Gister Koninginnedag, supergezellie op museumplein enzo...
Loop met een paar vrienden van mij een lokale bar/danstoko in.
Begin een beetje met een meisje te flirten. Ik vond 'r wel leuk en schattig uitzien in haar oranje-outfit enzo. Zij terug flirten. Tegen het einde van de avond zei ze: "Ik wil je best neuken, maar heb al een vriend" Ik stond helemaal perplex...
Heb ik dat!!!!
Aaaarrrrrrgh soms vraag ik me af waar ik al die moeite voor moet doen om een leuk aardig meisje te vinden zonder meteen al bij me kladden genomen te worden.
Is dit de Amsterdamse mentaliteit of hoe zit dat? Of komt dat omdat het alleen maar koninginnedag is? Ik weet het ook niet, eerste keer dat ik koninginnedag in Amsterdam vierde. Was daar niet van...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 01-05-2003 23:52]
quote:of ze was nog niet dronken genoeg
Op donderdag 1 mei 2003 23:52 schreef dagizmo het volgende:
Volgende keer minder dronken meisjes uitzoeken en dan krijg je misschien een eerlijke respons
quote:Hoe weet jij zo zeker dat zij uit Amsterdam kwam of heeft ze dat verteld? 95% van het volk in A'dam met Koninginnedag is import.
Op donderdag 1 mei 2003 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:Is dit de Amsterdamse mentaliteit of hoe zit dat?
quote:nu haal je hem uit zijn waan... weet je hoe zielig
Op donderdag 1 mei 2003 23:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is gewoon afwijzen maar dan op een manier waar jij je niet al te kut bij zou voelen..
quote:Hoeft niet hoor, ligt er maar net aan hoe fuckable je eruit ziet!
Op donderdag 1 mei 2003 23:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is gewoon afwijzen maar dan op een manier waar jij je niet al te kut bij zou voelen..
quote:Oke, misschien een beetje generaliserend, maar ze had in ieder geval een Amsterdams accent. Dus ze zal in ieder geval uit de buurt komen. En geloof me, dat kan je niet missen
Op donderdag 1 mei 2003 23:55 schreef Jane het volgende:[..]
Hoe weet jij zo zeker dat zij uit Amsterdam kwam of heeft ze dat verteld? 95% van het volk in A'dam met Koninginnedag is import.
Ze wil wel, maar het feit dat ze een vriend heeft zegt eigenlijk al genoeg...oftewel ze gaat niet met je neuken.
Ze wil wel, maar je moet wel weten dat ze een vriend heeft en dus geen relatie met je kan beginnen.
Ze wil wel, maar ze heeft een vriend en de gevolgen zijn voor jouw rekening (b.v. dat die vriend 1,95 is en je doodslaat...)
quote:Mag ik hieruit opmaken dat je met elk leuk meisje dat je ontmoet meteen toekomstplannen wil maken?
Op donderdag 1 mei 2003 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tegen het einde van de avond zei ze: "Ik wil je best neuken, maar heb al een vriend" Ik stond helemaal perplex...Heb ik dat!!!!
![]()
Als je een meisje nog helemaal niet kent, je hebt 'r net ontmoet, en je wil al met 'r naar bed, waarom wil je dat dan? Is dat omdat je van haar houdt, of omdat je je hormonen niet in bedwang kan houden?
In het laatste geval kan je net zo goed gelijk doorgaan naar de wallen...
quote:Eh, volgens mij snap je de context niet helemaal de verwachting van mij over dat meisje was helemaal anders, dan wat er uit dat gebekte mondje van haar kwam
Op donderdag 1 mei 2003 23:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je met elk leuk meisje dat je ontmoet meteen toekomstplannen wil maken?
Voor mij klonk het gewoon echt hoerig wat ik gewoon totaal niet van haar ver8 had. Ach ja, vrouwen soms
Ik vind zulke opmerkingen trouwens ook een afknapper
Ik had eigenlijk moeten zeggen...
"Tja jammer, maar ik had ook geen zin in die natte la van jou!!!"
Tering, altijd weer achteraf
quote:Je had haar ook gewoon kunnen neuken, of zeg ik iets geks nu?
Op vrijdag 2 mei 2003 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, shitIk had eigenlijk moeten zeggen...
"Tja jammer, maar ik had ook geen zin in die natte la van jou!!!"Tering, altijd weer achteraf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |