Ik heb even de openingspost van Chocobo uit het vorige topic geleend :
Zelda, a link to the past GBA (multiplayer "Four Swords" included)
Website: http://www.zelda.com/gba/index.html
[
Zelda, Ocarina of Time N64 en GCN (Master Quest)
Op deze website download je prachtige .pdf maps voor OOT en MQ !
http://www.zelda.com/ocarina/background.html (must see)
Zelda, Windwaker GCN
Website: http://www.zelda.com/gcn/index.jsp
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 26-04-2003 14:12]
En als ze het wagen om hem zonder bonusdisc te leveren dan...
quote:ik ga hem ook maar even nog snel bestellen idd. Dan maar ff rood staan (zelda is dat wel waard)
Op zaterdag 26 april 2003 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geld is overgemaakt, en ik kreeg een mailtje van de FRS dat alles geregeld is. Hij hoeft nou alleen nog maar uit te komen...En als ze het wagen om hem zonder bonusdisc te leveren dan...
NEE!!! Zelda is niet meer los te pre-orderen bij FRS.nl shit, net te laat.
Weet iemand nog een plek waar dat kan met die bonusdisc erbij?
quote:Nee, zelda is lekker exclusief
Op zaterdag 26 april 2003 14:09 schreef DJRoberto1978 het volgende:
is zelda er trouwens ook voor de pc???
quote:Bron gamer.nl
In Amerika en Japan kreeg men bij een pre-order van de nieuwste Zelda game The Legend of Zelda: Wind Waker er een bonusdisk bij met hierop de N64 klassieker Ocarina of Time en de nog nooit eerder uitgebrachte speciale versie van dit spel, Ocarina of Time Master Quest. Ook wij Europeanen zullen deze extra's gelukkig niet ontlopen! We hoeven er zelfs geen pre-order voor te plaatsen want bij alle exemplaren in de eerste shipment zal deze bonusdisk van de partij zijn.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 14:11 schreef erikh het volgende:
Hey, kijk nou wat ik vind, was dit al bekend hier?
[..]Bron gamer.nl
quote:damn, gewoon overheen gelezen, sorry
Op zaterdag 26 april 2003 14:11 schreef Lexie het volgende:[..]
Dude...... heb je überhaupt de openingspost gelezen?
quote:En ook over de voorgaande 3 Zelda topics?
Op zaterdag 26 april 2003 14:13 schreef erikh het volgende:[..]
damn, gewoon overheen gelezen, sorry
quote:ik was nog steeds in de veronderstelling dat je de bonusdisc alleen bij de pre-order krijgt en neit bij die in de winkel ligt
Op zaterdag 26 april 2003 14:14 schreef Lexie het volgende:[..]
En ook over de voorgaande 3 Zelda topics?
quote:Dan nemen we samen wraak, ik heb um daar ook besteld..
Op zaterdag 26 april 2003 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:En als ze het wagen om hem zonder bonusdisc te leveren dan...
quote:Sterker nog, je bent niet 100% zeker dat je de bonusdisk krijgt als je preordert. In America en Japan werd de bonusdisk aan iedereen geleverd die gepreorderd had. Hier wordt de bonusdisk alleen geleverd bij de eerste lichting. Dit houdt in, dat als er meer reserveringen zijn dan dat er examplaren in de eerste lichting zitten, dat je zelfs nog met een reservering kans hebt dat je geen bonusdisk in handen krijgt.
Op zaterdag 26 april 2003 14:15 schreef erikh het volgende:[..]
ik was nog steeds in de veronderstelling dat je de bonusdisc alleen bij de pre-order krijgt en neit bij die in de winkel ligt
quote:wordt dus een gewild item op ebay
Op zaterdag 26 april 2003 14:18 schreef Lexie het volgende:[..]
Sterker nog, je bent niet 100% zeker dat je de bonusdisk krijgt als je preordert. In America en Japan werd de bonusdisk aan iedereen geleverd die gepreorderd had. Hier wordt de bonusdisk alleen geleverd bij de eerste lichting. Dit houdt in, dat als er meer reserveringen zijn dan dat er examplaren in de eerste lichting zitten, dat je zelfs nog met een reservering kans hebt dat je geen bonusdisk in handen krijgt.
quote:OoT is precies hetzelfde gebleven, maar de Master Quest is grafisch enigszins opgepoetst. Of de mist verdwenen is weet ik niet, maar mijn gevoel zegt van niet.
Op zaterdag 26 april 2003 14:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, is de mist die je nog wel eens kon zien in OOT verdwenen door de snelheid van de GC of is er echt helemaal niks veranderd?
quote:Totnutoe was het met de meeste spellen zo (Metroid Prime en Super Mario Sunshine) dat ze al dagen voor de officiele releasedatum te krijgen waren. Dus wie weet.
Op zaterdag 26 april 2003 14:23 schreef erikh het volgende:
Is de release datum van 3 mei wel nog steeds hetzelfde? Ik heb al iets gehoord dat hij een dag eerder uit zou komen
Maar tingle is wel pokkeduur, bommetje droppen: 10 roepies...., ff 5 seconden een shield ?, whamaaaaaaa, 40 roepies..
Maar is wel makkelijk (afgezien van het feit dat ik tingle nog steeds een walgelijk irritant character vind)
quote:ik loop zo effe het winkelcentrum hier binnen (niet dat ze hem nu al hebben maar ff vragenw anneer ze hem echt binnen denken te krijgen)
Op zaterdag 26 april 2003 14:25 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Totnutoe was het met de meeste spellen zo (Metroid Prime en Super Mario Sunshine) dat ze al dagen voor de officiele releasedatum te krijgen waren. Dus wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |