quote:Wat een beeldschone vormen! De achterkant deed mij zelf een beetje denken aan de Porsche 911 GT1 of Noble M12 GTO...
Spectaculaire Seat Cupra GT
Op de autotentoonstelling in Barcelona lanceerde Seat een prototype van een spectaculair racemonster, de Cupra GT.
Nog een wereldpremiére die ons bereikt vanuit Barcelona is die van de Seat Cupra GT. Het prototype is exclusief ontwikkeld voor circuitraces en zijn definitieve versie zal dit seizoen debuteren in de Spaanse GT Serie. Er is zelfs de mogelijkheid dat de auto volgend jaar aan de 24 uren van Le Mans gaat deelnemen.
Het prototpe heeft stylingdetails van de Salsa en de Tango concept cars en geeft ook een hint naar de toekomstige nieuwe Seat-ontwerpen. De Cupra GT is ontwikkeld door Seat Sport in het nieuwe ontwerpcentrum van het merk in Sitges en is uitgerust met een achterin geplaatste 3,0-liter V6 biturbo motor van Audi-origine, die na de inbreng van de Seat-ingenieurs een vermogen levert van 500 pk, dat via een sequentiële zesbak dat naar de achterwielen wordt overgebracht. Afhankelijk van de overbrengingsverhoudingen van de versnellingsbak moet een topsnelheid van 295 km/h tot de mogelijkheden behoren. De acceleratie van 0 naar 100 km/h kan in 4,2 seconden afgewerkt worden.
De productie van de Cupra GT start in de tweede helft van dit jaar, waarbij de auto's uitsluiten op bestelling worden geleverd.
![]()
bron: Autoweek
quote:Nee, die kerel op je usericon ziet er lekker uit...
Op donderdag 24 april 2003 16:20 schreef BobRooney het volgende:
gadverdamme wat lelijk
quote:Wat dat ermee te maken heeft weet ik niet....maar die auto is gewoon niet mooi. Kan je er niet tegen dat iemand die auto niet mooi vind? *lol*
Op donderdag 24 april 2003 16:22 schreef Svensson het volgende:[..]
Nee, die kerel op je usericon ziet er lekker uit...
quote:Nee dat niet, maar er is wel een verschil tussen "Niet bepaald mijn smaak" en "Gadverdamme wat lelijk"
Op donderdag 24 april 2003 16:25 schreef BobRooney het volgende:[..]
Wat dat ermee te maken heeft weet ik niet....maar die auto is gewoon niet mooi. Kan je er niet tegen dat iemand die auto niet mooi vind? *lol*
quote:Chopper
Op donderdag 24 april 2003 16:22 schreef Svensson het volgende:
Nee, die kerel op je usericon ziet er lekker uit...
quote:Wat is, behalve de woordkeuze, het verschil dan
Op donderdag 24 april 2003 16:31 schreef Svensson het volgende:[..]
Nee dat niet, maar er is wel een verschil tussen "Niet bepaald mijn smaak" en "Gadverdamme wat lelijk"
quote:Nuance e.d.
Op donderdag 24 april 2003 16:37 schreef Greyfox het volgende:[..]
Wat is, behalve de woordkeuze, het verschil dan
quote:Dat is toch woordkeuze
Op donderdag 24 april 2003 16:37 schreef Pushit het volgende:[..]
Nuance e.d.
quote:Niet helemaal maargoed
Op donderdag 24 april 2003 16:41 schreef Greyfox het volgende:[..]
Dat is toch woordkeuze
quote:Leg uit, misschien kan ik nog iets leren
Op donderdag 24 april 2003 16:42 schreef Pushit het volgende:[..]
Niet helemaal maargoed
.
Plaatjes van hahaha even overgezet naar dit topic.
-edit- plaatjes dus.
quote:Het eerste is genuanceerd, het tweede is behoorlijk bot. En ik hoor dan ook liever wat je er precies niet mooi aan vindt, dan kunnen we daar tenminste nog over discussiëren...
Op donderdag 24 april 2003 16:37 schreef Greyfox het volgende:[..]
Wat is, behalve de woordkeuze, het verschil dan
Om weer ontopic te gaan, hier een wat hogere kwaliteit foto:
Nou ja foto, het lijkt eerder een CGI...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |