quote:Dit is echt welhet beste nummer, vooral als je stoners als vrienden hebt.
Op donderdag 24 april 2003 13:46 schreef nappel het volgende:
Lucy in the Sky with Diamonds...
Duurde even voor ik op internet een goed plaatje kon vinden dat er precies zo uitzag (de meeste gaan over de grotere lp), maar dit is 'em dus.
Zit een heel boekje enzo bij. Ziet er wel leuk uit, maar de Beatles zijn wat van voor mijn tijd dus dat 'good old days' gevoel krijg ik er niet echt bij.
Dan toch 'A day in the life', denk ik. Maar ze hebben zoveel moois gemaakt...
Eignelijk moet'ie dicht, maar aangezien het topic waarin het inhoort al bijna vol is, kan hij wel openblijven ook. Wat een nutteloze opmerking weer.
quote:Obla-di Obla-da kan ik niet horen (behalve de Kinfaun sessions versie dan
Op donderdag 24 april 2003 14:22 schreef rvand het volgende:
Dat kan toch helemaal niet, één nummer kiezen?
Je kunt het beter omdraaien, probeer eens een slecht nummer van The Beatles te noemen. Dat topic zou een vroege dood sterven, toch?Ik kan het echt niet, teveel keus...
quote:Nou ja, compositie...? Geluidscollage is een beter woord. Maar nee, niet echt een lekker nummer.
Op donderdag 24 april 2003 18:04 schreef Zander het volgende:
Hmm, Revolution #9 vind ik ook niet zo'n geslaagde Beatles-compositie.
Zelf heb ik jarenlang 'Within you without you' geskipt. Ik ben er wel steeds meer aan gaan wennen, maar het is nog steeds niet mijn favoriet, terwijl ik die ander Indiaase nummers van George toch zeker wel kan waarderen.
'Don't pass me by' (ook met Paul is Dead-clue!) hoort ook wel tot de iets minderen, maar heb ik niet echt een hekel aan. Obladi Oblada moet ik juist altijd om lachen.
quote:Ik ben dus niet de enige die er doodsbang voor was!!!
Op donderdag 24 april 2003 23:56 schreef Jane het volgende:[..]
Nou ja, compositie...? Geluidscollage is een beter woord. Maar nee, niet echt een lekker nummer.
Toen ik de Beatles net ontdekt had en het voor het eerst hoorde (op mijn 12e of zo) werd ik er altijd bang van. Nachtmerriemuziek!
[Dit bericht is gewijzigd door Price op 25-04-2003 00:27]
quote:Inderdaad... Een verdomd beroerde cover van ze.. ik vond het origineel van Kane ook vele malen beter...
Op vrijdag 25 april 2003 09:31 schreef green_machine het volgende:
ja hoor, ik weet niet eens wat mijn favo beatles plaat is, laat staan mijn favo nummer. Ik weet wel wat ik hun slechtste plaat vind, nml, Let It Be.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 25-04-2003 11:30]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |