Wat er bij zit :
Een adapter om op te laden (altijd makkelijk, nietwaar )
Een kabel om het toestel op je computer aan te sluiten.
Een dikke accu , 30 keer opgeladen geweest.
Een nog nooit gebruikte dikke accu, en een nog nooit gebruikte dunne accu.
De installatie cd van Samsung.
En uiteraard de doos, en het "juwelen" doosje van Samsung .
Het enkele losse toestel kost in de winkel nog steeds een slordig 540 euro, dus doe eens een bod zou ik zeggen.
Hint, voor minder dan 300 euro gaat ie zeer zeker niet weg
Op te halen in de directe omgeving van Amsterdam .
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 25-04-2003 21:13]
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 20:35 schreef BYM het volgende:
Hint, voor minder dan 300 euro gaat ie zeer zeker niet weg
Spullen aanbieden voor een veel te hoge prijs kan iedereen wel doen en daarmee wordt V&A meer vervuild dan door mensen die opmerkingen over dergelijke prijzen maken.
Als ik in de winkel loop en ik zie iets waarvan ik denk dat is duur loop ik ook niet naar de eigenaar om te zeggen: Hey man gek! Das duur! Dan denk ik das duur, koop ik niet
Snap ook niet waarom mensen die het niet willen kopen hier commentaar op de prijs moeten hebben
Verder gezeur over dit onderwerp mag in het feedback topic
Nu weer ontopic.
quote:*ahum* .....
Op vrijdag 25 april 2003 23:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Sjongejonge hou toch eens op met dat geleuter van "geen commentaar op de prijs".. het is hier toch een forum of niet??
Op marktplaats staan misschien wel 30 tot 40 advertenties waarin de T100 voor minder dan 200,- wordt aangeboden en de topicstarter moet er minimaal 300,- voor hebben; 100,- meer dus (220 piek!!). Ik vind dat je daar best iets van mag zeggen...Spullen aanbieden voor een veel te hoge prijs kan iedereen wel doen en daarmee wordt V&A meer vervuild dan door mensen die opmerkingen over dergelijke prijzen maken.
Er is altijd nog iets als een vrije markt, en ik ben zelf rechtens genoeg een prijs te bepalen die mij goed dunkt, en als _jij_ de prijs te hoog vindt, fine by me maar ga niet lopen mekkeren over de prijs, als je goed gelezen hebt kun je al zien dat dat toch geen zin heeft
Ik heb trouwens via de email al een bod binnen gekregen van 300 euro, alleen voor dat geld gaat hij nog steeds niet weg
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 00:05 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Snap ook niet waarom mensen die het niet willen kopen hier commentaar op de prijs moeten hebben
Nu weer ontopic.
Dit behoort tot de deal :
De ongebruikte, simlockvrije, Samsung SGH T100.
Een 2maanden gebruikte dikke accu, volledig volgens het accu-protocol geladen en ontladen.
Een ongebruikte dikke en een ongebruikte dunne accu.
Datakabel voor het zelf invoeren en aanpassen van de screensaver, achtergrond, logo's , beltonen en nog veel meer.
CD-rom met software van Samsung
CD-rom met beltonen + upgrade software naar de T108, met ingebouwd antwoordapparaat.
Twee opladers.
Originele doos waarin hij is aangeschaft.
Mini antenne, zelf te monteren na aanschaf, en op eigen verantwoording uiteraard.
quote:Nee sorry, ik wil "terug" naar Nokia, als het nou een 7650(met geld erbij voor mij) dan had ik erover na willen denken ...
Op maandag 23 juni 2003 13:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ruilen voor T68i, zga nieuw?
Je had hem beter voor die 300 euro kunnen verkopen toen je het bod kreeg, want deze telefoon zal echt niet meer dan 200 euro opbrengen nu, sterkte ermee.
quote:Bod was ingetrokken ...., waar koop jij hem voor 352 euro trouwens nu ?
Op maandag 23 juni 2003 13:59 schreef Thermo het volgende:
Nieuwprijs op dit moment : ¤ 352,-Je had hem beter voor die 300 euro kunnen verkopen toen je het bod kreeg, want deze telefoon zal echt niet meer dan 200 euro opbrengen nu, sterkte ermee.
Maar goed, tnxx .
quote:Ik denk hier --> Tweakers.net pricewatch
Op maandag 23 juni 2003 14:45 schreef BYM het volgende:[..]
Bod was ingetrokken ...., waar koop jij hem voor 352 euro trouwens nu ?
Maar goed, tnxx .
quote:Zit nog eens na te denken, misschien dat ik het wel wil, waar woon je ?
Op maandag 23 juni 2003 13:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ruilen voor T68i, zga nieuw?
quote:Dank je Thermo ehhhh, Roobje ...
Op dinsdag 24 juni 2003 13:24 schreef roobje het volgende:[..]
Ik denk hier --> Tweakers.net pricewatch
Kan dicht dus, onze telefoons zijn van eigenaar gewisseld
BYM, bedankt!!!
quote:TNX!
Op vrijdag 27 juni 2003 10:11 schreef detulp050 het volgende:
Op verzoek topicstarter nog even open
Ja ik had wat "bezigheden" gisteren, en was dus niet in de gelegenheid een berichtje te plaatsen rond het tijdstip van sluiting, dus bij deze ....
Nigel, veel plezier met je foontje, ik ben blij dat we allebei blij zijn. Aanvankelijk wilde ik hem verkopen omdat ik het een onding van een foon vond en het geld wel kon gebruiken, echter nu heb ik een foon die ik wel erg prettig vindt, en zonder klepje bovendien dus dat "financiele gemis" is bij deze gecompenseerd
Mzzlsss
[slotje]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |