In principe wil ik alles ruilen, zodat ik ook de europese doos en handleiding heb, maar alleen cardridge is ok goed (als je zo stom bent geweest het doosje weg te gooien bijvooorbeeld )
Mail:
Notorious_Roy@hotmail.com
Sinds wanneer zijn Gameboy (Advance) cartridges regiogebonden? Is dat geintroduceerd bij Four Swords? Ik kan me nml. niet herinneren dat dit iets uit maakt...
Tot zover deze off-topic vraag/mededeling...
quote:Je kan niet linken met Zelda US en Zelda Europa
Op maandag 28 april 2003 21:50 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Euj,Sinds wanneer zijn Gameboy (Advance) cartridges regiogebonden? Is dat geintroduceerd bij Four Swords? Ik kan me nml. niet herinneren dat dit iets uit maakt...
Tot zover deze off-topic vraag/mededeling...
Je kan US wel op je "Europese" GBA spelen, maar niet linken met de Europese Zelda om 4 swords te spelen.
quote:
Op maandag 28 april 2003 22:33 schreef Gunsmoke het volgende:
Ik heb Oracle of ages voor de GBC. ruilen tegen die zelda van je? ik leg wel geld bij natuurlijk.....
Nee, LEES even aub
quote:*inbreekt in topic*
Op maandag 28 april 2003 22:33 schreef Gunsmoke het volgende:
Ik heb Oracle of ages voor de GBC. ruilen tegen die zelda van je? ik leg wel geld bij natuurlijk.....
Wil je Oracle of ages kwijt? Wat zit er nog bij, en wat wil je er voor hebben. Ik heb wel interesse .
quote:Hij is in nieuwstaat (onbeschadigd en compleet)
Op dinsdag 29 april 2003 00:24 schreef Lexie het volgende:[..]
*inbreekt in topic*
Wil je Oracle of ages kwijt? Wat zit er nog bij, en wat wil je er voor hebben. Ik heb wel interesse
.
Ik dacht dat jij je americaanse zelda kwijt wou, zodat je de europese kon halen? heb ik zeker weer verkeerd begrepen
Sluiten maar Modjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |