abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10165476
Aangezien ik 25 juni naar de Rolling Stones in Praag ga heb ik hier en daar wat informatie gevraagd.
Nu vertelde iemand dat je ipv met de Kroon ook vaak in Euro´s kunt betalen in restaurantjes enzo.

Is dit zo ?

B Red Ten
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:05:38 #2
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_10165619
Ik weet het helemaal niet zeker maar het zou me niks verbazen.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:09:43 #3
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_10165719
Voor de euro kon je ook met de Duitse mark betalen. Maar volgens mij schiet het betalen met euro's alleen op als je een auto o.i.d gaat kopen. In restaurantjes kun je beter met kronen betalen.
pi_10165749
als er mee gaat betalen krijg je vast een zeker niet een goede koers..gewoon even pinnen daar. Kan bij elke bank.
pi_10166391
Ik zou het niet doen, je word ontzettend opgelicht met de wisselkoers. Gewoon je pinpas in een geldautomaat daar stoppen, ook niet vooraf geld gaan wisselen bij GWK, en zeker niet bij van die gasten die daar rondlopen om geld te wisselen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zondag 4 mei 2003 @ 13:05:33 #6
44620 Praag
pi_10194417
Laat je niet naaien. PIN gewoon.

Praha, nejlepsi mesto na svete!

All good things must come to an end...
pi_10194888
Kan volgens mij wel, maar de tarieven zijn neit echt gunstig geloof ik. Gewoon bij de bankje eurootjes wisselen zou ik zeggen.
  zondag 4 mei 2003 @ 21:52:56 #8
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_10204301
euro's zijn alleen handig als je volgens de tsjechische politie te hard gereden hebt en niet al te lang met ze wil blijven lullen
pi_10206044
Nou jongens, volgens mij is pinnen echt niet de beste oplossing. Banken rekenen vaak een minder gunstige wisselkoers en bovendien betaal je ook pinkosten! Ik zou eerst rondwandelen en opletten op wisselkantoortjes, dan kom je er vanzelf een tegen die een goede koers biedt. En in restaurants e.d. accepteren de bij mijn weten alleen Kronen hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')