@ys: k weet niet, ben nie aantrekkelijk genoeg denk ik
quote:Uitklapwijf?
Op woensdag 30 april 2003 23:19 schreef Jerruh het volgende:
ey marc!
zat dat uitklapwijf in de aflevering van vandaag?@ys: k weet niet, ben nie aantrekkelijk genoeg denk ik
quote:meisje dat zichzelf uitklapt en dan verdwijnt..
Op woensdag 30 april 2003 23:20 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Uitklapwijf?
quote:aha.....
Op woensdag 30 april 2003 23:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
meisje dat zichzelf uitklapt en dan verdwijnt..
quote:Huh?
Op woensdag 30 april 2003 23:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
meisje dat zichzelf uitklapt en dan verdwijnt..
quote:nee dus..
Op woensdag 30 april 2003 23:21 schreef Marc_mga het volgende:[..]
aha.....
quote:dan voel ik me niet aangesproken
Op woensdag 30 april 2003 23:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
zoek maar uit..
@caz: nope, dan had ik wel woeste werchterrocker geroepen
quote:Als je nou es met een naam kwam ofzo, of überhaubt iets waar je het over hebt, voor hetzelfde geld bedoel je de koningin
Op woensdag 30 april 2003 23:22 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee dus..
damn ik wacht al de hele tijd op dat moment...
quote:dat weet ik dus niet, tis iig een meisje dat voor willow geloof ik staat op een moment, en dan gooit ze haar mond open en dan klapt alles wat normaal in het lichaam zit naar de buitenkant en poef, ze verdwijnt
Op woensdag 30 april 2003 23:23 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Als je nou es met een naam kwam ofzo, of überhaubt iets waar je het over hebt, voor hetzelfde geld bedoel je de koningin
dus niet de koningin grmbl
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 30-04-2003 23:26]
quote:Okay...
Op woensdag 30 april 2003 23:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
dat weet ik dus niet, tis iig een meisje dat voor willow geloof ik staat op een moment, en dan gooit ze haar mond open en dan klapt alles wat normaal in het lichaam zit naar de buitenkant en poef, ze verdwijnt
third schrijf je btw met een d
quote:boeie ik met th ofzo
Op woensdag 30 april 2003 23:26 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Okay...
third schrijf je btw met een d
quote:En jij ontwerpt een huis die bestaat uit stro?
Op woensdag 30 april 2003 23:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
boeie ik met th ofzo
Herken ik hier een sprookje in?
quote:you arent straigth to the point huh?
Op woensdag 30 april 2003 23:34 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
En jij ontwerpt een huis die bestaat uit stro?
Herken ik hier een sprookje in?
quote:Wel straight.
Op woensdag 30 april 2003 23:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
you arent straigth to the point huh?
Snooker was trouwens ook spannend, daardoor heb ik het hele begin van Angel gemist, ik bleef te lang hangen toen ik even wat rondzapte in de reclame
quote:ow...
Op woensdag 30 april 2003 23:38 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Wel straight.
quote:Ik geloof je direct.
Op woensdag 30 april 2003 23:43 schreef Andyvie het volgende:
Allo! Het waren weer goede afleveringen van Charmed, Buffy en Angel vond ikSnooker was trouwens ook spannend, daardoor heb ik het hele begin van Angel gemist, ik bleef te lang hangen toen ik even wat rondzapte in de reclame
quote:zooooo, buffy klaar
Allo! Het waren weer goede afleveringen van Charmed, Buffy en Angel vond ikSnooker was trouwens ook spannend, daardoor heb ik het hele begin van Angel gemist, ik bleef te lang hangen toen ik even wat rondzapte in de reclame
charmed was echt goede aflevering, veel humor! en buffy, super!!!
ow, en cassie komt me weer bekend voor.
quote:Hij zegt dat je een domme big bent die beter voorbeeld kan nemen aan het slimme biggetje voordat je nog opgegeten word
Op woensdag 30 april 2003 23:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
you arent straigth to the point huh?
quote:Ken uw sprookjes.
Op woensdag 30 april 2003 23:46 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Hij zegt dat je een domme big bent die beter voorbeeld kan nemen aan het slimme biggetje voordat je nog opgegeten word
quote:gosh..
Op woensdag 30 april 2003 23:46 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Hij zegt dat je een domme big bent die beter voorbeeld kan nemen aan het slimme biggetje voordat je nog opgegeten word
waarom denk je dat ik straight 2 the point zeg..
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 30-04-2003 23:50]
quote:Ik vond de Buffy van vorige week beter eerlijk gezegd, dit is zo'n seizoen opvulling eigelijk...
Je hebt niks gemist hoor van Angel, dat was gewoon Cordelia die bang was voor de 'gang' terwijl zij haar probeerde uit te leggen wie ze was enzo..
quote:Ok, de big was niet dom maar naief.
Op woensdag 30 april 2003 23:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
gosh..
we zijn weer vriendelijk vandaag iig
quote:Jij moet niet alles opvatten alsof ik je naar een heldimensie wil sturen
Op woensdag 30 april 2003 23:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
gosh..
we zijn weer vriendelijk vandaag iigwaarom denk je dat ik straight 2 the point zeg..
quote:en waarom het sprookje van de drie biggetjes nu? ik vond die van raponsel en het meisje met de ketting leuker..
Op woensdag 30 april 2003 23:49 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ok, de big was niet dom maar naief.
quote:been there done that!
Op woensdag 30 april 2003 23:50 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Jij moet niet alles opvatten alsof ik je naar een heldimensie wil sturen
remember the gosh!
quote:In ieder sprookje zit een moraal en dit moraal was toevallig even passend.
Op woensdag 30 april 2003 23:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
en waarom het sprookje van de drie biggetjes nu? ik vond die van raponsel en het meisje met de ketting leuker..
quote:Weet ik, ik heb alleen de eerste minuten tot de eerste reclame gemist
Op woensdag 30 april 2003 23:48 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Je hebt niks gemist hoor van Angel, dat was gewoon Cordelia die bang was voor de 'gang' terwijl zij haar probeerde uit te leggen wie ze was enzo..
quote:Vind het trouwens geen bijzondere wending ofzo, normaal heb ik bij Angel echt dat het spannend is, enige dat ik geweldig vind is dat mijn favoriete personage (naast Doyle), Lorne, weer terug is!
Op woensdag 30 april 2003 23:55 schreef Andyvie het volgende:[..]
Weet ik, ik heb alleen de eerste minuten tot de eerste reclame gemist
Maar het verhaal was daarna nog erg goed te volgen
edit: speaking of Doyle, hij mag wel in het hunks topic Jammer dat ik zn té stoere/lieve accent er niet bij kan zetten gelijk
[Dit bericht is gewijzigd door Marc_mga op 30-04-2003 23:58]
quote:cordelia en sentimenteel is niks, die moet je alleen meemaken met een hoge dosis humor!
Op woensdag 30 april 2003 23:55 schreef Andyvie het volgende:[..]
Weet ik, ik heb alleen de eerste minuten tot de eerste reclame gemist
Maar het verhaal was daarna nog erg goed te volgen
charmed vond ik trouwens errug lekker, in tegenstelling tot normaal, waarin ik het een beetje kinderachtig vind...
vooral da vuurwerk van piper
quote:Dit kan niet waar zijn.......
Sad news from another board.
It is with great sadness that I have to report that Glenn Quinn passed away December 2, 2002. Services for Glenn will be held privately with his family and close friends.Glenn's body of work earned him the devotion of fans around the world, and he will most certainly be sorely missed.
Tara O'Shea
webmaster, glenn-quinn.com
quote:doyle dood????
Op donderdag 1 mei 2003 00:00 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Dit kan niet waar zijn.......
quote:3 december 2002 overleden, ben nu aan het uitzoeken hoe.. Het staat in ieder geval overal, inclusief officiële site enzo dus het is niet nep ofzo
Op donderdag 1 mei 2003 00:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
doyle dood????
![]()
![]()
quote:doyle dus...
Op donderdag 1 mei 2003 00:02 schreef Marc_mga het volgende:
[afbeelding]Damn.... tis waar
Wat erg...
quote:Dit vind ik niet leuk gewoon, was een goeie, zeer komische acteur
The tragic details of the death of Irish actor Glenn Quinn, famous for his roles in hit TV series' Angel and Roseanne, have been released to the press.According to reports the talented Dublin actor died on a friend's couch in LA from a heroin overdose. When he was found he had a syringe in his pocket and a packet of heroin.
The Los Angeles coroner stated that tests showed that 5ft 7ins Glenn had .32ml of morphine in his blood and he was 12st 7lb when he died. He also had needle marks in both arms.
According to reports the 32 year old's spleen, liver, and lungs were all congested and his heart was enlarged. The official cause of his death on December 2nd 2002 was given as "morphine intoxication" due to a lethal heroin injection.
*brrrr* wat een enge site, kan je gewoon kijken wie allemaal gestorven is, vandaag of vóór zijn/haar 30ste ofzo
Koninginnedag die uiteindelijk nog erg leuk werd, ondanks de regen. Ik ben nu dronken en heb een hernia, mede doordat xman mij 2 keer te hevig optilde
quote:Een heroine-overdosis.....je verwacht toch helemaal niet dat iemand zoals hij verslaafd is aan heroine
Op donderdag 1 mei 2003 00:11 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Dit vind ik niet leuk gewoon, was een goeie, zeer komische acteur
Ik kan me nu vaag een stukje herinneren "in loving memorie off..." bij Angel, ik denk dat Glenn Quinn me toen niks heeft gezegd.
quote:Hahaha, blij dat je een leuke dag hebt gehad
Op donderdag 1 mei 2003 00:18 schreef LuQas het volgende:Koninginnedag die uiteindelijk nog erg leuk werd, ondanks de regen. Ik ben nu dronken en heb een hernia, mede doordat xman mij 2 keer te hevig optilde
quote:Nee dat wisten al zijn fans niet, hij had hele veel persoonlijke worstelingen die hij gewoon niet liet zien, heb net een hele mooie tekst met een korte biografie en een verhaal rondom zijn leven gelezen, dit is het einde:
Op donderdag 1 mei 2003 00:19 schreef Andyvie het volgende:[..]
Een heroine-overdosis.....je verwacht toch helemaal niet dat iemand zoals hij verslaafd is aan heroine
quote:Best mooi
I doubt that Glenn Quinn himself fully realized how seriously we fans took the question of his life and death. He would probably have wanted us to do nothing more than laugh for a moment at the irony of it all, and then go on, without looking back.But we look back, just the same, and we remember.
We will never forget Glenn Quinn.
quote:eya luqas, zuiplap!
Op donderdag 1 mei 2003 00:18 schreef LuQas het volgende:Koninginnedag die uiteindelijk nog erg leuk werd, ondanks de regen. Ik ben nu dronken en heb een hernia, mede doordat xman mij 2 keer te hevig optilde
quote:Waarom heb je mij niet geroepen?
quote:Slaap lekker!
Op donderdag 1 mei 2003 00:39 schreef Jerruh het volgende:
ik ga slape
hef a nice queensafterparty
Ik moet straks weer werken!
Ik ga dood.. ik weet het nu al.. tot morgen allemaal!
iedereen is zeker dood nu?
nog 1 iemand in mijn msn staat op ben zo terug, maar die verdenk ik er van stiekem al te slapen
voor degene die morgenvroeg gaat beginnen
ik ben lekker rustig dus zullen we ook zo op deze dag van de arbeid (althans dat melde mijn pc) zo doorgaan
weltrusten en goedemorgen mensjes
quote:Op deze dag van de arbeid ben ik (helaas) weer aan de arbeid...
Op donderdag 1 mei 2003 08:26 schreef Riann het volgende:
goedenmorgen* Riann gaat zo dadelijk shoppen
quote:veel plezier dan maar
Op donderdag 1 mei 2003 08:29 schreef Twoflower het volgende:[..]
Op deze dag van de arbeid ben ik (helaas) weer aan de arbeid...
feestje was keileuk vannacht,
alleen kan iemand me misschien
uitleggen wrom ik nu al klaarwakker
hoor te zijn
wel in goede conditie trouwens want ik heb geBOBd
quote:Misschien omdat je moet werken? (Zoals ik...)
Op donderdag 1 mei 2003 09:50 schreef onetouch het volgende:
mogguhfeestje was keileuk vannacht,
alleen kan iemand me misschien
uitleggen wrom ik nu al klaarwakker
hoor te zijn
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
Misschien omdat je moet werken? (Zoals ik...)
quote:je hebt het er maar moeilijk mee
Op donderdag 1 mei 2003 08:57 schreef Twoflower het volgende:
Ik heb het idee dat een bepaalde user weer terug is op Fok!, nadat 'ie al een paar keer had aangekondigd dat 'ie niet meer terug zou komen... IK snap het niet meer hoor...
quote:en wat doe jij zo vroeg op?
Op donderdag 1 mei 2003 09:54 schreef LuQas het volgende:[..]
je hebt het er maar moeilijk mee
quote:Valt wel mee hoor. Ik snap het alleen niet. Maar ik ga me er het hoofd ook niet over breken, hij doet maar wat 'ie niet laten kan.
Op donderdag 1 mei 2003 09:54 schreef LuQas het volgende:[..]
je hebt het er maar moeilijk mee
quote:Ik werd wakker gesmst en toen was het licht en toen kon ik niet meer slapen...
Op donderdag 1 mei 2003 09:55 schreef onetouch het volgende:[..]
en wat doe jij zo vroeg op?
quote:Joh, dit is een internetforum. Het verbaast me soms echt hoe serieus mensen dit hele fenomeen soms schijnen te nemen.
Op donderdag 1 mei 2003 09:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Valt wel mee hoor. Ik snap het alleen niet. Maar ik ga me er het hoofd ook niet over breken, hij doet maar wat 'ie niet laten kan.
quote:Terwijl het mij juist verbaast hoe makkelijk sommige mensen er mee om kunnen gaan... Zal wel aan de persoon in kwestie liggen... Maakt verder ook niet uit...
Op donderdag 1 mei 2003 09:58 schreef LuQas het volgende:[..]
Joh, dit is een internetforum. Het verbaast me soms echt hoe serieus mensen dit hele fenomeen soms schijnen te nemen.
quote:Hoe lang nog?
Op donderdag 1 mei 2003 10:08 schreef onetouch het volgende:
ik zeg maar zooo, ik ga eens lekker lang douchen
quote:Je wil weten of het nog zin heeft te gluren?
Op donderdag 1 mei 2003 10:25 schreef Twoflower het volgende:
Hoe lang nog?
quote:En als je je ogen dicht doet?
Op donderdag 1 mei 2003 09:58 schreef LuQas het volgende:
Ik werd wakker gesmst en toen was het licht en toen kon ik niet meer slapen...
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:27 schreef NathaN het volgende:[..]
Je wil weten of het nog zin heeft te gluren?
Nee, tuurlijk niet. Hoe kan ik nou gluren vanuit Enschede????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |