafics discussie?: Vind ik persoonlijk niet echt nodig
Wel of niet kopen van games: kan een erg leuke discussie worden!
De invloed van games op de realiteit: Ik denk dat dit niks word
nog een eigen:
Moet het uitmelken van games als 'The Sims' nou echt? ik denk dat iedereen het er wel overeens is dat dit aardig belachelijk is.
Uitbreidingen mag. Maar doe het dan voor wel wat goedkoper dan 30 euro
quote:Of weer eens een hele grote updat waar echt heel veel extra's mogenlijk word....
Op donderdag 8 mei 2003 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
InderdaadDe sims word een beetje TE gortig. Eén uitbreiding is leuk, verder moeten ze updates gewoon downloadbaar maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |