abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2003 @ 05:21:34 #201
38338 Bogusje
Het binnestebuitenbeentje
pi_10174140
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:23 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Valt met mijn moeder wel mee hoor en juist nu ik wat ouder ben is de band met moeder beter dan voorheen al hoewel ik nog wel het buitenbeentje in de familie ben maar wat milder als vroeger .
Hun hebben ook wel zo'n beetje geaccepteerd dat ik niet echt een huisje, boompje , beestje figuur ben en met stappen heb ik lekker mijn eigen huisje dus geen ouders meer die op zitten te wachten of ik het wel overleefd heb.

Bij de rest was het niet echt schaamte maar meer niet weten hoe ze moesten reageren en dus voor de makkelijkste weg kozen.

Ik heb juist naar mate ik ouder werd dat de band met mijn ouders beter is geworden , terwijl het vroeger juist heel slecht was.

Even twee in een, anders blijft ik kwoten

Ik snap je wel een beetje, bij mij hebben ze ooit ook een soort gelijke diagnose gesteld. Alleen ik was te eigenwijs om het te geloven. En ik weiger het eigenlijk nog steeds te geloven.
Ik was en ben eigenlijk altijd al iemand geweest die erg op zichzelf was, van tijd tot tijd redelijk zwart en depresief, en 10 minuten later weer super vrolijk.
Heeft volgens mij voornamelijk te maken met dingen uit mijn jeugd, klassiek geval van buitenbeentje. Net iets te slim voor de rest van de klas en dat maakt al gauw mensen bang.

Maar ik geloof dat mijn ouders zich er nu ook wel bij neer hebben gelegt dat ik ook niet echt een huisje boompje beestje mens bent, alhoewel ik het nooit uit sluit.
Ik ben alleen van tijd tot tijd onhandelbaar en op die momenten heb ik gewoon alle ruimte van de wereld nodig voor mezelf en kan ik echt niet echt veel mensen op mij heen hebben.
Mijn ervaring is dat de vrouwen in mijn leven (niet zo super veel, op 1 handje te tellen en dan hou je nog vingers over) dat niet echt konden handlen en dat maakt een relatie er niet beter op.

Ik heb me er nu maar bij neer gelegt dat de kans dat ik inderdaad iemand vind die mij echt kan begrijpen, en even door die enorme muur kan heen prikken waarschijnlijk nooit gaat komen.
Dat is van tijd tot tijd best frusterend als ik eerlijk ben. Ga niet zo snel problemen uit de weg, maar als het er op aan komt kies ik super egostisch toch voor mij zelf en ben daar ook altijd eerlijk ingeweest.
Erom heen liegen heeft weinig zin, doe je de ander toch alleen maar onnodig pijn mee.

Lang heb ik me maar in mijn werk verstopt, dat was ook niet echt een optie. Gevolg was een burnout nu ruim 2 jaar geleden, en nog proef ik daar elke dag de vruchten van.

Wat ik inderdaad ook merk is dat naarmate ik ouder word ik beter ben in het relativeren van dingen en het kookpunt minder snel bereik. Maar ik merk ook dat als het kookpunt daar eenmaal is het veel lang duurt voor ik weer kalm ben.

Zo...

als ik hier eenmaal over begin te praten houd het niet zo snel op, en dat tegen mensen die ik eigenlijk niet ken. Ik ga vooruit..
(en als dit geen R&P food is weet ik het ook niet meer)

Weltrusten nederland........

zaterdag 3 mei 2003 @ 11:11:14 #202
11682 Moonah
Jolie femme
pi_10174981
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:50 schreef DeadLock het volgende:
Koken de alleen wonende 30-ers nu ook elke avond braaf voor zichzelf?
Toen ik alleenstaand was, kookte ik zelden echt uitgebreid voor mezelf.
Meestal wat kant en klaars, of een grote pan van het een of ander, waarvan ik dan
1-persoonsdiepvriesporties maakte. Dus vaak op een ander eten, en regelmatig mensen te eten vragen, zorgde ervoor dat ik meestal toch heel fatsoenlijk te eten had!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_10175069
Err...ok, eerlijk dan maar

Nee, ik kook niet als ik alleen thuis ben. Mijn plezier in koken komt van het plezier dat anderen hebben in het eten wat ik klaargemaakt heb voor mijzelf alleen is er voor mij geen lol aan.
Ik ben nu 2 weken (tot volgend weekend) alleen thuis en de pizza man kent mij al aardig goed nu

pi_10175720
Al die jongerentopics hier........
I´m back.
pi_10175741
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
Oh wil jij een topic voor ver boven de 30'ers?
pi_10175786
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh wil jij een topic voor ver boven de 30'ers?

Boven de 40 hè... Mensen met het elan van de jeugd en de wijsheid en bedaagdheid van de ouderdom... (Misschien maar vragen of ik Yvonne en iteejer kan strikken, want fatima ist nicht mehr da...)
I´m back.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 12:10:17 #207
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_10175818
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
We kunnen ook een centraal bejaardentopic openen waar je dan van harte welkom bent Ryan, om samen met ons te keuvelen over hoe leuk het ´vroeger´ was
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_10175835
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:08 schreef Ryan3 het volgende:

Boven de 40 hè... Mensen met het elan van de jeugd en de wijsheid en bedaagdheid van de ouderdom... (Misschien maar vragen of ik Yvonne en iteejer kan strikken, want fatima ist nicht mehr da...)

Je bent nog altijd boven de 30 dus volgens mij pas jij in deze categorie.

* Tijger_m is ook heel dichtbij de 40...ongelofelijk...

pi_10175856
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:10 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

We kunnen ook een centraal bejaardentopic openen waar je dan van harte welkom bent Ryan, om samen met ons te keuvelen over hoe leuk het ´vroeger´ was

In ernst, hoe iemand die net 30 is aankijkt tegen iemand die 41 is, is hetzelfde als hoe iemand van 20 aankijkt tegen iemand van pakweg 30, hè ad infinitum.
I´m back.
pi_10175872
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je bent nog altijd boven de 30 dus volgens mij pas jij in deze categorie.

Staat wel 30-er in de topictitel...
quote:
* Tijger_m is ook heel dichtbij de 40...ongelofelijk...
Weet ik...
I´m back.
pi_10175893
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:10 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Jij bent nog niet eens 30-er trouwens, zie ik... Alvast aan het wennen...?
I´m back.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 12:18:44 #212
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_10175935
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent nog niet eens 30-er trouwens, zie ik... Alvast aan het wennen...?

Ehm... nou weet je... het zit zo:
Deeltje 1 hiervan, dat ik heb geopend, was ook geen echt dertigers-topic. Het had ermee te maken dat ik in de paniek schoot als ik om me heen kijk en iedereen al huisje-boompje-beestje-achtig zag zitten te zijn (hm, vreemde zin, but you get my point).
Er wordt van buitenaf druk op je uitgeoefend. ´Zou je niet eens opschieten´. Dat werk. Ook in verband met biologische klok enzo. En daar werd ik nogal zenuwachtig van.

En toen de dertigers zich hier gingen verzamelen en er meerdere deeltjes volgden... toen mocht ik (als BIJNA dertiger) blijven gelukkig... lief he

Dit was het openingstopic Ryan, zoals je ziet ging dat over bijna dertig
Bijna 30... is dit het nou?

[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 03-05-2003 12:22]

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_10175944
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:12 schreef Ryan3 het volgende:

In ernst, hoe iemand die net 30 is aankijkt tegen iemand die 41 is, is hetzelfde als hoe iemand van 20 aankijkt tegen iemand van pakweg 30, hè ad infinitum.

Da's mischien gek maar ik heb dat eigenlijk nooit zo ervaren, ik zei net dat ik bijna 40 was en ineens denk ik bij mijzelf "shit...da's eigenlijk best wel oud" maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen bij 'oud'.
Mijn vader is 62 en die kan ik eigenlijk niet eens als 'oud' zien, hij is veel te actief vooral mentaal om oud te zijn.

PS: voor Loesje, wij 'ouderen' zijn heel lief

zaterdag 3 mei 2003 @ 12:23:32 #214
40958 ETC
Six Bullets...
pi_10175989
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:18 schreef Loesje29 het volgende:
verhaaltje
Neem even contact op als je wil. msn = jemadiving@hotmail.com
Yoohoo!.... I'll make you famous!
  zaterdag 3 mei 2003 @ 12:24:20 #215
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_10175999
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
...PS: voor Loesje, wij 'ouderen' zijn heel lief
Weet ik toch

Ik heb ook veel respect voor de ouderen

Hm, trouwens... ik heb net in mijn post hierboven een linkje gezet naar het eerste deel dat ik toen geplaatst heb. Als ik dat teruglees nu, is er van dat negatieve gevoel nog maar verdomd weinig over. Wonderbaarlijk hoe dat in relatief korte tijd kan omslaan...

pi_10176033
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:24 schreef Loesje29 het volgende:

Weet ik toch

Ik heb ook veel respect voor de ouderen

Hm, trouwens... ik heb net in mijn post hierboven een linkje gezet naar het eerste deel dat ik toen geplaatst heb. Als ik dat teruglees nu, is er van dat negatieve gevoel nog maar verdomd weinig over. Wonderbaarlijk hoe dat in relatief korte tijd kan omslaan...

Kijk, dat is nou het magische effect van met 30'ers omgaan
  zaterdag 3 mei 2003 @ 12:26:27 #217
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_10176058
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:23 schreef ETC het volgende:

[..]

Neem even contact op als je wil. msn = jemadiving@hotmail.com

Will do...
pi_10176068
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:24 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Euhm, misschien ook iets te maken met de hormoonhuishouding?
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
pi_10176097
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:18 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Ehm... nou weet je... het zit zo:
Deeltje 1 hiervan, dat ik heb geopend, was ook geen echt dertigers-topic. Het had ermee te maken dat ik in de paniek schoot als ik om me heen kijk en iedereen al huisje-boompje-beestje-achtig zag zitten te zijn (hm, vreemde zin, but you get my point).
Er wordt van buitenaf druk op je uitgeoefend. ´Zou je niet eens opschieten´. Dat werk. Ook in verband met biologische klok enzo. En daar werd ik nogal zenuwachtig van.

En toen de dertigers zich hier gingen verzamelen en er meerdere deeltjes volgden... toen mocht ik (als BIJNA dertiger) blijven gelukkig... lief he

Dit was het openingstopic Ryan, zoals je ziet ging dat over bijna dertig
Bijna 30... is dit het nou?

I see... Ik zou me als ik jou was niet al te druk maken om die omgeving van je hoor. Dat zegt iedereen natuurlijk, maar het is nog echt waar ook...
I´m back.
pi_10176189
Hoe zit het btw met je nick, Loesje, als je straks 30 wordt...?
I´m back.
pi_10176214
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
Vragen wij toch ook niet aan jou, Ryan3
  zaterdag 3 mei 2003 @ 12:36:26 #222
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_10176226
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vragen wij toch ook niet aan jou, Ryan3

hehehe
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Admin zaterdag 3 mei 2003 @ 12:38:43 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_10176278
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik mag nog niet meedoen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_10176279
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
Inkoppertje. Altijd 29.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_10176374
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:38 schreef thoth het volgende:

Inkoppertje. Altijd 29.

Kennisje van mij is al voor 7e keer 29 geworden

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')