abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10116761
Het is ongelofelijk maar écht waar: op zaterdag 21 juni geeft R.E.M. een concert in Tivoli in Utrecht. En er zijn nog kaarten! Je kunt ze bestellen op www.ticketservice.nl (R.E.M. moet je met de puntjes schrijven).
pi_10116842
Zit dan op Waldrock jammer genoeg dus dat wordt niks anders was ik wel geweest
  woensdag 30 april 2003 @ 19:21:57 #3
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_10116911
En is er nog een concert gepland, kijk voor meer info maar even op www.ticketservice.nl (ik las het in nl.muziek, en news lezen doe ik in Linux, zit nu in Windows, dus helaas. Met groups.google.nl moet het ook te vinden zijn.)

Edit: Omdat ik zo aardig ben heb ik het even opgezocht:

Voorstelling:
R.E.M. & SUPPORT ACT
Datum:
zo 22 jun 2003
Tijd:
20:00
Zaal:
Heineken Music Hall, AMSTERDAM

Kaarten 40 Euro, voor de andere (Tivoli) 30 Euro.

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_10117166
DANK

Twee kaarten besteld!

pi_10117399
Als ik m'n mail niet had gecheckt, was ik hier niet achter gekomen. Gaaf dat ze eindelijk weer naar Nederland komen! Ik heb inmiddels twee kaarten voor Amsterdam besteld. Nu kan ik dus zowel in Amsterdam als op Werchter R.E.M live gaan zien. .
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
  woensdag 30 april 2003 @ 20:51:28 #6
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_10118423
Goed hahahaha, ze komen eindelijk weer!
eerst dus REM zien in de intieme sfeer van Tivoli en daarna als afsluiter op Werchter... (ook Radiohead daar!) en later op lowlands nog The White Stripes.... het wordt een mooie zomer!
pi_10118556
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

Gaaf super!!!

* calvobbes komt superlatieven te kort

* calvobbes is hyper

Dit had ik niet meer aan zien komen!

Wel vreemd dat de kaarten nu al in de vvk zijn, maar dat maakt mij niet meer uit! Ik ga naar de HMH!!!

Liever was ik natuurlijk naar Tivoli gegaan, maar die dag heb ik een trouwerij....

pi_10118634
10 euro meer betalen voor een sfeerloze kuthal t.o.v. tivoli.. uhm tja..
Het is eigenlijk niet eens mijn muziek, maar ik ga fijn naar tivoli...
pi_10118753
Woei! Ik ben blij dat ik niet naar Werchter of een andere verre plaats zou gaan

HMH is natuurlijk wel 100 keer beter dan op een megafestival terrein en dan geven ze ook hun eigen show. Zonder dat ze zich aan moeten passen aan een kleine zaal of festivalpodium

pi_10118857
Voor de mensen die gestresst dit topic binnen vallen en meteen kaarten willen bestellen:

Tivoli: https://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=7505 * uitverkocht *
Music Hall: https://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=7506

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 30-04-2003 23:30]

woensdag 30 april 2003 @ 21:30:11 #11
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_10119036
quote:
Op woensdag 30 april 2003 21:13 schreef calvobbes het volgende:
Woei! Ik ben blij dat ik niet naar Werchter of een andere verre plaats zou gaan

HMH is natuurlijk wel 100 keer beter dan op een megafestival terrein en dan geven ze ook hun eigen show. Zonder dat ze zich aan moeten passen aan een kleine zaal of festivalpodium

Hmm ik vraag me af of je wel eens naar een festival geweest bent, want een festival vind ik persoonlijk ook heel erg leuk, ga er tenslotte niet voor niets weer naar twee (Werchter en Lowlands), maar het is wel zo dat een concert iets intenser is. Feit blijft...festivals zijn leuk als je er van houdt en concerten in grote of kleine zalen ook... geen enkele reden dunkt me om een andere vorm van plezier zoeken af te kraken..
pi_10119099
quote:
Op woensdag 30 april 2003 21:30 schreef peaceman het volgende:

Hmm ik vraag me af of je wel eens naar een festival geweest bent

ja hoor. Ben twee keer naar Pinkpop geweest.

Ook wel erg leuk, maar als ik naar Werchter was gegaan, was dat voor alleen maar R.E.M. en Coldplay zijn gegaan. En dat is toch wel zonde voor zo'n hele dag.

woensdag 30 april 2003 @ 21:42:10 #13
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_10119240
quote:
Op woensdag 30 april 2003 21:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja hoor. Ben twee keer naar Pinkpop geweest.

Ook wel erg leuk, maar als ik naar Werchter was gegaan, was dat voor alleen maar R.E.M. en Coldplay zijn gegaan. En dat is toch wel zonde voor zo'n hele dag.

Tja ... Pinkpop... ben er ook drie keer geweest maar is toch echt niet hetzelfde als bijvoorbeeld lowlands of Werchter. Wat Werchter betreft... alleen voor Coldplay en REM?, vergeet je dan Radiohead niet (en nog wel een paar, maar vooral die!)???
Trouwens even info voor jou over Werchter... er zijn ook DAGkaarten! Aangezien Coldplay en REM op dezelfde dag spelen zou je dan 50 euro betalen voor twee acts ipv 40 voor 1 act in de HMH....
pi_10119287
quote:
Op woensdag 30 april 2003 21:42 schreef peaceman het volgende:

Trouwens even info voor jou over Werchter... er zijn ook DAGkaarten! Aangezien Coldplay en REM op dezelfde dag spelen zou je dan 50 euro betalen voor twee acts ipv 40 voor 1 act in de HMH....

ja dat weet ik Daarom dus alleen naar R.E.M. en Coldplay

Maar Coldplay ga ik 1 juli wel zien, samen met Live.

En wat mij niet zo aanstaat aan bijv Werchter is dat je de hele dag bandjes hebt. Tegen de tijd dat de hoofdact begint ben ik al doodop. Daarnaast is de kans groot dat je ergens helemaal achteraan staat en maar moet hopen dat ze TV schermen hebben

woensdag 30 april 2003 @ 21:49:14 #15
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_10119348
quote:
Op woensdag 30 april 2003 21:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja dat weet ik Daarom dus alleen naar R.E.M. en Coldplay

Maar Coldplay ga ik 1 juli wel zien, samen met Live.

En wat mij niet zo aanstaat aan bijv Werchter is dat je de hele dag bandjes hebt. Tegen de tijd dat de hoofdact begint ben ik al doodop. Daarnaast is de kans groot dat je ergens helemaal achteraan staat en maar moet hopen dat ze TV schermen hebben

Samen met Live?...hmmmm live is best leuk om eens een keer te zien en de show die ze neerzetten is best aardig, alleen elke keer hetzelfde en daarvoor is hun muziek nou net niet boeiende genoeg naar mijn mening.
Wat betreft het moe zijn tegen de tijd dat de acts komen die je wilt zien en het vooraan staan... dat heb je allemaal zelf in de hand! Als ik ergens vooraan wil staan, dan sta ik ook vooraan en ik neem tussendoor rust, zoals (bijna) iedereen dat doet... geen probleem dus...
pi_10119664
* MuadDib gaat ook...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_10119982
* calvobbes is nog steeds hyper
pi_10120022
Tivoli is al uitverkocht
  woensdag 30 april 2003 @ 23:30:19 #19
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_10121280
Jezus... kom je thuis van koninginnedag... hoor je dat REM in Tivoli speelt, zie je in forums en newsgroups dat alles en iedereen kaarten heeft besteld vandaag, wil je dat DIRECT zelf ook doen... IS HET UITVERKOCHT.... Argh?!?!?!?!

HELP
HELP
HELP

Wie heeft er een kaartje voor Tivoli over, PLEASE? Tell me, sell me... ik ga nooit meer koninginnedag vieren

Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_10121382
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:30 schreef darktower het volgende:

Wie heeft er een kaartje voor Tivoli over, PLEASE? Tell me, sell me... ik ga nooit meer koninginnedag vieren

Er is een Fok!er die misschien wel twee kaartjes heeft, maar die ligt al te slapen! Ik zal 'm morgen eens aanspreken of die de kaartjes nog weg wilt doen
  woensdag 30 april 2003 @ 23:34:05 #21
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_10121397
Aanvulling: ik ben ECHT wanhopig, nu al... ik ben echt een hele grote R.E.M. fan, heb alle reguliere CD's, singles, pictures discs, tientallen bootlegs, ben een keer zonder kaartje in mn eentje naar een uitverkocht Torhout gegaan toen ik nog veel te jong was omdat ik REM *moest en zou zien* en dat gevoel heb ik nu weer helemaal... REM in Tivoli... dat is echt een droom... die nu al aan diggelen ligt omdat het uitverkocht is... dus PLEASE.... wie dan ook: als je twee kaartjes hebt gekocht omdat je zelf sowieso wilt maar nog niet weet met wie: neem mij mee of verkoop me je kaartje, desnoods kom ik em halen, whatever...

please...

Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 30 april 2003 @ 23:34:38 #22
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_10121418
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:33 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Er is een Fok!er die misschien wel twee kaartjes heeft, maar die ligt al te slapen! Ik zal 'm morgen eens aanspreken of die de kaartjes nog weg wilt doen

graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
  donderdag 1 mei 2003 @ 07:18:21 #23
6536 dwerg
chagrijn
pi_10124910
Heej, Locuta, en wie denk je dat die fokker is die 2 kaartjes voor Tivoli heeft.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 1 mei 2003 @ 07:24:47 #24
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_10124919
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 07:18 schreef dwerg het volgende:
Heej, Locuta, en wie denk je dat die fokker is die 2 kaartjes voor Tivoli heeft.
Kutdwerg.
Ik heb natuurlijk net geen geld om nu kaartjes te kopen.
For great justice!
pi_10125058
quote:
Ah. Jullie hebben elkaar al gevonden

Staat trouwens op de R.E.M. site dat de vvk pas op 3 mei start

Nu maar hopen dat Ticketservice geen foutje heeft gemaakt en alle kaartjes terug gaat eisen ofzo

pi_10125109
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 08:24 schreef calvobbes het volgende:

Staat trouwens op de R.E.M. site dat de vvk pas op 3 mei start

Ow wacht effe, er staat nu wat meer info op de site:
quote:
TICKETS AVAILABLE TO HOLLAND AND BRIXTON ACADEMY SHOWS

Tickets are now available to R.E.M.'s just announced June concerts in Utrecht, Holland, Amsterdam, and Brixton Academy in London. Last evening REMHQ notified Fan Club members in an e-mail with details of the pre-sale offer which began at 9:00AM (UK and Holland time). Later today, members of R.E.M.'s Online Fan Community List were informed of the sale (to become a member of the online fan community list, enter your e-mail address in the box located at the lower left-hand side of this page and be guaranteed of receiving future notices).

If you are interested in participating in this limited opportunity to purchase tickets to Utrecht, Amsterdam, or the Brixton shows before the general public onsale begins on Saturday, May 3rd, please read details in the e-mail below:

Hello from R.E.M.HQ!
You are receiving this e-mail because you signed up for either R.E.M.'s Fan Club or the Online Fan Community e-mail list.

R.E.M. has just added four dates to their 2003 Tour in Europe:

June 21st: Utrecht, Holland at The Tivoli
June 22nd: Amsterdam, Holland at the Heineken Music Hall, with special guest Pete Yorn
June 24th: London at Brixton Academy, with special guest Pete Yorn
June 25th: London at Brixton Academy, with special guest Mull Historical Society

An online ticket pre-sale is currently being held for all four shows at the three web sites listed below.

NO passwords are required. You may purchase up to 2 tickets per show.

Please bear in mind that tickets to these four shows are extremely limited. We cannot guarantee that everyone will get tickets through this offer. However, we will be holding back a limited amount of tickets for the general public onsale starting Saturday, May 3rd, which will be available through normal retail outlets.

TICKET DETAILS:

Utrecht: Euro 33.90: Euro 30. + Euro 3.90 (box office and dispatch charge)

Amsterdam: Euro 44.10: Euro 40. + Euro 4.10 (box office and dispatch charge)

Brixton: £39.50: £35. + £4.50 (box office charge and dispatch charge)

Dus als je nog geen kaartjes (of geld hebt) zaterdag heb je een nieuwe kans, maar zeker Tivoli zal snel uitverkocht zijn. Dus succes
  donderdag 1 mei 2003 @ 08:47:50 #27
40049 green_machine
baby can you dig the light
pi_10125142
raar hoor, op de sites van de HMH en die van Tivoli is allebei niks te vinden. Wel op die van REM idd. Toch heel erg raar allemaal, want normaal gaan kaarten ALTIJD op zaterdag in de vvk. Nou ja, ik ben blij voor de echte fans die een kaartje hebben kunnen bemachtigen voor Tivoli.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
  donderdag 1 mei 2003 @ 08:52:34 #28
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_10125169
Dit betekent dus dat er naast de online vvk, op 3 mei nieuwe kaartjes beschikbaar zijn??

Ik hoop het...

Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
pi_10125175
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 08:47 schreef green_machine het volgende:
raar hoor, op de sites van de HMH en die van Tivoli is allebei niks te vinden. Wel op die van REM idd. Toch heel erg raar allemaal, want normaal gaan kaarten ALTIJD op zaterdag in de vvk. Nou ja, ik ben blij voor de echte fans die een kaartje hebben kunnen bemachtigen voor Tivoli.
Als je even mijn post boven die van jou leest, snap je misschien hoe het wel zit
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 08:52 schreef Kanis het volgende:
Dit betekent dus dat er naast de online vvk, op 3 mei nieuwe kaartjes beschikbaar zijn??
Yep. Zaterdag gaan er nog kaarten in de vvk via de postkantoren etc.
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:03:46 #30
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_10125256
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 08:54 schreef calvobbes het volgende:
Yep. Zaterdag gaan er nog kaarten in de vvk via de postkantoren etc.
Dan maar voor de deur gaan liggen...
Dat is toch altijd vanaf 10.00 uur? (dan gaan iig de postkantoren open)
Of zijn er andere verkooppunten die bv. al om 9.00 uur beginnen??
Zal wel niet voor tienen, maar ik wil niet naast het net vissen!!
Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
pi_10125313
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:03 schreef Kanis het volgende:

Of zijn er andere verkooppunten die bv. al om 9.00 uur beginnen??

Als het goed is kan dat niet eens. De kaarten worden via een centraal computersysteem vrijgegeven. En dan kunnen op alle verkooppunten kaarten worden verkocht.
pi_10127208
uh hoe kan het nou zijn dat ze al zijn uitverkocht voordat de verkoop is begonnen
Kun je nog kaartjes reserveren ofzo? zoiets staat er op ticketservice.nl
Wel duur man! tjemig betaal als je reserveerd betaal je voor 2 kaartjes 94 euro Is toch niet leuk meer
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:41:03 #33
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_10127632
quote:
Dat meen je niet.... * darktower is ineens HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg blij... ik stuur je broertje effe op je af
pi_10127876
Ga dus echt zaterdagmorgen weer eens naar het postkantoor.
Ik moet gewoon kaartjes voor Tivoli hebben!
You only live once
pi_10128174
maar je kan nu dus kaartjes reserveren..en de overgebleven kaartjes gaan zaterdag in de verkoop
pi_10128311
Ik snap hem eerlijk gezegt ook nog niet, kan iemand zeggen of er nu wel of niet zaterdag nog kaartjes zijn?
You only live once
pi_10130295
Dit mailtje ontvang ik net van Tivoli:

REM

21 juni Tivoli Utrecht

zaal open 19.30 uur, aanvang 21.00 uur

entree € 30,-

REM + support Pete Yorn

22 juni Heineken Music Hall Amsterdam

aanvang 20.00 uur

entrée € 40,-

kaartverkoop begint a.s. zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service bij de bekende voorverkoopadressen.

Er zijn a.s zaterdag dus nog kaartjes!!!

You only live once
pi_10131442

Waarom las ik dit nou niet eerder??????
Hoop echt dat er zaterdag nog kaarten zijn!!!!!!!!
pi_10131899
Ik heb geen creditcard.
Kan ik ook nog op een andere manier bestellen?
pi_10131963
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:34 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb geen creditcard.
Gewoon op tijd bij het postkantoor zijn(en hopen dat de postkantoor medewerker (melkert/ID baan) snel kan tikken!
You only live once
pi_10132048
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:36 schreef kezmania het volgende:

[..]

Gewoon op tijd bij het postkantoor zijn(en hopen dat de postkantoor medewerker (melkert/ID baan) snel kan tikken!

Frustrerend zeg, dit!!!! Ik wil die lui al live zien sinds ik 13 was *grrrr*
pi_10132073
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:39 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Frustrerend zeg, dit!!!! Ik wil die lui al live zien sinds ik 13 was *grrrr*

Zo lastig is het toch niet om tegen 9.45 bij het postkantoor te zijn
You only live once
pi_10133513
jah ik weet wel dat er nog kaartjes zijn die zaterdag in de verkoop staan. Maar je kan dus nu al kaartjes reserveren?!?! (waarbij je 3 euro extra betaald (per kaartje?))
pi_10133978
waaah..ik wordt gek, iedereen roept hier dat ze kaartjes hebben weten te bemachtigen..maar hoe dan als de verkoop pas zaterdag start?!?!?!

*zucht*

donderdag 1 mei 2003 @ 15:59:51 #45
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_10134291
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:49 schreef Echoes het volgende:
waaah..ik wordt gek, iedereen roept hier dat ze kaartjes hebben weten te bemachtigen..maar hoe dan als de verkoop pas zaterdag start?!?!?!

*zucht*

Voorverkoop is gestart via de site. Bij de postkantoren komen zaterdag nog meer kaarten in de voorverkoop. Prijs zal hetzelfde zijn (reserveringskosten heb je altijd).
pi_10134494
Kep kaarten *phew*
Altijd handig, vrienden met creditcard.
Maar wel krom hoor, op de site staat dat je kunt bellen als je geen creditcard hebt, bel je, krijg je zo'n trut aan de lijn die doet alsof je idioot bent...
pi_10134792
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:34 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb geen creditcard.
Ik las dat je het inmiddels al via vrienden hebt geregeld, maar wat je normaal gesproken ook kan doen bij Ticketservice is bellen (met een of ander 0900-nummer, zie hun website). Ze reserveren de tickets dan voor je en bij het postkantoor kun je ze dan later ophalen.
pi_10134897
"Er zal ¤ 91,28 van uw rekening afgeboekt worden"

pff..ff 2 kaartjes besteld..nou hopen dat het allemaal lukt
wel duur zeg hey..tjonge

nouja, we hebben 2 keer (vroeger) kaartjes gehad voor REM, en 2 keer ging het niet door. Dus 3 keer is scheepsrecht..

donderdag 1 mei 2003 @ 16:22:23 #49
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_10134937
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:20 schreef Echoes het volgende:
pff..ff 2 kaartjes besteld..nou hopen dat het allemaal lukt
wel duur zeg hey..tjonge
Wat heet duur. Neil Young, The Stones, en nog vele anderen vragen aanzienlijk meer hoor.
pi_10134999
tjah da's waar, maar ik vind het toch treurig dat er zoooveel geld wordt gevraagd. Je wordt echt uitgebuit van alle kanten.

Je kan via creditcard maar 2 kaartjes bestellen, kun je dit ook 2 keer doen? Zodat je dus 4 kaartjes hebt?!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')