Hij is slechts twee weken oud, en dus in perfecte staat. Afstandsbediening (met batterijen) en boekjes dus ook.
Ik doe hem weg omdat ik als totale niet-techneut de DVD-speler niet regiovrij kan maken. En ik een andere speler heb gekocht. Dit doet niets af aan de speler, die, zeker als je 'gewoon' DVD's wil kunnen afspelen (wie heeft er nou echt veel DVD's in huis liggen uit bijv. Amerika), een heel degelijke aankoop is, zeker voor deze prijs.
Als je een beetje rondkijkt op het net zie je dat deze speler wordt verkocht zo tussen de 150 en 200 euro. Zoals altijd vraag ik weer een gezellig lage prijs: 120 als ongeveerbod. Hier mag je wat onder en wat boven gaan zitten, wat je goed lijkt.Kankeren op de prijs vind ik prima, en ik vraag de modjes dan ook dat niet te deleten. Als het een beetje redelijk commentaar is, zal ik de prijs wel omlaag kieperen.
Laatste punt: ik woon in Amsterdam en kan de speler niet gaan brengen, je moet dus beschikken over eigen vervoer of bij A'dam in de buurt wonen of een treinkaartje willen kopen.
P.S. Voor wat vertrouwen (toch altijd moeilijk om iets boven de 100 euro van een onbekend iemand te kopen): hier en hier twee topics waar ik me keurig aan alle regeltjes en afspraakjes heb gehouden.
[Dit bericht is gewijzigd door Sai op 02-05-2003 02:02]
quote:Op de sait van Sony (zie bovenaan in de openingspost) staat:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:15 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Als hij ook SVCD's afspeelt bied ik 100 euro.
100 euro lijkt me prima, ik laat hem open tot zondagavond, en dan heb je hem.
kzie hem hier voor 165, in de specs staat inderdaad SVCD dus dat zal wel in orde zijn.
Ik wou eigenlijk morgen gaan kijken voor een DVD-speler, euhh als ik nou w8 tot zondag en iemand gaat er overheen heb ik nog niks dus dan kan ik n iet verzekeren dat mijn bod zondag nog staat als ik morgen wat leuks tegenkom. Of je moet zeggen 100 = oke dan hoef ik helemaal niet te gaan kijken.
PS. Ik kan hem niet halen, maar als hij 2 weken oud is ga ik ervan uit dat je de doos nog wel hebt enzo. Als je hem door indoet en de wat om de doos heen doet kan hij voor met een pakketzegfel van 5 euro op de post, die kosten zal ik vergoeden.
quote:Wat dacht je ervan als ik hem slechts tot vanavond open laat staan? En ik zei in de openingspost dat hij verder op het net wordt verkocht tussen de 150 en 200 euro.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:25 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
http://www.pick2pay.nl/details.php?nav=97kzie hem hier voor 165, in de specs staat inderdaad SVCD dus dat zal wel in orde zijn.
Ik wou eigenlijk morgen gaan kijken voor een DVD-speler, euhh als ik nou w8 tot zondag en iemand gaat er overheen heb ik nog niks dus dan kan ik n iet verzekeren dat mijn bod zondag nog staat als ik morgen wat leuks tegenkom. Of je moet zeggen 100 = oke dan hoef ik helemaal niet te gaan kijken.
P.S. Dat je het weet: dit is de zwarte versie, niet de zilvere. Van binnen verder gewoon hetzelfde..
quote:Compatible met oudere versies, als je bijvoorbeeld je office update naar office xp vanaf office 97 en je kan nog steeds je word 97 bestanden openen is het Backward Compatible.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:31 schreef Sai het volgende:
Even een domme vraag:wat betekent Backward Compatible? Niets met deze speler te maken, maar ik vroeg me gewoon af wat het betekende.P.S. Dat je het weet: dit is de zwarte versie, niet de zilvere. Van binnen verder gewoon hetzelfde..
quote:Ja dat begreep, had je mijn toevoeging aan die vorige post nog gezien?
Op vrijdag 2 mei 2003 13:31 schreef Sai het volgende:
P.S. Dat je het weet: dit is de zwarte versie, niet de zilvere. Van binnen verder gewoon hetzelfde..
PS. Ik kan hem niet halen, maar als hij 2 weken oud is ga ik ervan uit dat je de doos nog wel hebt enzo. Als je hem door indoet en de wat om de doos heen doet kan hij voor met een pakketzegfel van 5 euro op de post, die kosten zal ik vergoeden.
quote:Ik heb de doos nog wel, maar het piepschuime niet meer. Is het ook goed als ik hem dan in een andere, wat kleinere doos verstuur?
Op vrijdag 2 mei 2003 13:33 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Ja dat begreep, had je mijn toevoeging aan die vorige post nog gezien?
quote:ja das geen probleem, heb je nog wel het bonnetje erbij voor eventuele garantie ?
Op vrijdag 2 mei 2003 13:37 schreef Sai het volgende:[..]
Ik heb de doos nog wel, maar het piepschuime niet meer. Is het ook goed als ik hem dan in een andere, wat kleinere doos verstuur?
Ik werk zelf bij de PTT, en ben bang dat ie anders je huis niet haalt...
PS. Mocht je in staat zijn hem vandaag nog voor 5en op de post te doen zou dat mooi zijn want dan is hij er morgen en ben dan gewoon thuis dus kan hem dan in ontvangst nemen. Ik bied dan als snelheids beloning 110 eurie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |