quote:dan ben ik niet de enige
Op donderdag 1 mei 2003 00:05 schreef TimmyAsd het volgende:
ik ga dan werken jah, hoezo?
quote:wat doe je voor werk?
Op donderdag 1 mei 2003 00:06 schreef muzikaliesje het volgende:[..]
dan ben ik niet de enige
Het is dus helemaal niet bijzonder als je aan de bak moet
Wat een luize-leven heb ik nu op de polikliniek van het ziekenhuis waar ik nu werk , vergeleken met mijn werk in het verpleeghuis tot voor 2 jaar geleden
Daar moest ik alles werken, weekenden, feestdagen, avonden, nachten volgens rooster.
Moet er nog steeds aan wennen
quote:Maar wel minder inkomen? of zit ik er geheel naast?
Op donderdag 1 mei 2003 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik bof.
Ik ben vrijWat een luize-leven heb ik nu op de polikliniek van het ziekenhuis waar ik nu werk , vergeleken met mijn werk in het verpleeghuis tot voor 2 jaar geleden
Daar moest ik alles werken, weekenden, feestdagen, avonden, nachten volgens rooster.
Moet er nog steeds aan wennen
waar? -> in de bios
quote:Qua uurloon niet minder.
Op donderdag 1 mei 2003 00:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Maar wel minder inkomen? of zit ik er geheel naast?
quote:Dus...ik ben lekker vrij!
Hoi Sander,*** is deze week vrij. Ik heb even met *** overlegd en wij kunnen ons niet voorstellen dat *** er bezwaar tegen heeft dat je 5 mei vrij neemt.
wie weet daar het zijne van af?
quote:Ja, inderdaad.
Op donderdag 1 mei 2003 12:47 schreef Man_Made_God het volgende:
er was (is?) toch altijd zo'n regeling dat je om de 5 jaar 5 mei vrij bent/was????wie weet daar het zijne van af?
(sinds ik hier woon sta ik er eik pas bij stil dat verschillende landen verschillende dagen ehbben voor bevrijdingsdag en de herdenking van de doden enzo)
quote:eens in de 5 jaar is het een nationale feestdag
Op donderdag 1 mei 2003 12:47 schreef Man_Made_God het volgende:
er was (is?) toch altijd zo'n regeling dat je om de 5 jaar 5 mei vrij bent/was????wie weet daar het zijne van af?
quote:May Day.
Op donderdag 1 mei 2003 19:23 schreef Aernout het volgende:
5 mei = vrije dag
Omdat 1 mei midden in de week valt doen ze hier de eerste maandag in mei = vrij
mayday, mayday, mayday
Bijna hetzelfde
quote:Het is elk jaar een nationale feestdag, alleen geen verplichte vrije dag (wel als je bij de overheid werkt). De meeste bedrijven hebben het in hun cao zo geregeld dat als het een lustrumjaar is (dus 2000, 2005, 2010 enz) je vrij bent, anders is het een gewone werkdag.
Op donderdag 1 mei 2003 14:52 schreef sgoldie het volgende:[..]
eens in de 5 jaar is het een nationale feestdag
Ik werk trouwens in de ict sector.
quote:Hier in Denemarken, waar ik woon, is 5 mei ook geen bijzondere dag en dus ook gewoon werken. Lichtelijk afhankelijk van de branche waarin je werkzaam bent of het bedrijf waar je werkt heb je hier wel meer vrije dagen dan in Nederland. Ik noem bijvoorbeeld een 5-daags weekend met pasen, dat heb ik in Nederland nooit gehad bij m'n werkgever.
Op donderdag 1 mei 2003 14:43 schreef ToBe het volgende:
Hier in Finland, waar ik woon, is 5 mei geen bijzondere dag, dus wordt er gewoon gewerkt.(sinds ik hier woon sta ik er eik pas bij stil dat verschillende landen verschillende dagen ehbben voor bevrijdingsdag en de herdenking van de doden enzo)
[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 05-05-2003 11:56]
quote:krijg je gedonder mee...
Op maandag 5 mei 2003 11:55 schreef amstelbright het volgende:
Zie Wie moet er vandaag (5 Mei) allemaal werken....???
quote:Waarom? Hij verwijst alleen naar een ander topic over hetzelfde onderwerp.
Op maandag 5 mei 2003 11:56 schreef Amstel het volgende:[..]
krijg je gedonder mee...
quote:Die was al gesloten...
Op maandag 5 mei 2003 11:57 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Waarom? Hij verwijst alleen naar een ander topic over hetzelfde onderwerp.
quote:Dat maakt toch niets uit......daar kan men in ieder geval zien dat er veel meer mensen zijn die wel moeten werken dan enkel de mensen in dit topic.
Op maandag 5 mei 2003 11:58 schreef Amstel het volgende:[..]
Die was al gesloten...
quote:Helaas heeft men in dit topic nog niet echt gereageerd....
Op maandag 5 mei 2003 12:00 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Dat maakt toch niets uit......daar kan men in ieder geval zien dat er veel meer mensen zijn die wel moeten werken dan enkel de mensen in dit topic.
quote:Dat klopt, waarom een beter lopend topic dichtgooien? Ik begrijp dat het een dubbeltopic is, maar laat de modjes dan ook eens kijken naar bijv. het aantal reacties en niet alleen naar welk topic het eerste geopend is.
Op maandag 5 mei 2003 12:08 schreef amstelbright het volgende:[..]
Helaas heeft men in dit topic nog niet echt gereageerd....
Iedereen die voor de overheid (of semi-overheid, zoals ik) werkt, is vandaag vrij. Het bedrijfsleven werkt gewoon door.
quote:vind het ook een beetje belachelijk dat alle ambtnaren wel vrij zijn en de rest moet werken
Op maandag 5 mei 2003 12:11 schreef Miss76 het volgende:
[quote]Op maandag 5 mei 2003 11:54 schreef Johnny_Cool het volgende:
Helaas ik ben ook een van die mensen die vandaag moeten werken. Volgends mij zijn de enige mensen die vrij zijn vandaag ambtenaren of vergis ik me daar in?Iedereen die voor de overheid (of semi-overheid, zoals ik) werkt, is vandaag vrij. Het bedrijfsleven werkt gewoon door.
alleen is het superstil
dan maar internetten enzow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |