Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:).
Zowiezo heeft Rob D. nog wel meer coole nummers.
"I'm not driving anymore" (van The Matrix: Reloaded ... nouja, de trailer iig) en Furious Angels (orchestral version) zijn ook super .
quote:Is alweer een half jaartje geleden dat ik dit nummer tegenkwam en erg goed eigenlijk. Is volgens mij ook wel is bij een film gebruikt en ook een cover alleen heb ik geen idee waarvan maar zou best wel eens van chopin kunnen zijn (wie dat ook mag zijn
Op vrijdag 25 april 2003 19:19 schreef OmeRon het volgende:
Een tijdje terug heb ik per ongeluk Clubbed To Death II gedownload, omdat ik op zoek was naar Clubbed To Death in een betere kwaliteit dan 128 (overigens ook een erg briljant nummer). Eigenlijk vind ik dit een zéér schitterend nummer. Het is volgens mij een cover van Chopin - Prelude in E Minor Opus 28 No. 4.Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:).
quote:Rob Dougan is inderdaad gewoon schitterend. Vond het best hilarisch dat er een Clubbed To Death II was. Ben benieuwd wanneer III uitkomt
Op vrijdag 25 april 2003 19:25 schreef RemCow het volgende:
Toevallig ook vandaag gedownload.
Cool nummer inderdaad.Zowiezo heeft Rob D. nog wel meer coole nummers.
"I'm not driving anymore" (van The Matrix: Reloaded ... nouja, de trailer iig) en Furious Angels (orchestral version) zijn ook super.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |