abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:40:38 #1
40958 ETC
Six Bullets...
pi_10160861
'Dertig worden is zo rot nog niet' dacht ze vanochtend toen ze niets vermoedend in de legbatterij, ergens in limburg, werd geplaatst. 'Het is hier eigenlijk best wel gezellig met dat gekakel om me heen. Hmmm lekker ik voel me hier echt thuis.' Buiten waren mannen bezig met het plaatsen van hekken om de grote boerderij. 'Ow jee wat een lawaai', dacht het meisje, zonder oog, in kippenkostuum. 'Ik hoor mijn eigen gekakel niet eens meer.'

De hekken waren geplaatst en de containers stonden klaar. Het ruimen ging beginnen. Mannen in witte pakken en met mondkapjes voor, liepen de ruimte binnen waar het meisje gezellig met de kippen aan het tokken was. 'Waar nemen ze die kippen toch naar toe?' vroeg ze zich zelf af. 'En waarom is er hier geen computer?'. Ach wat kon het haar ook schelen en ze kakelde lekker door.

Toen de mannen bij haar legbatterij stonden, was het meisje het enige wezen nog wat vrolijk aan het kakelen was. Het misselijkmakende geluid van de dunne kippenekjes die werden omgedraaid waren haar totaal ontgaan. Zelfs de kippen, wiens hoofd door middel van een scherpe bijl waren ontdaan, en dus vrolijk als een kip zonder kop door de legbatterijen heen renden, had ze niet opgemerkt. Ze werd door een paar mannen uit de batterij getild. Met het hoofdje op het hakblok, zag ze een van de mannen met een grote glansende bijl klaar staan om haar hoofd van haar beenloze rompje te scheiden.

'Kijk nou' zei een van de mannen. 'Een gemuteerde kip zonder benen.' Het meisje keek naar de man en kon maar een ding uit haar mondje krijgen. Haar duim.

De mannen schrokken zich rot toen ze het duimpje zagen en wilde zo snel mogelijk het hoofdje scheiden van de rest van het lichaam. Kippebout was het gerecht wederom voor vanavond.

En toen ineens, als bij wijze God zijn vinger op haar hoofd legde, en haar tijdelijk een nadenkend vermogen gaven, zei ze 'Hoi, is dit het Fok! forum?' Schreeuwend en krijsend rende de mannen als een kip zonder kop rond en wisten niet meer hoe ze het hadden.

Daarop stond het meisje op en dacht, 'Jemig wat een domme mensen zeg, daar valt ook niet mee te praten'. En ze liep naar buiten. Op zoek naar een plekje waar ze weer rustig door kon kakelen.

Stay tuned...

Yoohoo!.... I'll make you famous!
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:41:17 #2
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_10160881
[<knip Censuur op Fok!>]
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:56:51 #3
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_10161323
.
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_10161885
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 2 mei 2003 @ 18:19:34 #5
35237 Nuongirl
pi_10163268
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  vrijdag 2 mei 2003 @ 18:48:09 #6
11682 Moonah
Jolie femme
pi_10163811
Voorlopig slot, ter beoordeling aan de ONZ-modjes.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')