nou geeft ie in windows aan dat het een 2200+ is ... help .. hoe kan ik dit oplossen / rechtzetten ??
[edit]typo
zo niet, niet updaten, als het fout gaat kun je je moederbord weggooien
quote:dat doet ie dus niet ..
Op zaterdag 26 april 2003 15:15 schreef Desdinova het volgende:
Maakt niet uit zolang t aantal mHz maar goed aangegeven wordt.. deze comp -> eigenschappen..
quote:tis een asus en een nieuwe ..
Op zaterdag 26 april 2003 15:30 schreef twiFight het volgende:
kijk eens naar bios updates.
soms zijn moederborden nog niet bedacht op zulke snelle processors, maar ze kunnen ze wel gewoon gebruiken. Kijk even bij de BIOS updates of daar een soortgelijk probleem verholpen wordt.zo niet, niet updaten, als het fout gaat kun je je moederbord weggooien
quote:Juist! moest ik ook doen bij m'n 2600+. Alleen moest die van mij op 266 MHz, maar dat ligt uiteraard aan je mobo. Je moet dus ff in je BIOS kijken bij "Frequency/Voltage Control" en daar je FSB klok aanpassen.
Op zaterdag 26 april 2003 15:11 schreef Longlegg het volgende:
Waarschijnlijk moet je ff in je bios je FSB aanpassen, die staat nu op 100 mhz.. die moet je ff op 133 mhz zetten ! dan is het denk ik weg
[edit]typo
quote:ja ik wou al zeggen want die van mij staat ook al op 133 Mhz ... dus ff naar 266 ?? oke ...
Op zaterdag 26 april 2003 15:46 schreef WarenMeister het volgende:[..]
Juist! moest ik ook doen bij m'n 2600+. Alleen moest die van mij op 266 MHz, maar dat ligt uiteraard aan je mobo. Je moet dus ff in je BIOS kijken bij "Frequency/Voltage Control" en daar je FSB klok aanpassen.
btw is dat voor een MSI K4tultra FISR ??? want een maat van mij heeft het zelfde probleem maar dan dus met een 2600+ en een MSI K4T Ultra FISR
quote:k tnx warenmeister we gaan het ff proberen !!
Op zaterdag 26 april 2003 15:58 schreef WarenMeister het volgende:
Relaxed bord heeft je vriend. Ik heb zelf een MSI KT4V. Op de site van MSI staat zowel bij mijn moederbord als bij die van jou vriend dat ze 200/266/333 MHz FSB ondersteunen. Bij mij gaat het in het BIOS echter maar tot 280 :S. Jou vriend kan 'm denk ik het beste ook maar gewoon op 266 zetten, waarschijnlijk loopt ie dan al goed.
quote:Loopt ie echt niet of alleen niet lekker? Probeer ook eens andere kloksnelheden, 200 bijvoorbeeld.
Op zaterdag 26 april 2003 16:05 schreef SuPerTje het volgende:
hey waartje ... hij doet het niet op 266 .. hij loopt gewoon lekker niet ...(die MSi dan he ... ) ./.... andere ideeen ??
quote:Ehm, ik heb zojuist m'n FSB maar ff teruggeklokt naar 133
Op zaterdag 26 april 2003 16:59 schreef Longlegg het volgende:
hallow !! denk wel dat de bus snelheid wordt verdubbeld he !! dus 133 mhz is 266 mhz !! dus ga geen gekke dingen doen
[edit] checkt nu de site van asus om zijn mobo-tje niet te slopen of 166 al niet teveel is
[edit2] FSB 333/266/200 MHz dus 166 moet ie kunnen ???
quote:166=333 ddr
Op zaterdag 26 april 2003 18:20 schreef SuPerTje het volgende:
ik heb em nu op 166 staan ... dan is ie goed ... en tot nu toe nix kapot ..[edit] checkt nu de site van asus om zijn mobo-tje niet te slopen of 166 al niet teveel is
[edit2] FSB 333/266/200 MHz dus 166 moet ie kunnen ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |