30... het leven begint? [Deel 3]
30er worden, en dan? [deel 2]
Bijna 30... is dit het nou?
hier Deeltje 4 alweer!
Dertigers verzamelt u en deel met ons jullie typische 30-ers belevenissen, gevoelens, problemen en gelukjes
[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 28-04-2003 15:26]
thank god i'm 23
quote:Welkom
Op maandag 28 april 2003 15:25 schreef Pascalle27 het volgende:
Mag ik me ook melden als ik hard op weg ben 30 te worden?
On-topic: We waren blijven hangen bij de verliefdheid van Zwaai... bij het jonge uiterlijk van Shin... bij de lege nachtkastjes uit de Flair ...
Maerycke de Beaumonde is inderdaad ook een geweldig (30-ers) blad. Vind het alleen altijd een beetje jammer dat bladen als de Glossy en Beaumonde maar 1x per maand uitkomen en best duur zijn.
Boeken i.p.v. tijdschriften is aan mij ook wel besteed ja. 'Vroeger' moest ik daar niet aan denken. Jah doei, ga niet een beetje suf een boek lezen. Hoe heerlijk is het nu!
En nee, dat maakt ons geen ouwe wijven
Merk trouwens dat hoe 'oud' ik me voel best erg afhankelijk is van het gezelschap waar ik me op dat moment in bevind. Gisteravond met een vijf jaar jongere vriendin op de kermis voelde ik me echt 18, maar als ik een interessant gesprek heb met de buurman van verderop van 52, dan voel ik me ineens best 'oud'.
[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 28-04-2003 15:31]
quote:Jawel hoor, ik word met mijn 29 jaartjes ook niet weggekeken
Op maandag 28 april 2003 15:25 schreef Pascalle27 het volgende:
Mag ik me ook melden als ik hard op weg ben 30 te worden?
Groetjes,
Shin.
quote:Pssssst.... ben zelf ook nog niet helemaal 30. Ik word aanstaande zomer echter wèl dertig... en dat bracht (brengt) nogal wat vragen, opgejaagde gevoelens en onzekerheidjes met zich mee.
Op maandag 28 april 2003 15:30 schreef Shinadul het volgende:[..]
Jawel hoor, ik word met mijn 29 jaartjes ook niet weggekeken
Groetjes,
Shin.
BAAAH, beetje ouwe mensen pesten he.....
quote:De Beaumonde komt inmiddels elke 3 weken uit
Op maandag 28 april 2003 15:27 schreef Loesje29 het volgende:
Pascalle je mag hier ook je 'ik BEN het dan wel niet maar ik VOEL me wel dertig' gevoelens kwijt hoor![]()
![]()
On-topic: We waren blijven hangen bij de verliefdheid van Zwaai... bij het jonge uiterlijk van Shin... bij de lege nachtkastjes uit de Flair
...
Maerycke de Beaumonde is inderdaad ook een geweldig (30-ers) blad. Vind het alleen altijd een beetje jammer dat bladen als de Glossy en Beaumonde maar 1x per maand uitkomen en best duur zijn.
Boeken i.p.v. tijdschriften is aan mij ook wel besteed ja. 'Vroeger' moest ik daar niet aan denken. Jah doei, ga niet een beetje suf een boek lezen. Hoe heerlijk is het nu!En nee, dat maakt ons geen ouwe wijven
Merk trouwens dat hoe 'oud' ik me voel best erg afhankelijk is van het gezelschap waar ik me op dat moment in bevind. Gisteravond met een vijf jaar jongere vriendin op de kermis voelde ik me echt 18, maar als ik een interessant gesprek heb met de buurman van verderop van 52, dan voel ik me ineens best 'oud'.
Mezelf oud voelen doe ik overigens sneller met mensen die jonger zijn... maar dat heb ik m'n hele leven eigenlijk al.. Eigenlijk trekt dat pas de laatste jaren bij.
quote:hmm wie zun idee was het?
Op maandag 28 april 2003 15:32 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Pssssst.... ben zelf ook nog niet helemaal 30. Ik word aanstaande zomer echter wèl dertig... en dat bracht (brengt) nogal wat vragen, opgejaagde gevoelens en onzekerheidjes met zich mee.
Dat soort dingen hier met elkaar delen is best super!
[ontoppic] Ik voel me net een puber nu, mag ik nog mee doen? [/ontoppic]
quote:En dan lekker 20 voelen
Op maandag 28 april 2003 15:36 schreef Doctor_Bara het volgende:
nog zon 8 jaar, ik kan niet wachten
Bogusje:
Sjah... ik zat ook alweer vrolijk te tikken toen ik de melding kreeg dat er inmiddels niet meer gepost kon worden omdat het topic dicht was. Maar als je dan op 'vorige' drukt, kan je je tekst nog even kopiëren (dacht ik... ben ook maar een oudje... hehe).
Zwaai: JAAAAAAA bijna dertiger, puber jij maar heerlijk hier hoor! Wij waren ook niet van plan om alléén maar zwaarmoedigheid hier neer te gooien. We gunnen jou je verliefdheid van harte.
En inderdaad, even een veer in de reet van Zwaai... toen je me zei dat ik maar een topic moest openen over 30-er worden... had er geen idee van dat we inmiddels alweer in Deel 4 zouden zitten.
hmmm. word eens tijd een huis te kopen......
quote:Tsk.. burgermannetje.. zo'n rijtjeshuis zeker?
Op maandag 28 april 2003 15:41 schreef El_Diablo het volgende:
31 jaar, 5 jaar geleden gestopt met roken, geen relatie dikke auto, goede baan en veel plezier in t leven.hmmm. word eens tijd een huis te kopen......
quote:Levensgenieter
Op maandag 28 april 2003 15:41 schreef El_Diablo het volgende:
31 jaar, 5 jaar geleden gestopt met roken, geen relatie dikke auto, goede baan en veel plezier in t leven.hmmm. word eens tijd een huis te kopen......
quote:idd. Ben net bij de hypotheekverstrekker geweest.
Op maandag 28 april 2003 15:42 schreef Maerycke het volgende:
Tsk.. burgermannetje.. zo'n rijtjeshuis zeker?![]()
quote:Eej! Er zitten hier nog meer illegale stiekeme nog-geen-dertigers hoor (waaronder ikzelf). Dus hierbij.... van harte welkom
Op maandag 28 april 2003 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom over een paar maanden wel langs.
Ik ben nu nog een twintiger
El_Diablo ook welkom
Maarreh... wat heeft het gestopt-met-roken gedeelte ermee te maken? Leg mij eens uit hoe dat precies in de rest van je rijtje past?
quote:verstand komt met de jaren??
Op maandag 28 april 2003 15:46 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Maarreh... wat heeft het gestopt-met-roken gedeelte ermee te maken? Leg mij eens uit hoe dat precies in de rest van je rijtje past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |