Klopt dit of is dit onzin?
En wat kost zo'n unit eigenlijk? Golf III Variant ('97)...
Voor de kosten van een unit? Bel de onderdelenlijn van de sloperijen en speel ze tegen elkaar uit.
Ik heb voor een hyundai excell unit 40 euro betaald
[Dit bericht is gewijzigd door slashyou op 24-04-2003 09:46]
quote:mijn broer was voor 2 nieuwe koplampen (tja, ongelukje) 160 Pleuro kwijt.... (hella)
Op donderdag 24 april 2003 09:44 schreef Hallahan het volgende:
Ik heb linksvoor een barst in het glas van de koplamp zitten, en nu heb ik gehoord dat je daarmee niet door de APK komt.Klopt dit of is dit onzin?
quote:http://www.onderdelenlijn.nl/
Op donderdag 24 april 2003 09:45 schreef t0n het volgende:
afgekeurd!www.onderdelen.oo.nl ofzo
quote:20 cm? Jazeker, is te lang.
Op donderdag 24 april 2003 09:55 schreef Konijn het volgende:
Wordt je auto ook afgekeurd als er een barst in de voorruit zit? Dus vanaf het rubber en dan zo'n 20cm omhoog
ik weet niet wat het maximum preoies is maar hij mag zeker niet te lang zijn.
quote:Ja nieuw zijn ze veel te duur.
Op donderdag 24 april 2003 09:47 schreef BroesWillems het volgende:[..]
mijn broer was voor 2 nieuwe koplampen (tja, ongelukje) 160 Pleuro kwijt.... (hella)
quote:Hehe, die tijd is voorbij. Sloperijen vragen tegenwoordig schofterig veel geld voor onderdelen. reken maar op 60% van de garageprijs.
Op donderdag 24 april 2003 10:14 schreef daNpy het volgende:[..]
Ja nieuw zijn ze veel te duur.
Gewoon ff naar een paar slopertjes in de buurt bellen, heb je ze voor 20 euro per 2 ofzo.
quote:hahaa... was dat maar zo... goedkoper is de sloop wel... maar voor 20 euro heb je misschien net een zetje knipperlichten....(als je het er voor hebt...)
Op donderdag 24 april 2003 10:14 schreef daNpy het volgende:[..]
Ja nieuw zijn ze veel te duur.
Gewoon ff naar een paar slopertjes in de buurt bellen, heb je ze voor 20 euro per 2 ofzo.
quote:Of een setje caddy velgen
Op donderdag 24 april 2003 10:21 schreef BroesWillems het volgende:[..]
hahaa... was dat maar zo... goedkoper is de sloop wel... maar voor 20 euro heb je misschien net een zetje knipperlichten....(als je het er voor hebt...)
quote:of een hele D kadett...
Op donderdag 24 april 2003 10:22 schreef slashyou het volgende:[..]
Of een setje caddy velgen
quote:..plus een setje knipperlichten...
Op donderdag 24 april 2003 10:24 schreef BroesWillems het volgende:[..]
of een hele D kadett...
quote:Dan heb je wel een degelijke roestbak.
Op donderdag 24 april 2003 10:24 schreef BroesWillems het volgende:[..]
of een hele D kadett...
quote:Jij heb geluk, die van mij is dus duidelijk zichtbaar (het zegt al voldoende dat IK het zie, heb net zoveel interesse voor auto's als een Eskimo voor kamelen)
Op donderdag 24 april 2003 11:02 schreef Nachtapotheker het volgende:
* Nachtapotheker heeft ook een barst in de koplamp.. maar daar is ie niet om afgekeurd hoor
Je ziet het ook nauwelijks
quote:Heb je gewoon mazzel gehad. Normaal is een kleine afwijking in de reflector (glas) al voldoende om een verkeerd lichtbeeld te geven (=afkeuren)
Op donderdag 24 april 2003 11:02 schreef Nachtapotheker het volgende:
* Nachtapotheker heeft ook een barst in de koplamp.. maar daar is ie niet om afgekeurd hoor
Je ziet het ook nauwelijks
Een kleine ster in de voorruit mag vaak nog wel.
quote:Bij ons loopt er een barst van links naar rechts over 3 kwart van de ruit (niet in zicht veld) daar zal ie wel goedgekeurd meer worden...
Op donderdag 24 april 2003 11:28 schreef slashyou het volgende:
Een kleine ster in de voorruit mag vaak nog wel.
quote:Pas wanneer er de mogelijkheid bestaat dat er zich condens kan vormen aan de binnenkant van het "glas", wordt ie afgekeurd.
Op donderdag 24 april 2003 09:44 schreef Hallahan het volgende:
Ik heb linksvoor een barst in het glas van de koplamp zitten, en nu heb ik gehoord dat je daarmee niet door de APK komt.Klopt dit of is dit onzin?
quote:ik heb d'r al 1-tje via www.onderdelenlijn.nl, nieuwe voor ¤ 45 (en da's inclusief de rembours kosten).... Volgens mij valt dat dus wel mee (hoewel, 100 piek voor een koplampie
Op donderdag 24 april 2003 12:46 schreef GizartFRL het volgende:
Ben bang dat een barst in je koplampglas je problemen kan bezorgen bij een APK.
En voor een Golf3 zijn die dingen ook nog een keer schofterig duur ja.
Kan vanavond wel even vragen wat zoiets ongeveer kost.
Maar inderdaad zijn ze bij de sloop tegenwoordig ook niet gratis.
quote:Tja dat vragen ze tegenwoordig. Door hoeveel sloperijen ben je gebeld dan? Bij de tweede moet je 10 euro onder de prijs van de eerste gaan zitten en dan de eerste afbellen, bij de 3 de weer 10 euro eronder, etc....
Op donderdag 24 april 2003 13:11 schreef Hallahan het volgende:[..]
ik heb d'r al 1-tje via www.onderdelenlijn.nl, nieuwe voor ¤ 45 (en da's inclusief de rembours kosten).... Volgens mij valt dat dus wel mee (hoewel, 100 piek voor een koplampie
)
quote:De eerste vroeg ¤ 49 exc rembours, de tweede ¤ 45 (eerst exc, toen inc rembours
Op donderdag 24 april 2003 13:37 schreef slashyou het volgende:[..]
Tja dat vragen ze tegenwoordig. Door hoeveel sloperijen ben je gebeld dan? Bij de tweede moet je 10 euro onder de prijs van de eerste gaan zitten en dan de eerste afbellen, bij de 3 de weer 10 euro eronder, etc....
Maar ik vind het wel goed zo, geen gezoek op sloperijen, postbode brengt het pakketje en m'n zwager mag hem d'r mooi in knutselen. Kan de auto iig voor de apk.
Heeft er iemand ervaring met dit soort handel? Moet ik nog eerst het pakketje controleren voordat ik hem betaal of sturen de 'heren' handelaren normaal gesproken wel het goede artikel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |