abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2003 @ 19:19:14 #1
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_10013971
Een tijdje terug heb ik per ongeluk Clubbed To Death II gedownload, omdat ik op zoek was naar Clubbed To Death in een betere kwaliteit dan 128 (overigens ook een erg briljant nummer). Eigenlijk vind ik dit een zéér schitterend nummer. Het is volgens mij een cover van Chopin - Prelude in E Minor Opus 28 No. 4.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:).

We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
  FOK!fossiel vrijdag 25 april 2003 @ 19:25:35 #2
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_10014090
Toevallig ook vandaag gedownload.
Cool nummer inderdaad.

Zowiezo heeft Rob D. nog wel meer coole nummers.
"I'm not driving anymore" (van The Matrix: Reloaded ... nouja, de trailer iig) en Furious Angels (orchestral version) zijn ook super .

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  vrijdag 25 april 2003 @ 19:27:40 #3
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_10014120
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:19 schreef OmeRon het volgende:
Een tijdje terug heb ik per ongeluk Clubbed To Death II gedownload, omdat ik op zoek was naar Clubbed To Death in een betere kwaliteit dan 128 (overigens ook een erg briljant nummer). Eigenlijk vind ik dit een zéér schitterend nummer. Het is volgens mij een cover van Chopin - Prelude in E Minor Opus 28 No. 4.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:).

Is alweer een half jaartje geleden dat ik dit nummer tegenkwam en erg goed eigenlijk. Is volgens mij ook wel is bij een film gebruikt en ook een cover alleen heb ik geen idee waarvan maar zou best wel eens van chopin kunnen zijn (wie dat ook mag zijn )
Af en toe hoor ik dit nummer nog weleens, zeker de moeite waard om is te luisteren als je van klassiek en trance door elkaar houd
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
  vrijdag 25 april 2003 @ 19:28:55 #4
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_10014137
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:25 schreef RemCow het volgende:
Toevallig ook vandaag gedownload.
Cool nummer inderdaad.

Zowiezo heeft Rob D. nog wel meer coole nummers.
"I'm not driving anymore" (van The Matrix: Reloaded ... nouja, de trailer iig) en Furious Angels (orchestral version) zijn ook super .

Rob Dougan is inderdaad gewoon schitterend. Vond het best hilarisch dat er een Clubbed To Death II was. Ben benieuwd wanneer III uitkomt .
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')