Breezer Slet Rap/
Ik heb het echt gehad met die breezer sletjes/ ze zijn pingpongballen weerkaatsend tussen betjes/ jaja, ik heb ze allang door/ als ze willen neuken roepen ze in koor/ Breezah!!! hiero met die Breezah!!! Leg ze in de Vreezah!! Goed voor de sexdrive/ maar erg slecht voor je Kiezah!/ ik weet hoe het strax zit/ met hun trillende kunstgebit/ luisterend naar de nieuwste hit/ uit de Apres Ski hut/ als ze teveel drinken/ loopt de Bacardi uit de kut/ gewoon puur/ kan zo weer in de fles/ das niet duur/ dames en heren, leer deze wijze les/
Een breezahchick haar tegenpool is een baco-boy/ een verwijfd typje/ een vrouwelijk zak hooi/ zie ze dan lopen/ met hun driekwartsbroeken/ dat ga je toch niet kopen/ja, ik doe alles uit de boeken/ met hun kraagje omhoog lopen ze door de straat/ met hun rode puma's/ dat die shit bestaat/ met hun verwijfde sokjes/ stop ik ze in hun hokjes/ waar ze horen/ en ondertussen neem ik een paar slokjes/ van mijn bier/ een echte man drinkt bier/ moet je horen/ ik drink niet van die mixjes/ ook niet voor mijn plezier/ want nogmaals/ een echte man drinkt bier/
Maar goed/ op even terug te komen op de breezahchicks/ die ubergeile wijven zijn er namelijk niet voor niks/ zij zijn leuk voor even/ voor de sex en voor de kicks/ maar ze zijn zo dom dat ze niet weten/ dat ze pure breezers uit zweten/ loop ik door de stad mezelf te frustreren/ over het feit dat ie wijven overal verkeren/ wanneer zal de waanzin tot rust gaan wederkeren/ ik zou het niet weten/ en hoe zit dat met dat taaltje/ dat rare gebeuren/ hele zinnen vol met rare tekens en met kleuren/ onbegrijpbaar/ raar/ en onverklaarbaar/
Ik kan er verder niks mee/ dus ik laat het maar...
quote:Life = GoT!
Op dinsdag 29 april 2003 00:44 schreef ramses het volgende:
Heb je dan liever een nerd?Life is fun!
quote:Ik geloof toch dat ik hier dan verkeerd zit...
Op dinsdag 29 april 2003 00:45 schreef webfreak het volgende:[..]
Life = GoT!
![]()
Tenzij je het opneemt natuurlijk
*en volgens mij ben ik vaker zoiets van jou tegengekomen, waar iedereen begon te battlen tegen je
quote:Hhehehe, kan wel kloppen jah, maar goed, het kan zijn dat de tekst de juiste "flow" nog niet heeft. Maar als ik er een beat onder zou zetten, dan is het gewoon even aanpassen geblazen en dan rolt het wel lekker over de tong. Das voor mij geen probleem.
Op dinsdag 29 april 2003 01:19 schreef Willaaam het volgende:
K ben geen rapper en heb normaal nogal een aversie tegen een bepaalde muzieksoort, maar volgens mij "flowt" dit niet echt lekker...
Tenzij je het opneemt natuurlijk
*en volgens mij ben ik vaker zoiets van jou tegengekomen, waar iedereen begon te battlen tegen je
Maareh hij kan er mee door toch?
Wel coole rap trouwens (hoewel... zijn wiggers niet net zo fout als breezah's?
)
Ik kan er verder niks mee/ dus ik laat het maar/ ga nog niet weg want IK ben nog niet klaar/ die zogenaamde chickies zitten echt overal in alle hoeken en gaten/ proberen indruk te maken op iedereen die lang komt maar doen niks anders dan achterlijk blaten/ sorry maar deze diss kan ik echt niet laten/ want het loopt echt uit de spuigaten/ oproep willen alle breezers het land verlaten/ jullie zijn ongewenst bij alle biersoldaten/ stelletje nep drankfanaten/ haha die na de eerste slok al een boer moeten laten/
Baco-boys laten we daar maar niet over beginnen/ het hart van zn sletje kan iedereen zo winnen/ maar ze lopen ermee rond alsof ze een lekker ding aan de haak hebben geslagen/ damn hoe kan iemand zichzelf zo verlagen/ bij ieder normaal mens zou het aan zn geweten knagen/ denk je eens in dat je in de kroeg aan de barman een breezer moet gaan vragen/ en als het rietje mist dat je terug moet om te klagen/ dat je zo'n 16-jarige na het tweede flesje al weg moet dragen/ ik zal wel nooit begrijpen wat er omgaat in de hoofden tussen die Tommy Hillfiger kragen/
het is erg jammer maar wel een feit/ tegenwoordig draait de maatschappij om de breezermeid/ ze praten en roken met de gedachte wij zijn stoer/ maar wat stellen ze nou helemaal voor geen moer/ dat taaltje is ook echt niet uit te staan/ het kleinste kind kan hun vocabulair verslaan/ ze zijn amper te verstaan/ het nederlands gaat naar de maan/ nog zo'n generatie en het is met onze taal gedaan/ ik voorspel het je onze volgende premier is de Bacardi directeur/ dat geeft ons leven meer orange of lemon kleur/ gedaan met de weekelijkse biersleur/ ah fuck it ik ben out het is gedaan met mn humeur
Biertje iemand?
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 12:51 schreef DevilsNight83 het volgende:
Mag ik er een stukje aan toevoegenIk kan er verder niks mee/ dus ik laat het maar/ ga nog niet weg want IK ben nog niet klaar/ die zogenaamde chickies zitten echt overal in alle hoeken en gaten/ proberen indruk te maken op iedereen die lang komt maar doen niks anders dan achterlijk blaten/ sorry maar deze diss kan ik echt niet laten/ want het loopt echt uit de spuigaten/ oproep willen alle breezers het land verlaten/ jullie zijn ongewenst bij alle biersoldaten/ stelletje nep drankfanaten/ haha die na de eerste slok al een boer moeten laten/
Baco-boys laten we daar maar niet over beginnen/ het hart van zn sletje kan iedereen zo winnen/ maar ze lopen ermee rond alsof ze een lekker ding aan de haak hebben geslagen/ damn hoe kan iemand zichzelf zo verlagen/ bij ieder normaal mens zou het aan zn geweten knagen/ denk je eens in dat je in de kroeg aan de barman een breezer moet gaan vragen/ en als het rietje mist dat je terug moet om te klagen/ dat je zo'n 16-jarige na het tweede flesje al weg moet dragen/ ik zal wel nooit begrijpen wat er omgaat in de hoofden tussen die Tommy Hillfiger kragen/
het is erg jammer maar wel een feit/ tegenwoordig draait de maatschappij om de breezermeid/ ze praten en roken met de gedachte wij zijn stoer/ maar wat stellen ze nou helemaal voor geen moer/ dat taaltje is ook echt niet uit te staan/ het kleinste kind kan hun vocabulair verslaan/ ze zijn amper te verstaan/ het nederlands gaat naar de maan/ nog zo'n generatie en het is met onze taal gedaan/ ik voorspel het je onze volgende premier is de Bacardi directeur/ dat geeft ons leven meer orange of lemon kleur/ gedaan met de weekelijkse biersleur/ ah fuck it ik ben out het is gedaan met mn humeur
Biertje iemand?
Ik ga even kijken of ik er nog wat bij kan verzinnen, zoveel is er over die lui niet te vertellen nl.
Ik hou mijn hard vast voor Idols nummer twee/ dan doen er namelijk nog meer mensen mee/ alleen dan kom ik ff langs in de maffia BMW/ om hun dromen te gaan slopen/ om de mensheid te behoeden voor breezerchicks die die shit gaan kopen/ ik mag hopen/ dat ik het stop kan zetten/ zodat de mensen op echte muziek kunnen gaan letten/ Jim en Jamai moeten zich gaan schamen/ ik ben dan wel geen platenbaas/ maar ook ik kan zorgen voor een opname/ niet in de studio/ maar in het hospitaal/ ik draai maar weer een eind/ aan dit verbaal hoogstaande verhaal/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |