Op sekssites schijnt dit een ware rage te zijn, heb ik gehoord. Vrouwen van ongeveer 50 jaar. Waar dit vandaan komt weet ik niet goed, want rondom mij heen merk ik dat ik de enige ben die oudere vrouwen, mits goedgeconserveerd, aantrekkelijk vind. Het lijkt er in elk geval op alsof de oudere vrouw als sekssymbool haar schade in aan het halen is. En ik juich dit van harte toe.
Wie is de zelfde mening toegedaan als ik en vind dat vrouwen ook na hun 35ste aantrekkelijk zijn.
quote:Ik neem aan dat je wel een ondergrens hebt?
Op woensdag 30 april 2003 00:21 schreef Solid_Snake het volgende:
ik niet. maar ja, ik ben dan ook 26. ouder dan 30 hoeven ze voor mij nog niet te zijn. Sterker nog, hoe jonger hoe beter, qua lichaam.
quote:goede aanname
Op woensdag 30 april 2003 00:23 schreef JesusThePimp het volgende:Ik neem aan dat je wel een ondergrens hebt?
quote:En dat met koninginnendag, gadverdamme!
Op woensdag 30 april 2003 00:19 schreef Yipo_Palaffis het volgende:
Mijn favoriete geheime fantasie is om seks te hebben met een oudere vrouw.
quote:Dat gaat niet altijd op: Ik ben zelf 33 (en dus nogal aangebrand-lol- door jou reactie). Ik ben er best trots op dat ik een goed lichaam heb. Menig meisje van 17 is meer uitgelubberd dan ik (terwijl ik er absoluut niets aan doe).
Op woensdag 30 april 2003 00:21 schreef Solid_Snake het volgende:
ik niet. maar ja, ik ben dan ook 26. ouder dan 30 hoeven ze voor mij nog niet te zijn. Sterker nog, hoe jonger hoe beter, qua lichaam.
't Lijkt een beetje pochen: ik zeg nooit zoiets over mijzelf, maar ik moest even reageren.
Niet iedereen is qua lichaam over de 30 onaantrekkelijk!
quote:Uitzonderingen komen natuurlijk altijd voor. En misschien ben jij inderdaad wel gezegend met een goddelijk lichaam. Alhoewel ik me wel afvraag of je billen nog net zo strak zijn als toen je 17 was? Als dat zo is zou ik willen dat er meer vrouwen zijn zoals jij.
Op woensdag 30 april 2003 01:06 schreef Thorka het volgende:Menig meisje van 17 is meer uitgelubberd dan ik (terwijl ik er absoluut niets aan doe).
quote:Zeg dan gewoon niks...
Op woensdag 30 april 2003 10:45 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
ik kan het je eigenlijk alleen afraden. ik heb ooit zon oude taart van 54 geneukt en het was best geil enzo maar hou wel een tube steradent bij de hand want zaad en een kunstgebit gaa niet goed samen
Ik heb die fantasie ook al jaren (niet specifiek 50+ ) maar wel met een oudere dame. Op de een of andere manier krijg/heb ik alleen maar jongere vriendinnen. (niet dat dat heel vervelend is
)
quote:Het ligt er toch aan wat iemands smaak is? Niet iedereen vind ik wel heel negatief over mensen die ouder zijn dan 30... Niet dat het zo bedoeld is maar oke... De een vind een stevige vrouw lekker/mooi en de ander niet... Die overdreven verhalen over uitlubberen enzo word ik zo
Op woensdag 30 april 2003 01:06 schreef Thorka het volgende:[..]
Dat gaat niet altijd op: Ik ben zelf 33 (en dus nogal aangebrand-lol- door jou reactie). Ik ben er best trots op dat ik een goed lichaam heb. Menig meisje van 17 is meer uitgelubberd dan ik (terwijl ik er absoluut niets aan doe).
't Lijkt een beetje pochen: ik zeg nooit zoiets over mijzelf, maar ik moest even reageren.
Niet iedereen is qua lichaam over de 30 onaantrekkelijk!
quote:
Op woensdag 30 april 2003 03:10 schreef snerd het volgende:
Bah. Neem maar wat jonger... ouder kun je altijd nog krijgen
Bijv. op je 20ste iemand van 17-18 16-18
op je 30ste iemand van 24 18-21
40ste iemand van 35 18-25
enz. enz.
Sommige (wat oudere, 28 tot 34) vrouwen kunnen ook heel charmant zijn.
Probeer het op z'n minst een keer zou ik zeggen, bij mij was het zeker niet negatief.
Dus dat smaakt naar meer.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:03 schreef Butt_Plugg het volgende:
Sex met ouderen?? Alleen als ze dood zijn
Muurbloempje zich niet aangesproken voelt
quote:Is er iets mis met necrofilie??? Het is gewoon een extreme vorm van sex met iemand die ouder is. Tja je gaat op een bepaald moment je grenzen verleggen als het saai wordt
Op donderdag 1 mei 2003 13:21 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Muurbloempje zich niet aangesproken voelt
Ik ben zelf 21 maar ik kan je zeggen dat het super erotisch is om mee te maken.
Als ik 30 zou zijn denk ik dat het ook wel spannend kan zijn als je een "lekkere" 50-er tegenkomt.
inmiddels weet ik beter. ben nu 32, en mijn vriendin waarmee ik al zes jaar samenwoon, is 40 geworden.
als ik even terugdenk heb ik het eigenlijk nooit met jongere vrouwen gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |