Edit: Omdat ik zo aardig ben heb ik het even opgezocht:
Voorstelling:
R.E.M. & SUPPORT ACT
Datum:
zo 22 jun 2003
Tijd:
20:00
Zaal:
Heineken Music Hall, AMSTERDAM
Kaarten 40 Euro, voor de andere (Tivoli) 30 Euro.
Gaaf super!!!
* calvobbes komt superlatieven te kort
* calvobbes is hyper
Dit had ik niet meer aan zien komen!
Wel vreemd dat de kaarten nu al in de vvk zijn, maar dat maakt mij niet meer uit! Ik ga naar de HMH!!!
Liever was ik natuurlijk naar Tivoli gegaan, maar die dag heb ik een trouwerij....
HMH is natuurlijk wel 100 keer beter dan op een megafestival terrein en dan geven ze ook hun eigen show. Zonder dat ze zich aan moeten passen aan een kleine zaal of festivalpodium
Tivoli: https://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=7505 * uitverkocht *
Music Hall: https://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=7506
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 30-04-2003 23:30]
quote:Hmm ik vraag me af of je wel eens naar een festival geweest bent, want een festival vind ik persoonlijk ook heel erg leuk, ga er tenslotte niet voor niets weer naar twee (Werchter en Lowlands), maar het is wel zo dat een concert iets intenser is. Feit blijft...festivals zijn leuk als je er van houdt en concerten in grote of kleine zalen ook... geen enkele reden dunkt me om een andere vorm van plezier zoeken af te kraken..
Op woensdag 30 april 2003 21:13 schreef calvobbes het volgende:
Woei! Ik ben blij dat ik niet naar Werchter of een andere verre plaats zou gaanHMH is natuurlijk wel 100 keer beter dan op een megafestival terrein en dan geven ze ook hun eigen show. Zonder dat ze zich aan moeten passen aan een kleine zaal of festivalpodium
quote:ja hoor. Ben twee keer naar Pinkpop geweest.
Op woensdag 30 april 2003 21:30 schreef peaceman het volgende:Hmm ik vraag me af of je wel eens naar een festival geweest bent
Ook wel erg leuk, maar als ik naar Werchter was gegaan, was dat voor alleen maar R.E.M. en Coldplay zijn gegaan. En dat is toch wel zonde voor zo'n hele dag.
quote:Tja ... Pinkpop... ben er ook drie keer geweest maar is toch echt niet hetzelfde als bijvoorbeeld lowlands of Werchter. Wat Werchter betreft... alleen voor Coldplay en REM?, vergeet je dan Radiohead niet (en nog wel een paar, maar vooral die!)???
Op woensdag 30 april 2003 21:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
ja hoor. Ben twee keer naar Pinkpop geweest.
Ook wel erg leuk, maar als ik naar Werchter was gegaan, was dat voor alleen maar R.E.M. en Coldplay zijn gegaan. En dat is toch wel zonde voor zo'n hele dag.
quote:ja dat weet ik
Op woensdag 30 april 2003 21:42 schreef peaceman het volgende:Trouwens even info voor jou over Werchter... er zijn ook DAGkaarten! Aangezien Coldplay en REM op dezelfde dag spelen zou je dan 50 euro betalen voor twee acts ipv 40 voor 1 act in de HMH....
Maar Coldplay ga ik 1 juli wel zien, samen met Live.
En wat mij niet zo aanstaat aan bijv Werchter is dat je de hele dag bandjes hebt. Tegen de tijd dat de hoofdact begint ben ik al doodop. Daarnaast is de kans groot dat je ergens helemaal achteraan staat en maar moet hopen dat ze TV schermen hebben
quote:Samen met Live?...hmmmm live is best leuk om eens een keer te zien en de show die ze neerzetten is best aardig, alleen elke keer hetzelfde en daarvoor is hun muziek nou net niet boeiende genoeg naar mijn mening.
Op woensdag 30 april 2003 21:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
ja dat weet ik
Daarom dus alleen naar R.E.M. en Coldplay
Maar Coldplay ga ik 1 juli wel zien, samen met Live.
En wat mij niet zo aanstaat aan bijv Werchter is dat je de hele dag bandjes hebt. Tegen de tijd dat de hoofdact begint ben ik al doodop. Daarnaast is de kans groot dat je ergens helemaal achteraan staat en maar moet hopen dat ze TV schermen hebben
HELP
HELP
HELP
Wie heeft er een kaartje voor Tivoli over, PLEASE? Tell me, sell me... ik ga nooit meer koninginnedag vieren
quote:Er is een Fok!er die misschien wel twee kaartjes heeft, maar die ligt al te slapen! Ik zal 'm morgen eens aanspreken of die de kaartjes nog weg wilt doen
Op woensdag 30 april 2003 23:30 schreef darktower het volgende:Wie heeft er een kaartje voor Tivoli over, PLEASE? Tell me, sell me... ik ga nooit meer koninginnedag vieren
please...
quote:graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Op woensdag 30 april 2003 23:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Er is een Fok!er die misschien wel twee kaartjes heeft, maar die ligt al te slapen! Ik zal 'm morgen eens aanspreken of die de kaartjes nog weg wilt doen
quote:Kutdwerg.
Op donderdag 1 mei 2003 07:18 schreef dwerg het volgende:
Heej, Locuta, en wie denk je dat die fokker is die 2 kaartjes voor Tivoli heeft.
quote:Ah. Jullie hebben elkaar al gevonden
Heej, Locuta, en wie denk je dat die fokker is die 2 kaartjes voor Tivoli heeft.
Staat trouwens op de R.E.M. site dat de vvk pas op 3 mei start
Nu maar hopen dat Ticketservice geen foutje heeft gemaakt en alle kaartjes terug gaat eisen ofzo
quote:Ow wacht effe, er staat nu wat meer info op de site:
Op donderdag 1 mei 2003 08:24 schreef calvobbes het volgende:Staat trouwens op de R.E.M. site dat de vvk pas op 3 mei start
quote:Dus als je nog geen kaartjes (of geld hebt) zaterdag heb je een nieuwe kans, maar zeker Tivoli zal snel uitverkocht zijn. Dus succes
TICKETS AVAILABLE TO HOLLAND AND BRIXTON ACADEMY SHOWSTickets are now available to R.E.M.'s just announced June concerts in Utrecht, Holland, Amsterdam, and Brixton Academy in London. Last evening REMHQ notified Fan Club members in an e-mail with details of the pre-sale offer which began at 9:00AM (UK and Holland time). Later today, members of R.E.M.'s Online Fan Community List were informed of the sale (to become a member of the online fan community list, enter your e-mail address in the box located at the lower left-hand side of this page and be guaranteed of receiving future notices).
If you are interested in participating in this limited opportunity to purchase tickets to Utrecht, Amsterdam, or the Brixton shows before the general public onsale begins on Saturday, May 3rd, please read details in the e-mail below:
Hello from R.E.M.HQ!
You are receiving this e-mail because you signed up for either R.E.M.'s Fan Club or the Online Fan Community e-mail list.R.E.M. has just added four dates to their 2003 Tour in Europe:
June 21st: Utrecht, Holland at The Tivoli
June 22nd: Amsterdam, Holland at the Heineken Music Hall, with special guest Pete Yorn
June 24th: London at Brixton Academy, with special guest Pete Yorn
June 25th: London at Brixton Academy, with special guest Mull Historical SocietyAn online ticket pre-sale is currently being held for all four shows at the three web sites listed below.
NO passwords are required. You may purchase up to 2 tickets per show.
Please bear in mind that tickets to these four shows are extremely limited. We cannot guarantee that everyone will get tickets through this offer. However, we will be holding back a limited amount of tickets for the general public onsale starting Saturday, May 3rd, which will be available through normal retail outlets.
TICKET DETAILS:
Utrecht: Euro 33.90: Euro 30. + Euro 3.90 (box office and dispatch charge)
Amsterdam: Euro 44.10: Euro 40. + Euro 4.10 (box office and dispatch charge)
Brixton: £39.50: £35. + £4.50 (box office charge and dispatch charge)
Ik hoop het...
quote:Als je even mijn post boven die van jou leest, snap je misschien hoe het wel zit
Op donderdag 1 mei 2003 08:47 schreef green_machine het volgende:
raar hoor, op de sites van de HMH en die van Tivoli is allebei niks te vinden. Wel op die van REM idd. Toch heel erg raar allemaal, want normaal gaan kaarten ALTIJD op zaterdag in de vvk. Nou ja, ik ben blij voor de echte fans die een kaartje hebben kunnen bemachtigen voor Tivoli.
quote:Yep. Zaterdag gaan er nog kaarten in de vvk via de postkantoren etc.
