quote:muziek winkel!!
Op donderdag 24 april 2003 17:50 schreef Brendovic het volgende:
Wie weet waar je dat koopt, dat een bepaald geluid uitzend waarvan honden bang worden?
quote:Dierenbeul
Op donderdag 24 april 2003 17:51 schreef Sigmund_Freud het volgende:
koop de single van jamai zou ik zeggen..
quote:inderdaad daarvoor ren ik ook weg en word ik bang
quote:hoezo eigenlijk een hond bangmaken?
Op donderdag 24 april 2003 17:50 schreef Brendovic het volgende:
Wie weet waar je dat koopt, dat een bepaald geluid uitzend waarvan honden bang worden?
quote:Mensen ik bedoel het serieus, ze maken een toon die mensen niet horen maar ik weet niet hoe het heet en wat het kost en hoe groot en waar je het koopt
Op donderdag 24 april 2003 17:56 schreef Raging_Bull het volgende:
Stadionclaxon dinges zal wel lukken
quote:thnx, die is alleen nog best groot en ik zie geen prijs maar ik weet nu wel een naam alvast
Op donderdag 24 april 2003 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dogchaser
http://www.rademakersports.nl/web/productframe_veiligheid.htm
quote:Ergens lijkt het me geen goed idee om een toch al valse hond te gaan irriteren met een geluidstoon.
Op donderdag 24 april 2003 17:54 schreef Brendovic het volgende:
Plz ontopic, ik bedoelde het serieus, ik heb het namelijk niet zo op honden en als zo een apparaatje klein is en aan je sleutel bos kan heb ik wel interresse, want de eeuwige spreuk Hij doet niks heb ik wel gehad.
En als postbode kan ik je zeggen dat er bijna geen honden zijn die je wat doen. De engste hondjes (wat bijten betreft) zijn die kleine ukkepukke schoothondjes, waar je het niet van verwacht... De enige hond die ooit in m'n broekspijp heeft gehangen, was niet groter dan een haas... En als die beestje bijten, valt de schade nogal mee... meer dan 'n krasje op je been kunnen ze niet veroorzaken, want daar is hun bekkie te klein voor.
En de echt valse, grote honden, lopen echt niet los op straat, omdat de eigenaar dan de rest van z'n leven moet werken om de schadevergoedingen te kunnen betalen.
quote:Dat zou ik niet al te hard zeggen hoor, er zijn genoeg oude vrouwtjes die bv de deur per ongeluk open laten staan en er zo'n ontiegelijke kutbijterd naar buiten stormt als ie je ziet. (Heb ik zelf dus genoeg meegemaakt, ik loop ook een aantal uur per week dingen te bezorgen).
Op donderdag 24 april 2003 18:02 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Ergens lijkt het me geen goed idee om een toch al valse hond te gaan irriteren met een geluidstoon.
En als postbode kan ik je zeggen dat er bijna geen honden zijn die je wat doen. De engste hondjes (wat bijten betreft) zijn die kleine ukkepukke schoothondjes, waar je het niet van verwacht... De enige hond die ooit in m'n broekspijp heeft gehangen, was niet groter dan een haas... En als die beestje bijten, valt de schade nogal mee... meer dan 'n krasje op je been kunnen ze niet veroorzaken, want daar is hun bekkie te klein voor.
En de echt valse, grote honden, lopen echt niet los op straat, omdat de eigenaar dan de rest van z'n leven moet werken om de schadevergoedingen te kunnen betalen.
En die kleine kutkeffertjes moet je gewoon een trap geven, iritante kuthondenmormels Honden kun je het niet noemen.
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:50 schreef matuh het volgende:[..]
muziek winkel!!
quote:
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:56 schreef Raging_Bull het volgende:
Stadionclaxon dinges zal wel lukken
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:59 schreef Sigmund_Freud het volgende:
peperspray !!!!
quote:fu
Op donderdag 24 april 2003 18:00 schreef Orion-666- het volgende:
Doe dat masker maar eens af, dan schijt er nog geen hond meer op je!
quote:Die hond is nu dood.
Op donderdag 24 april 2003 18:29 schreef Brendovic het volgende:
Hier in noord is al meerdere malen iemand doodgebeten door een hond op straat, vriendin van me vriendin ook
En het baasje heeft 'n probleem, dus die bedenkt zich wel 2 keer voor 'ie een nieuwe hond naar de klote brengt...
quote:Ik denk dat 't een afkorting is.
Op donderdag 24 april 2003 18:39 schreef heaven7 het volgende:
Wat is fu?
F-woord en "u op de Engelse manier uitgesproken"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |