abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10114136
Hoi,

Het bedrijf waar ik part-time werk is overgenomen door een ander bedrijf. De complete BV is overgenomen inclusief personeel. Maar nou heeft het personeel van de andere locaties al een nieuw contract, alleen wij nog niet. Wat blijkt nu, de nieuwe firma heeft geen interesse in onze locatie en dus worden wij gedwongen ontslagen.
Op zich niet zo erg voor mij want ik kan een oprotpremie tegemoet zien. Ik heb toch zo een andere part-time baan, maar voor mijn wat oudere full-time collega's is het wel minder.
Nu is mijn vraag, waar kan ik info vinden over hoeveel zo'n premie minimaal is? Hoeveel maanden krijg je bijvoorbeeld mee minimaal?
Heeft iemand ervaring met hoe wij (4 personen totaal) dit het beste aan kunnen pakken zodat we er het beste uit slaan?
Bij voorbaat dank!

woensdag 30 april 2003 @ 16:30:42 #2
5097 Mass
Back in town
pi_10114172
Je zou sowieso eens bij een wetswinkel/rechtsbijstands-gebeuren kunnen informeren, daar helpen ze je zeker verder!

Ik dacht dat je "oprotpremie" een aantal maandsalarissen is, maar het aantal is afhankelijk van je dienstjaren bij de betreffende werkgever...
Dacht ik tenminste, heb er nooit mee te maken gehad

er staat een hoop informatie op www.uwgoudenhanddruk.nl en www.ontslag.regeling.nl

succes!

[Dit bericht is gewijzigd door Mass op 30-04-2003 16:34]

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
pi_10114239
Een veel gebruikte regel is de premie te relateren aan de hoeveelheid dienstjaren. 3 jaar in dienst, 3 maanden premie.
Het meervoud van lef is leven
pi_10114305
Bedankt voor de info, ik ga even rondneuzen!
  † In Memoriam † donderdag 1 mei 2003 @ 01:47:46 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_10123971
Opgelost, slot.

Anders eventueel hier verder: een redelijke oprotpremie?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')