Op donderdag 1 mei 2003 08:52 schreef Kanis het volgende:
Dit betekent dus dat er naast de online vvk, op 3 mei nieuwe kaartjes beschikbaar zijn??
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 08:54 schreef calvobbes het volgende:
Yep. Zaterdag gaan er nog kaarten in de vvk via de postkantoren etc.
quote:Als het goed is kan dat niet eens. De kaarten worden via een centraal computersysteem vrijgegeven. En dan kunnen op alle verkooppunten kaarten worden verkocht.
Op donderdag 1 mei 2003 09:03 schreef Kanis het volgende:Of zijn er andere verkooppunten die bv. al om 9.00 uur beginnen??
quote:Dat meen je niet.... * darktower is ineens HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg blij... ik stuur je broertje effe op je af
REM
21 juni Tivoli Utrecht
zaal open 19.30 uur, aanvang 21.00 uur
entree € 30,-
REM + support Pete Yorn
22 juni Heineken Music Hall Amsterdam
aanvang 20.00 uur
entrée € 40,-
kaartverkoop begint a.s. zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service bij de bekende voorverkoopadressen.
Er zijn a.s zaterdag dus nog kaartjes!!!
quote:Gewoon op tijd bij het postkantoor zijn(en hopen dat de postkantoor medewerker (melkert/ID baan) snel kan tikken!
Op donderdag 1 mei 2003 14:34 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb geen creditcard.
Kan ik ook nog op een andere manier bestellen?
quote:Frustrerend zeg, dit!!!! Ik wil die lui al live zien sinds ik 13 was *grrrr*
Op donderdag 1 mei 2003 14:36 schreef kezmania het volgende:[..]
Gewoon op tijd bij het postkantoor zijn(en hopen dat de postkantoor medewerker (melkert/ID baan) snel kan tikken!
quote:Zo lastig is het toch niet om tegen 9.45 bij het postkantoor te zijn
Op donderdag 1 mei 2003 14:39 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Frustrerend zeg, dit!!!! Ik wil die lui al live zien sinds ik 13 was *grrrr*
*zucht*
quote:Voorverkoop is gestart via de site. Bij de postkantoren komen zaterdag nog meer kaarten in de voorverkoop. Prijs zal hetzelfde zijn (reserveringskosten heb je altijd).
Op donderdag 1 mei 2003 15:49 schreef Echoes het volgende:
waaah..ik wordt gek, iedereen roept hier dat ze kaartjes hebben weten te bemachtigen..maar hoe dan als de verkoop pas zaterdag start?!?!?!*zucht*
quote:Ik las dat je het inmiddels al via vrienden hebt geregeld, maar wat je normaal gesproken ook kan doen bij Ticketservice is bellen (met een of ander 0900-nummer, zie hun website). Ze reserveren de tickets dan voor je en bij het postkantoor kun je ze dan later ophalen.
Op donderdag 1 mei 2003 14:34 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb geen creditcard.
Kan ik ook nog op een andere manier bestellen?
pff..ff 2 kaartjes besteld..nou hopen dat het allemaal lukt
wel duur zeg hey..tjonge
nouja, we hebben 2 keer (vroeger) kaartjes gehad voor REM, en 2 keer ging het niet door. Dus 3 keer is scheepsrecht..
quote:Wat heet duur. Neil Young, The Stones, en nog vele anderen vragen aanzienlijk meer hoor.
Op donderdag 1 mei 2003 16:20 schreef Echoes het volgende:
pff..ff 2 kaartjes besteld..nou hopen dat het allemaal lukt
wel duur zeg hey..tjonge
Je kan via creditcard maar 2 kaartjes bestellen, kun je dit ook 2 keer doen? Zodat je dus 4 kaartjes hebt?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |